niet op de foto maar in bed met Laura, slapen dan hequote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Roguee het volgende:
Yes kan ik volgende week op de foto met Luira, ik ben zo blij
Yup. Zouden ze 'm weg willen hebben?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Verity het volgende:
[..]
Hij wordt deze week ook te veel van de groep weg gehaald.
Gapen met Luira!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Roguee het volgende:
Yes kan ik volgende week op de foto met Luira, ik ben zo blij
het valt me nu ook op dat ze verder niets posten , maar jaquote:
Haha ja denk dat ik minstens een bed moet opzoeken wil ik haar kunnen spottenquote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef danilel het volgende:
[..]
niet op de foto maar in bed met Laura, slapen dan he
Maar Jo niet, ligt eraan wat de 3 muskito's stemmen.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef Day het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Mo verliest van iedereen.
And I quote Renate " Maar Karim, ze zijn wel helemaal voor jou naar Portugal gevlogen hoooooor!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:34 schreef sjampoeh het volgende:
hij begon in de kvdw dat hij er niet op zat te wachten maar werd overruled door renate dat hij moest kiezen
Precies, alsof hij al niet lang genoeg bij de groep is weggeweest.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:33 schreef Day het volgende:
Karim heeft er zo geen zin in! Snap niet dat hij het doet!
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Urb het volgende:
[..]
And I quote Renate " Maar Karim, ze zijn wel helemaal voor jou naar Portugal gevlogen hoooooor!![]()
Misselijkmakend.![]()
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Candyfreak het volgende:
Wat zal je kunnen winnen met Laura? Met Alex al dat etentje en met Maik die photoshoot?
zie nu zo'n Ruben's vrouw voor me....quote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Roguee het volgende:
[..]
Die ligt naakt op bed te wachten. En te wachten
die pestpokke heaumeau's moeten eens gekickt worden op de knieschijfquote:Op donderdag 21 april 2011 22:35 schreef Stability het volgende:
[..]
het valt me nu ook op dat ze verder niets posten , maar ja
Een trouwerijquote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Candyfreak het volgende:
Wat zal je kunnen winnen met Laura? Met Alex al dat etentje en met Maik die photoshoot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |