en hopelijk blijft dat zoquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Roguee het volgende:
[..]
Jo zei net: Mo en ik zijn uit elkaar gegroeid, dankzij de week van de angst.
oh is het datquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze zijn moe kokkie, van de hele dag "tv-maken", dat snap je toch wel![]()
en ze kunnen natuurlijk niet met wallen tot op hun knieën op TV, daarom vroeg het bedje in
die zijn zeker aan elkaar gewaagd en leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Verity het volgende:
Geer en Jo zijn vandaag vaak in gesprek met elkaar
Dan word het nog leuker! Guido is grappig samen met Gerard en Karim. En Aafke is een echte partyanimal!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor, voor het idee om Guido en Aafke weer terug in het huis te nemen
Ik ben het met je eens.... OT: heb me acc niet eens stop gezet ^^quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Dakotamu het volgende:
ik zit me af te vragen hoe ik dit al zo lang aan het kijken ben lol, kan beter weer gaan WoW-en
En het is misselijk makend. Wat een dom gelulquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Verity het volgende:
Geer en Jo zijn vandaag vaak in gesprek met elkaar
Guidooooo is niksquote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dan word het nog leuker! Guido is grappig samen met Gerard en Karim. En Aafke is een echte partyanimal!
Ja leuk!!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor, voor het idee om Guido en Aafke weer terug in het huis te nemen
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef ToughLove het volgende:
Gerard zegt net dat hij en Joanna veel op elkaar lijken. Fokkers, steek die maar in je zak
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Stability het volgende:
jo zal wel azen op een goedkoop huisje van geer
hondenhok voor haar en haar budhaquote:
dont jinx itquote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef rico80 het volgende:
En niet eens een SL.. Nou nou, het kan niet op!
We mogen mee op het zinkende schipquote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef rico80 het volgende:
En niet eens een SL.. Nou nou, het kan niet op!
Heeft hij al eerder gezegd en daarom botsten ze zo, maar dit betekend niet dat ze 2 psies dezelfde personen zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef ToughLove het volgende:
Gerard zegt net dat hij en Joanna veel op elkaar lijken. Fokkers, steek die maar in je zak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |