Is ook zo en daarom is hij er misschien niet echt mee bezig. Maar blijf erbij, ik vind Bianca een raar mens.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:23 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, Karim's keuze begreep ik juist wel. Ze is minder mooi en spontaan dan Peggy, maar past qua levensstijl en denkwijze wel beter bij Karim, vind ik.
Maar hey, hij zoekt helemaal geen partner, dus eigenlijk is dit helemaal niet belangrijk. Vind wel dat ze 't hem door z'n strot douwen, hoor.
ik snap niet dat hij niet gewoon weigert..je gaat toch niet verplicht met een hork slapen?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:30 schreef Lauzer het volgende:
Karim heeft ook echt zin om te gaan, blijft zo lang mogelijk weg uit die kamer
nog een poging wagen en liqrich vragen het aan te passen ?quote:
Denk dat het niet gezien is. Volgend topic?quote:
Om Geer ze ass te savenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Stability het volgende:
[..]
ik snap niet dat hij niet gewoon weigert..je gaat toch niet verplicht met een hork slapen?
Vind haar ook niet zo 'helder' overkomen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik vond die bianca dus maar een eng mens , dominant type , beetje popi doen in het huis , lijkt mij iemand die ineens kan flippen en wat je dan ziet is niet mooi !
Wat werd er nou net gezegd ? Moeilijk he even lezenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:29 schreef Day het volgende:
[..]
Doe maar, LS!![]()
Even wachten op LS, mensen!!
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Flow3r het volgende:
effe denken, bij wie zou Mo nu gaan slijmen? Ik wed Geer
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
Gerard: 'Trek een trainingsbroek aan. Daarmee maak je een statement dat je geen seks wilt'![]()
hij kan ook zeggen nomineer me maar ik doe ut nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Roguee het volgende:
Arme arme karim, dit gaat zo tegen zijn natuur in volgens mij.
LOL ja niet helder iddquote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Verity het volgende:
[..]
Vind haar ook niet zo 'helder' overkomen.
IK vergeef het je!quote:
Ik vind het zielig voor 'mquote:Op donderdag 21 april 2011 22:31 schreef Roguee het volgende:
Arme arme karim, dit gaat zo tegen zijn natuur in volgens mij.
Geer denkt dat hierdoor hij bespaard word, omdat Geer zelf vorige week iets moest doen voor Karim, niet gedaan, gevolgen voor Karim. Karim denkt - volgens Geer - dat hij niet weigert omdat het dan andersom gebeurd (Zeiden ze net)quote:
oh sorry had ik ff niet gehoord....hmm zou het echt zo gaan denk je als ie het niet doet?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Geer denkt dat hierdoor hij bespaard word, omdat Geer zelf vorige week iets moest doen voor Karim, niet gedaan, gevolgen voor Karim. Karim denkt - volgens Geer - dat hij niet weigert omdat het dan andersom gebeurd (Zeiden ze net)
Maakt niet uit joh, dan krijgt Jo weer een wild-card "eerlijk van het publiek"quote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iemand zei in de vorige cos dat Gerard, Karim en Sharon niet op elkaar stemmen, maar denk dat Mootje Jo en Flip wel zover krijgt dat zij allebei op Sharon en Geer stemmenDan heeft Sharon 3 stemmen, Gerard 3 stemmen en Jo/Mo ook 3.
Wat een vertoning was dat zegquote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
hij begon in de kvdw dat hij er niet op zat te wachten maar werd overruled door renate dat hij moest kiezen
Maakt niet uit, Mo verliest van iedereen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iemand zei in de vorige cos dat Gerard, Karim en Sharon niet op elkaar stemmen, maar denk dat Mootje Jo en Flip wel zover krijgt dat zij allebei op Sharon en Geer stemmenDan heeft Sharon 3 stemmen, Gerard 3 stemmen en Jo/Mo ook 3.
Ik wacht geduldig afquote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Denk dat het niet gezien is. Volgend topic?
Volgens mij doen ze alles om Geer te fuckenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Stability het volgende:
[..]
oh sorry had ik ff niet gehoord....hmm zou het echt zo gaan denk je als ie het niet doet?
niet op de foto maar in bed met Laura, slapen dan hequote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Roguee het volgende:
Yes kan ik volgende week op de foto met Luira, ik ben zo blij
Yup. Zouden ze 'm weg willen hebben?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij wordt deze week ook te veel van de groep weg gehaald.
Gapen met Luira!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Roguee het volgende:
Yes kan ik volgende week op de foto met Luira, ik ben zo blij
het valt me nu ook op dat ze verder niets posten , maar jaquote:
Haha ja denk dat ik minstens een bed moet opzoeken wil ik haar kunnen spottenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef danilel het volgende:
[..]
niet op de foto maar in bed met Laura, slapen dan he
Maar Jo niet, ligt eraan wat de 3 muskito's stemmen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Day het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Mo verliest van iedereen.
And I quote Renate " Maar Karim, ze zijn wel helemaal voor jou naar Portugal gevlogen hoooooor!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
hij begon in de kvdw dat hij er niet op zat te wachten maar werd overruled door renate dat hij moest kiezen
Precies, alsof hij al niet lang genoeg bij de groep is weggeweest.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef Day het volgende:
Karim heeft er zo geen zin in! Snap niet dat hij het doet!
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Urb het volgende:
[..]
And I quote Renate " Maar Karim, ze zijn wel helemaal voor jou naar Portugal gevlogen hoooooor!![]()
Misselijkmakend.![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Candyfreak het volgende:
Wat zal je kunnen winnen met Laura? Met Alex al dat etentje en met Maik die photoshoot?
zie nu zo'n Ruben's vrouw voor me....quote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Roguee het volgende:
[..]
Die ligt naakt op bed te wachten. En te wachten
die pestpokke heaumeau's moeten eens gekickt worden op de knieschijfquote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Stability het volgende:
[..]
het valt me nu ook op dat ze verder niets posten , maar ja
Een trouwerijquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Candyfreak het volgende:
Wat zal je kunnen winnen met Laura? Met Alex al dat etentje en met Maik die photoshoot?
ja echtquote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze alles om Geer te fucken
In zo'n 'sexy setje' wat net iets te klein is ^^quote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Roguee het volgende:
[..]
Die ligt naakt op bed te wachten. En te wachten
Me 2. Behaard en alquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef danilel het volgende:
[..]
zie nu zo'n Ruben's vrouw voor me....
Zo'n rolladequote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Verity het volgende:
[..]
In zo'n 'sexy setje' wat net iets te klein is ^^
oppas voor een kinder SLAAPfeestje!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Candyfreak het volgende:
Wie gooit dit even over de schutting voor Mo?? Met als kop: Maik stelt nieuwe vriendin aan de bladen voor!!!quote:
Gapen met Lauraquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Candyfreak het volgende:
die ligt klaar in haar baby doll in de geheime kamerquote:
Karim date dus om Geer te helpen. Wel lief. Hummie zal wel pissed off zijn nu.quote:
Een dagje SPA... lekker luieren en zoquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Candyfreak het volgende:
Dit is DE shoot? Mijn god ik dacht een foto na de liveshow. Hahahaha de teringquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wie gooit dit even over de schutting voor Mo?? Met als kop: Maik stelt nieuwe vriendin aan de bladen voor!!!
Maar tjonge, jonge, wat een mega-shoot!
DATquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
Er zouden toch 3 mensen van thuis in de KvdW zitten?
Die van Niksnut met een witte bh eronderquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
[..]
die ligt klaar in haar baby doll in de geheime kamer
Hij had meer stemmen van Flip, en moest die stemmen zelfs delen met Alex ( stemmers waren vooral "mosquito-fans" )quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Zouden ze 'm weg willen hebben?
Nu maar hopen dat we daar geen beelden van krijgenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
[..]
Verhip!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
20 uur samen slapenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Candyfreak het volgende:
We wachten nog steedsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
Omdat ie geen ballen toont... al weken niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef Day het volgende:
Karim heeft er zo geen zin in! Snap niet dat hij het doet!
Je bedoelt roltraphoer?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die van Niksnut met een witte bh eronder
* Stability neemt aanloop en gaat volop in de aanvalquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef knagsje het volgende:
[..]
die pestpokke heaumeau's moeten eens gekickt worden op de knieschijf
Nee, deed ze bij Aafke ook nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Flow3r het volgende:
moet Mo niet effe huilen omdat haar vriendinnetje weg is
Nie fucke meej Geertjuuuh. Zo mooi, Geer krijgt speltechnisch de meeste uitdagingen over zich heen, maar hij zeurt gewoon niet. just let it slideeequote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die van Niksnut met een witte bh eronder
inderdaad zeg, ik schrok gewoonquote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef Vultarian het volgende:
gelukkig heeft sharon wat anders aangetrokken
Want? Volgens mij is het echt vriendschap. Als Geer single was en hij zou moeten daten zou hij dat ook doen, maar hij zei bij zijn intake ik eet GEEN kakkerlakken. en wat doen ze? ja dan snap ik dat je dat niet doet, wetend dat Karim terug komt.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat ie geen ballen toont... al weken niet.
Hij eet uit de hand van Gerard en vele noemen dat dan vriendschap.
Eerste resultaat staat er op twitter!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dit is DE shoot? Mijn god ik dacht een foto na de liveshow. Hahahaha de tering![]()
![]()
rilt met je mee brrrrrrrrrrrrrrr ik willut niet weten , nee echt nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat we daar geen beelden van krijgen![]()
*rilt
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eerste resultaat staat er op twitter!!
O, het wordt steeds erger met dit programma!! HISTORISCH!
hij laat zich toch gebruikenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Chanel5 het volgende:
Toch zonde dat zo'n leuke vent als Karim voor zoiets wordt gebruikt!
Mijn cola! Daar ging het weerquote:
Echt te erg.. Maar ja anders houd ze het niet vol.. Die hele week dat ze er nog in zit!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef Flow3r het volgende:
Maik Maik Maik, ze koos Maik over haar zusje
Heerlijk ik kan weer in de anti-jo modusquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef knagsje het volgende:
weer een week ik ik ik me moeder broertje fakking tering tyfus![]()
![]()
Da's wel zo gezellig, met z'n tweetjes rillenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef Stability het volgende:
[..]
rilt met je mee brrrrrrrrrrrrrrr ik willut niet weten , nee echt niet
Sinterklaas komt elk jaar helemaal uit SPANje om stoute kinderen door Zwarte Piet in de zak te laten afvoeren. Jaja .. helemaal uit SPANje: daar mogen die kindertjes blij om zijn; en Karim - in dit geval - dus ook. Renate = re naait je (en 're' betekent niets anders dan 'herhaling')quote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Urb het volgende:
[..]
And I quote Renate " Maar Karim, ze zijn wel helemaal voor jou naar Portugal gevlogen hoooooor!![]()
Misselijkmakend.![]()
Het was dat of nog een week *klaag* *klaag* *klaag* *hang* *hang* *hang* *klaag*quote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef knagsje het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
Een middagje beddenspeciaalzaak liggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Candyfreak het volgende:
wel in de maat rillen hoor !quote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Da's wel zo gezellig, met z'n tweetjes rillen
en muh tietuh, ik sweer ut, mucho, relatie 3en half jaarquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef knagsje het volgende:
![]()
Het kan niet snel genoeg gaan wat mij betreft. Ik ben dit programma echt helemaal zat, maar nu ik erin zit, moet ik het einde zien ook. Maar ik weet wel dat ik bij de volgende RLS wel 3x nadenk voor ik er weer veel tijd in stop zeg maar.quote:
Over haar neefje, heeft ze het ook bijna nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef Sonera het volgende:
[..]
Echt te erg.. Maar ja anders houd ze het niet vol.. Die hele week dat ze er nog in zit!
Dit jaquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het kan niet snel genoeg gaan wat mij betreft. Ik ben dit programma echt helemaal zat, maar nu ik erin zit, moet ik het einde zien ook. Maar ik weet wel dat ik bij de volgende RLS wel 3x nadenk voor ik er weer veel tijd in stop zeg maar.
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Sinterklaas komt elk jaar helemaal uit SPANje om stoute kinderen door Zwarte Piet in de zak te laten afvoeren. Jaja .. helemaal uit SPANje: daar mogen die kindertjes blij om zijn; en Karim - in dit geval - dus ook. Renate = re naait je (en 're' betekent niets anders dan 'herhaling')
Zullen tegen die tijd wel allemaal weer zwak en weerloos zijn, just for the heck of it. Dat geouwehoer eromheen op fok vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het kan niet snel genoeg gaan wat mij betreft. Ik ben dit programma echt helemaal zat, maar nu ik erin zit, moet ik het einde zien ook. Maar ik weet wel dat ik bij de volgende RLS wel 3x nadenk voor ik er weer veel tijd in stop zeg maar.
Thnxquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:40 schreef knagsje het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Doe geen moeite, heeft geen nut om tegen-in te gaan, die heeft weer azijn gedronkenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Want? Volgens mij is het echt vriendschap. Als Geer single was en hij zou moeten daten zou hij dat ook doen, maar hij zei bij zijn intake ik eet GEEN kakkerlakken. en wat doen ze? ja dan snap ik dat je dat niet doet, wetend dat Karim terug komt.
als hij uit de hand van Gerard at, dan zou hij deze date idd niet doen,quote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat ie geen ballen toont... al weken niet.
Hij eet uit de hand van Gerard en vele noemen dat dan vriendschap.
Nee waarom zouden wequote:
kappuhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
en muh tietuh, ik sweer ut, mucho, relatie 3en half jaar
Klopt wat ze zeggen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef Roguee het volgende:
Oe intressant...Karim en Jo hebben het over hoe mensen neer worden gezet en vervolgens het huis uit vliegen...
kan ook niet anders he? ut sliep alleen maarquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef Sonera het volgende:
En Mo begint gewoon nu al keihard over de nominaties!!
Zo zit ik ook.. Gelukkig wordt het overdag kijken minder.. En ik roep wel steeds meer naar manlief dat het toch wel een kutprogramma is.. maar ik zal de finale kijken hoor!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Gerard is de Grote Manipulator. Daarbij moet je gewoon op je strepen staan als je iets niet wil.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Want? Volgens mij is het echt vriendschap. Als Geer single was en hij zou moeten daten zou hij dat ook doen, maar hij zei bij zijn intake ik eet GEEN kakkerlakken. en wat doen ze? ja dan snap ik dat je dat niet doet, wetend dat Karim terug komt.
Wat zeiden ze?quote:
Dat is bij mij zo'n beetje de enige reden dat ik nog "kijk". Al doe ik dat ook amper meer. De "live"-show stond in de woonkamer aan maar ik heb er misschien 5min van gezien. En de streams staan nog wel aan maar ook vaak genoeg niet, omdat ik toch telkens na mn verplichte 1 minuut reclame een SL kreeg. Nou heb ik die reclame wel al geblokt, de motivatie om die streams aan te zetten is echt 0,0 bij mij. Het is dat mn vriendin m nog aanzet af en toe.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Zullen tegen die tijd wel allemaal weer zwak en weerloos zijn, just for the heck of it. Dat geouwehoer eromheen op fok vind ik wel leuk.
nee, wij niet , tuurlijk janken wij er niet om, wij vieren ons eigen feestje ! maar ik bedoelde de bewonersquote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee waarom zouden weZe voegde echt vrijwel niks toe. Alleen bedvervuiling en koolmonoxidevergiftiging door de lucht die ze elke keer uitpompte bij elke gaap
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik huil wel. Heel hard. Van FAKKING BLIJDSCHAP![]()
![]()
Dat was ook iets wat er heel even in mij opkwamquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
Karim moet nu gewoon naar die Bianca gaan en zeggen "rot toch op naar huis trut, ik heb je toch niet gevraagd hier te komen". Daar was Peggy te lief voor om zoiets te zeggen, daarom heeft hij voor Bianca gekozen![]()
Jo: Mo had het erover dat sommigen op een bepaalde manier worden neer gezet, en dat anderen door de stem eruit worden gewerkt (of iets in die richting!)quote:
Mo dacht dat de stem Jo meer in beeld had gebracht omdat ze Laura eruit wilde hebben.quote:
Geen wonder dat die meid zoveel bevestiging nodig heeft.. Zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten. Dus zij denkt vast dat anderen nu ook al met nomineren bezig zijn!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef Mita het volgende:
Mo alweer met Flip, wie ze gaat nomineren
En as we speak wéér een streamlock op 1 en 2 en op 3 en 4 die achterlijke Jo die iets weer eens fakkikng lekker vindtquote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat is bij mij zo'n beetje de enige reden dat ik nog "kijk". Al doe ik dat ook amper meer. De "live"-show stond in de woonkamer aan maar ik heb er misschien 5min van gezien. En de streams staan nog wel aan maar ook vaak genoeg niet, omdat ik toch telkens na mn verplichte 1 minuut reclame een SL kreeg. Nou heb ik die reclame wel al geblokt, de motivatie om die streams aan te zetten is echt 0,0 bij mij. Het is dat mn vriendin m nog aanzet af en toe.
Zonder Fok was ik echt weken terug al afgehaakt
Tnx!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Roguee het volgende:
[..]
Jo: Mo had het erover dat sommigen op een bepaalde manier worden neer gezet, en dat anderen door de stem eruit worden gewerkt (of iets in die richting!)
Stilte van Karim zijn kant.....
Jo: dus jij bent het daar mee eens? Jij vindt dat ook?
Maar dat geeft niet, ze heeft thuis " iets heel moois wat op haar wacht".quote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef iBenny het volgende:
Mo heeft wel door dat ze volgende week genomineerd staat
Mo mag van mij ook wel mee naar de finale, des te harder komt de klap, en die heeft ze verdiendquote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Day het volgende:
Mo is alweer bezig met de volgende nominaties. Geef ze Flip nou de boodschap mee om Jo te bewerken?
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef Chanel5 het volgende:
Je kunt wel zeggen dat je er zelf bij bent met sommige beslissingen maar is dat wel zo?
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet, ze heeft thuis " iets heel moois wat op haar wacht".
En voor Karim zelfquote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef Stability het volgende:
verdomme, karim weeer weg
hoe lang NU weer? kvind het zielig voor gerard
Mo moest eens weten hoe zij in beeld wordt gebracht...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mo dacht dat de stem Jo meer in beeld had gebracht omdat ze Laura eruit wilde hebben.
Yepquote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef Day het volgende:
Mo is alweer bezig met de volgende nominaties. Geef ze Flip nou de boodschap mee om Jo te bewerken?
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
http://www.secretstory.nl/fotos/62/Fotoshoot+met+Maik
Die foto's![]()
![]()
Wat een hork zeg. Ziet de gemiddelde SS kijker er zo uit?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
Die foto's![]()
![]()
Die moet gelijk opgenomen worden als ze dat ziet en leest.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mo moest eens weten hoe zij in beeld wordt gebracht...
maik treft het welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
Die foto's![]()
![]()
Nee, dan net voor de finale er uit...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo mag van mij ook wel mee naar de finale, des te harder komt de klap, en die heeft ze verdiend
Noemen ze dat een fotoshoot?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
Die foto's![]()
![]()
Tot morgenochtendquote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef Stability het volgende:
verdomme, karim weeer weg
hoe lang NU weer? kvind het zielig voor gerard
als het een echte bink was geweest , had hij nee moeten zeggen. gerard had dat heus wel begrepen hoor, en om hem daar een exit voor te geven zou wel heeel raar zijnquote:
Nee joh dan wint ze geld!!! Gewoon volgende week Zij 7% ofzoquote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo mag van mij ook wel mee naar de finale, des te harder komt de klap, en die heeft ze verdiend
Neeequote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
Die foto's![]()
![]()
zou wel een BAZENactie zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 22:45 schreef K_L het volgende:
[..]
Dat was ook iets wat er heel even in mij opkwam![]()
Morgen met Laura in het vliegtuig naar Nederland die Bianca.quote:
Die foto's![]()
![]()
Klopt, Geer gaf ook totaal geen tegenwerking. Maar Karim is gewoon te lief.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef Stability het volgende:
[..]
als het een echte bink was geweest , had hij nee moeten zeggen. gerard had dat heus wel begrepen hoor, en om hem daar een exit voor te geven zou wel heeel raar zijn
en Peggy niet te vergeten.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Morgen met Laura in het vliegtuig naar Nederland die Bianca.
Die foto's![]()
![]()
quote:
quote:De professionele foto's volgen later, hier alvast een fotoreportage van de laatste Twitterprijs: http://bit.ly/dE6W2s #sstnl
Ik begin ineens die polls geloofwaardig te vindenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
Die foto's![]()
![]()
Mwa, niets is wat het lijkt he.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef Stability het volgende:
[..]
als het een echte bink was geweest , had hij nee moeten zeggen. gerard had dat heus wel begrepen hoor, en om hem daar een exit voor te geven zou wel heeel raar zijn
dat vind ik dan wel weer een nadeel voor karim....een minpuntje zeg maar...hij heeft geen lef danquote:Op donderdag 21 april 2011 22:48 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Klopt, Geer gaf ook totaal geen tegenwerking. Maar Karim is gewoon te lief.
Je bedoelt ze lag in de weg.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Niki.P het volgende:
Het is volgens mij nu echt 3 tegen 3 Lau stond er echt zo'n beetje tussen in..
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Lauzer het volgende:
Alle Laura lovers zijn ook verdwenen zeg
Guinness dit keer.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Doe geen moeite, heeft geen nut om tegen-in te gaan, die heeft weer azijn gedronken
Die had zelfs Mo in d'r broek willen zien pissen in die bak met beesten, omdat ze anders geen ballen zou tonen.
Misschien doet hij het ook maar voor zichzelf... Geer, Karim en Sharon weten van elkaar dat ze elkaar erin houden.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Stability het volgende:
[..]
dat vind ik dan wel weer een nadeel voor karim....een minpuntje zeg maar...hij heeft geen lef dan
Jo zou nooit op Shar of geer stemmen dus die is niet helemaal van ' de andere kant 'quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Niki.P het volgende:
Het is volgens mij nu echt 3 tegen 3 Lau stond er echt zo'n beetje tussen in..
Tis nu 3-3, en 3 musquito's stemmen sowieso niet om mekaarquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
Het lijkt wel of Gerard liever laura terug had gehad, was gemakklijker voor zijn spel en gemanipuleer. Probeert hij nu Joanna in te pakken om zijn eigen positie te versterken in het spel?
Hoho!! NIET zijn keuze. Hij moest kiezen uit twee vrouwen waar hij niet op zat te wachten! Klotestreek.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:47 schreef Chanel5 het volgende:
Arme Karim, de hele nacht samen met dat wazige monster Bianca.. Ja ik weet het is zijn eigen keuze...
Met zn overname van SBS 6.. Gozer wordt op 3 miljard geschat. Ja daar kan Geer nog wel een puntje aan zuigen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Roguee het volgende:
Geer: Als john de mol niet had bestaan, hadden wij hier nu niet gestaan.
Heb jij een stream 5 ofzo? Want hier heb ik 2x SL en 2x een gesprek over de andere edities... Dus als je me dat manipuleer even kan wijzen..quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
Het lijkt wel of Gerard liever laura terug had gehad, was gemakklijker voor zijn spel en gemanipuleer. Probeert hij nu Joanna in te pakken om zijn eigen positie te versterken in het spel?
En Joanna zei iets over Tonnie.. ik denk dat ze Hummie bedoelt...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Roguee het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Hoor ze kletsen over John de Mol en over Tonny
Nee hoor die zijn er nog steeds!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Lauzer het volgende:
Alle Laura lovers zijn ook verdwenen zeg
Ja maar hij kiest die wazige kut toch!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Hoho!! NIET zijn keuze. Hij moest kiezen uit twee vrouwen waar hij niet op zat te wachten! Klotestreek.
Nou nooit??? Denk dat ze dat wel gaat doen hoor!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Sonera het volgende:
[..]
Jo zou nooit op Shar of geer stemmen dus die is niet helemaal van ' de andere kant '
zou geer minder miljoenen hebben ?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Met zn overname van SBS 6.. Gozer wordt op 3 miljard geschat. Ja daar kan Geer nog wel een puntje aan zuigen.
Die schijntin Portugal geweest te zijn volgens Die ene.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Hoor ze kletsen over John de Mol en over Tonny
Mjeh, hij doet het met tegenzin.... toch nog best sportief van mquote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Dakotamu het volgende:
denk dat karim niemand voor zijn hoofd wilde stoten, en dan met het gepush van renate erbij. kwam op mij meer over als 'als je nou godver niet kiest, dan dram ik toch net zo lang door tot je een keus maakt, en desnoods met gevolgen als je het niet doet.
Hij zal wel hebben gedacht: ok, ik klets wel ff wat, dan hebben we dat ook weer gehad
Geen 3 miljard denk ikquote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zou geer minder miljoenen hebben ?
Goh, Gerard een momentje van terechte inschatting van zichzelf.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef Roguee het volgende:
Hij heet Guido.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Mellietje19 het volgende:
[..]
Nee hoor die zijnis er nog steeds!
Lijkt het wel op, hij weet ook dat Jo hem bewondertquote:Op donderdag 21 april 2011 22:49 schreef Je_Psychiater het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Stability het volgende:
wat sharon nu aanheeft is beter dan dat gekke witte jurkje hoor
ja, ik vind dat erg zwak...niet willen betekend bij mij niet gaan...principes hequote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Dakotamu het volgende:
denk dat karim niemand voor zijn hoofd wilde stoten, en dan met het gepush van renate erbij. kwam op mij meer over als 'als je nou godver niet kiest, dan dram ik toch net zo lang door tot je een keus maakt, en desnoods met gevolgen als je het niet doet.
Hij zal wel hebben gedacht: ok, ik klets wel ff wat, dan hebben we dat ook weer gehad
Zoooo!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:52 schreef Verity het volgende:
Sharon aan het slijmen bij Jo?
Sharon vond het moeilijk om te kiezen tussen Karim en Jo...
Ow was dat een jurkje..Dacht dat ze een dwangbuis aan hadquote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Stability het volgende:
wat sharon nu aanheeft is beter dan dat gekke witte jurkje hoor
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:52 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Lijkt het wel op, hij weet ook dat Jo hem bewondert
hehehquote:Op donderdag 21 april 2011 22:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ow was dat een jurkje..Dacht dat ze een dwangbuis aan had
Wat kon hij anders? Die nietszeggende Peggy (waar hij nul gesprekstof mee heeft)???quote:Op donderdag 21 april 2011 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja maar hij kiest die wazige kut toch!
Ik. En de eerste was ook ik. Ze wilde in de finale met zichzelf en zichzelf.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ze bedoelen Hummy van de Tonnencreek? dus of iets van die strekking, ja die heeft de casting gedaan
Denk dat hij het ook doet omdat tie het mss lullig vind voor die meiden anders? Was wel een kutstreek hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, ik vind dat erg zwak...niet willen betekend bij mij niet gaan...principes he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |