Verhip!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
Er zouden toch 3 mensen van thuis in de KvdW zitten?
20 uur samen slapenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Candyfreak het volgende:
Wat zal je kunnen winnen met Laura? Met Alex al dat etentje en met Maik die photoshoot?
We wachten nog steedsquote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef iBenny het volgende:
Er zouden toch 3 mensen van thuis in de KvdW zitten?
Omdat ie geen ballen toont... al weken niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef Day het volgende:
Karim heeft er zo geen zin in! Snap niet dat hij het doet!
Je bedoelt roltraphoer?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die van Niksnut met een witte bh eronder
* Stability neemt aanloop en gaat volop in de aanvalquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef knagsje het volgende:
[..]
die pestpokke heaumeau's moeten eens gekickt worden op de knieschijf
Nee, deed ze bij Aafke ook nietquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Flow3r het volgende:
moet Mo niet effe huilen omdat haar vriendinnetje weg is
Nie fucke meej Geertjuuuh. Zo mooi, Geer krijgt speltechnisch de meeste uitdagingen over zich heen, maar hij zeurt gewoon niet. just let it slideeequote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Stability het volgende:
[..]
die ligt klaar in haar baby doll in de geheime kamer
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die van Niksnut met een witte bh eronder
inderdaad zeg, ik schrok gewoonquote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef Vultarian het volgende:
gelukkig heeft sharon wat anders aangetrokken
Want? Volgens mij is het echt vriendschap. Als Geer single was en hij zou moeten daten zou hij dat ook doen, maar hij zei bij zijn intake ik eet GEEN kakkerlakken. en wat doen ze? ja dan snap ik dat je dat niet doet, wetend dat Karim terug komt.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:38 schreef akveor het volgende:
[..]
Omdat ie geen ballen toont... al weken niet.
Hij eet uit de hand van Gerard en vele noemen dat dan vriendschap.
Eerste resultaat staat er op twitter!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:37 schreef Roguee het volgende:
[..]
Dit is DE shoot? Mijn god ik dacht een foto na de liveshow. Hahahaha de tering![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |