Toch leuk dat ie ook even liet weten dat hij bij zijn overwegingen ook mee liet spelen dat hij bang was dat "Nederland" hem als een of andere sukkel zou zien als hij de foute beslissing zou nemen.quote:
Bianca wilde blijkbaar ook niet meer. Ze wilde al weg en blijkbaar heeft ze meer oog voor een medewerker als ik Karim zo hoordequote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef Soury het volgende:
Wat een bull shit dit !!! Arme Karim me neus... Twee meiden voor lul zetten letterlijk en figuurlijk
lol, mo vrolijk = niet goedquote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Flow3r het volgende:
nou Mo, ga eens treuren omdat je Laura zo mist![]()
Neuh daar ben ik niet zo van, daar word ik onzeker van.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef Stability het volgende:
[..]
een jong blaadje is toch ook lekker? volgens de mannen dan altijd?
Kheb de liveshow niet gezien, stond zand mijn tuin in te scheppenquote:
Jammer ik zie hem nu als een sukkel. Hij had het moeten afkappen, dat zou karakter geweest zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 23:24 schreef Ifa het volgende:
[..]
Toch leuk dat ie ook even liet weten dat hij bij zijn overwegingen ook mee liet spelen dat hij bang was dat "Nederland" hem als een of andere sukkel zou zien als hij de foute beslissing zou nemen.
een paar jaar jonger vind ik minder erg dan een paar jaar ouder hoor !quote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Neuh daar ben ik niet zo van, daar word ik onzeker van.
Dat heb ik vorig jaar nog met een jongen van 8 jaar jonger geprobeerd.
Mooi zoquote:
Volgens mij is het de bedoeling dat ze tot aan de daily nog zo weinig mogelijk te weten komen v/d buitenwereld, dus denk het niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef Stability het volgende:
wat ik me afvraag he....zouden diegenen die naar huis moeten, zoals laura nu dan...ook kunnen streamen in het hotel?
Had eigelijk wel verwacht dat ze het niet veel over Laura zoude hebben want ze zijn allemaal te druk met praten over:quote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Flow3r het volgende:
nou Mo, ga eens treuren omdat je Laura zo mist![]()
Nog niet, omdat ze naar de vrijdag uitzending gaan (dacht ik).quote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef Stability het volgende:
wat ik me afvraag he....zouden diegenen die naar huis moeten, zoals laura nu dan...ook kunnen streamen in het hotel?
O, ik heb liever een paar jaar ouder.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:26 schreef Stability het volgende:
[..]
een paar jaar jonger vind ik minder erg dan een paar jaar ouder hoor !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |