Redactrice van BB geweest toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ze bedoelen Hummy van de Tonnencreek? dus of iets van die strekking, ja die heeft de casting gedaan
En dat zou dan ook terecht zijn!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik. En de eerste was ook ik. Ze wilde in de finale met zichzelf en zichzelf.
Om een verhaallijn te krijgen rond hun omdat ze niks van die twee konden maken anders in sst.quote:
Sofiaquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
Yeah mijn schatje zit er nog in @SST_Joanna #sstnl
9 minutes ago Favorite Retweet Reply
Teveel opvoeders helaasquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
Ze zijn niet echt duidelijk over die hond kom dan ga weer naar buiten..
Ik verwacht dat er dan ook 1 kijker is, mama jo. En dat is dan ook wel weer terecht ja;) Joquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef akveor het volgende:
[..]
En dat zou dan ook terecht zijn!!
J
O
A
N
N
A
Wij hebben het beter als hun daar, jammer dat ze dat niet even door gegeven via de live show.quote:
ja indd..ik heb alles nog lekker openstaan hier,,en dat blijft ook zoquote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wij hebben het beter als hun daar, jammer dat ze dat niet even door gegeven via de live show.
maik vertelde in het filmpje aan Mo dat het lekker weer is hierquote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wij hebben het beter als hun daar, jammer dat ze dat niet even door gegeven via de live show.
Nee boordje die pas later.. Schrok tie ook van hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef Dakotamu het volgende:
btw, wist karim op het moment dat hij iemand koos ook al dat ie zou worden opgesloten in een slaapkamer? dat heb ik ff gemist
Heerlijk, en gewoon vrij hebben tot en met 30 Aprilquote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd..ik heb alles nog lekker openstaan hier,,en dat blijft ook zo
mijn verjaardagquote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heerlijk, en gewoon vrij hebbn tot en met 30 April
Zat meer naar Mo te kijken dan wat Maik zei.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maik vertelde in het filmpje aan Mo dat het lekker weer is hier
Omdat je de keren dat ze het over Alex had op 1 hand kan tellen?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Roguee het volgende:
Laura aan het woord
21 april om 22.12
Blij dat ik naar Alex ga!
Waarom heb ik zoveel moeite dat te geloven
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Niki.P het volgende:
Oke dit is wel slim van Jo om die kussens even naar binnen te halen..
Feestje hier dus op FOK!quote:
En Windy Mills zegt: Bingo!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Verity het volgende:
[..]
Omdat je de keren dat ze het over Alex had op 1 hand kan tellen?
Truste Chanelquote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik duik lekker mijn bed in en verheug me op het lekkere weer hier!
Oja en dat Mo het zo mooi droog hield...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maik vertelde in het filmpje aan Mo dat het lekker weer is hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |