Als het op de site staat is het gewoon uit zijn verband getrokken. Vast naar aanleiding van dat gesprek tussen Laura en Renate. Daar noemde ze iedereen en als laatste oja Alex ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Roguee het volgende:
Laura aan het woord
21 april om 22.12
Blij dat ik naar Alex ga!
Waarom heb ik zoveel moeite dat te geloven
die ligt al languit in de taxi naar haar hotel hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Roguee het volgende:
[..]
Die is moe van de liveshow hoor, kom op zeg
Trustequote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef DjinN het volgende:
Ik ga slapen lieve COS'ertjes
Welterusten alvast allemaal!![]()
![]()
En ze kletsnat op een hoop gooien helpt ook niet.quote:
Mwoa ze kan alles toch altijd beter en sneller en mooier en geweldiger? Nou laat r dat dan nu maar ff zienquote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Stability het volgende:
niemand die ook maar helpt he? echt erg daar
Al ging ze met haar struisvogel rennetje, ze zit gewoon in een hotel ipv het huisquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
[..]
die ligt al languit in de taxi naar haar hotel hoor
Ja, en altijd maar zeiken daarna.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Verity het volgende:
Je kan veel van Jo zeggen, maar de beroerdste is ze niet.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef DjinN het volgende:
![]()
ja maar toch....ik vind als je met meer mensen bent, je allemaal wat kan doen..ik haat luie mensen die nooit eens helpen als het moet...het regent keihard ..asociaal gewoonquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mwoa ze kan alles toch altijd beter en sneller en mooier en geweldiger? Nou laat r dat dan nu maar ff zien
kloptquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Verity het volgende:
Die ligt bij Peggy om haar te kriebelen want die is nu verdrietig omdat karim niet voor haar gekozen heb.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
[..]
die ligt al languit in de taxi naar haar hotel hoor
Wat heeft ie? Behalve dan dat enorme blok beton voor zijn kop.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef noddy1 het volgende:
Alex:
Tjezus, dat heb ik weer...................................
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef DjinN het volgende:
![]()
beetje minder achterbaks doen zou geen kwaad kunnen, hoewel ik me nog steeds afvraag of ze het gewoon niet snapt somsquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Verity het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die ligt bij Peggy om haar te kriebelen want die is nu verdrietig omdat karim niet voor haar gekozen heb.
oh ja natuurlijk...misschien hebben ze wel een tweepersoons kamer in het hotelquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die ligt bij Peggy om haar te kriebelen want die is nu verdrietig omdat karim niet voor haar gekozen heb.
Volgens mij had Mo ook Gerard genoemd.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
maaru die 3 - 3 he! .... ik snap even iets niet ... Mo had Laura toch genoemd en wie nog meer?
dus zo hecht is die 3 van Jo, Mo en Flip zijn kant niet .... en ik krijg steeds meer het idee dat Mo en Flipje Jo een beetje aan het sturen zijn ....
Je hebt helemaal gelijk, maar ik heb de afgelopen weken zo'n, nou ik zou het bijna haat gaan noemen, opgebouwd over Joanna dat het mij niet gek genoeg kan met narigheid voor haar eerlijk gezegdquote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar toch....ik vind als je met meer mensen bent, je allemaal wat kan doen..ik haat luie mensen die nooit eens helpen als het moet...het regent keihard ..asociaal gewoon
Normaal gesproken wil ze de camera toch ook voor zichzelf als ze iets uitvoert? Ze kan ook vragen of iemand wil helpen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik heb de afgelopen weken zo'n, nou ik zou het bijna haat gaan noemen, opgebouwd over Joanna dat het mij niet gek genoeg kan met narigheid voor haar eerlijk gezegd
Ja owee als iemand mee wil helpen met schoonmaken hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Normaal gesproken wil ze de camera toch ook voor zichzelf als ze iets uitvoert? Ze kan ook vragen of iemand wil helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |