Zo zit ik ook.. Gelukkig wordt het overdag kijken minder.. En ik roep wel steeds meer naar manlief dat het toch wel een kutprogramma is.. maar ik zal de finale kijken hoor!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het kan niet snel genoeg gaan wat mij betreft. Ik ben dit programma echt helemaal zat, maar nu ik erin zit, moet ik het einde zien ook. Maar ik weet wel dat ik bij de volgende RLS wel 3x nadenk voor ik er weer veel tijd in stop zeg maar.
Gerard is de Grote Manipulator. Daarbij moet je gewoon op je strepen staan als je iets niet wil.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:39 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Want? Volgens mij is het echt vriendschap. Als Geer single was en hij zou moeten daten zou hij dat ook doen, maar hij zei bij zijn intake ik eet GEEN kakkerlakken. en wat doen ze? ja dan snap ik dat je dat niet doet, wetend dat Karim terug komt.
Wat zeiden ze?quote:
Dat is bij mij zo'n beetje de enige reden dat ik nog "kijk". Al doe ik dat ook amper meer. De "live"-show stond in de woonkamer aan maar ik heb er misschien 5min van gezien. En de streams staan nog wel aan maar ook vaak genoeg niet, omdat ik toch telkens na mn verplichte 1 minuut reclame een SL kreeg. Nou heb ik die reclame wel al geblokt, de motivatie om die streams aan te zetten is echt 0,0 bij mij. Het is dat mn vriendin m nog aanzet af en toe.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:42 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Zullen tegen die tijd wel allemaal weer zwak en weerloos zijn, just for the heck of it. Dat geouwehoer eromheen op fok vind ik wel leuk.
nee, wij niet , tuurlijk janken wij er niet om, wij vieren ons eigen feestje ! maar ik bedoelde de bewonersquote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee waarom zouden weZe voegde echt vrijwel niks toe. Alleen bedvervuiling en koolmonoxidevergiftiging door de lucht die ze elke keer uitpompte bij elke gaap
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ik huil wel. Heel hard. Van FAKKING BLIJDSCHAP![]()
![]()
Dat was ook iets wat er heel even in mij opkwamquote:Op donderdag 21 april 2011 22:41 schreef kaatje50 het volgende:
Karim moet nu gewoon naar die Bianca gaan en zeggen "rot toch op naar huis trut, ik heb je toch niet gevraagd hier te komen". Daar was Peggy te lief voor om zoiets te zeggen, daarom heeft hij voor Bianca gekozen![]()
Jo: Mo had het erover dat sommigen op een bepaalde manier worden neer gezet, en dat anderen door de stem eruit worden gewerkt (of iets in die richting!)quote:
Mo dacht dat de stem Jo meer in beeld had gebracht omdat ze Laura eruit wilde hebben.quote:
Geen wonder dat die meid zoveel bevestiging nodig heeft.. Zoals de waard is, vertrouwt ie zijn gasten. Dus zij denkt vast dat anderen nu ook al met nomineren bezig zijn!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:43 schreef Mita het volgende:
Mo alweer met Flip, wie ze gaat nomineren
En as we speak wéér een streamlock op 1 en 2 en op 3 en 4 die achterlijke Jo die iets weer eens fakkikng lekker vindtquote:Op donderdag 21 april 2011 22:44 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat is bij mij zo'n beetje de enige reden dat ik nog "kijk". Al doe ik dat ook amper meer. De "live"-show stond in de woonkamer aan maar ik heb er misschien 5min van gezien. En de streams staan nog wel aan maar ook vaak genoeg niet, omdat ik toch telkens na mn verplichte 1 minuut reclame een SL kreeg. Nou heb ik die reclame wel al geblokt, de motivatie om die streams aan te zetten is echt 0,0 bij mij. Het is dat mn vriendin m nog aanzet af en toe.
Zonder Fok was ik echt weken terug al afgehaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |