Redactrice van BB geweest toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ze bedoelen Hummy van de Tonnencreek? dus of iets van die strekking, ja die heeft de casting gedaan
En dat zou dan ook terecht zijn!!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:53 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik. En de eerste was ook ik. Ze wilde in de finale met zichzelf en zichzelf.
Om een verhaallijn te krijgen rond hun omdat ze niks van die twee konden maken anders in sst.quote:
Sofiaquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef Candyfreak het volgende:
SST_Sofia SST Sofia
Yeah mijn schatje zit er nog in @SST_Joanna #sstnl
9 minutes ago Favorite Retweet Reply
Teveel opvoeders helaasquote:Op donderdag 21 april 2011 22:56 schreef Niki.P het volgende:
Ze zijn niet echt duidelijk over die hond kom dan ga weer naar buiten..
Ik verwacht dat er dan ook 1 kijker is, mama jo. En dat is dan ook wel weer terecht ja;) Joquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef akveor het volgende:
[..]
En dat zou dan ook terecht zijn!!
J
O
A
N
N
A
Wij hebben het beter als hun daar, jammer dat ze dat niet even door gegeven via de live show.quote:
ja indd..ik heb alles nog lekker openstaan hier,,en dat blijft ook zoquote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wij hebben het beter als hun daar, jammer dat ze dat niet even door gegeven via de live show.
maik vertelde in het filmpje aan Mo dat het lekker weer is hierquote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wij hebben het beter als hun daar, jammer dat ze dat niet even door gegeven via de live show.
Nee boordje die pas later.. Schrok tie ook van hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 22:55 schreef Dakotamu het volgende:
btw, wist karim op het moment dat hij iemand koos ook al dat ie zou worden opgesloten in een slaapkamer? dat heb ik ff gemist
Heerlijk, en gewoon vrij hebben tot en met 30 Aprilquote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Stability het volgende:
[..]
ja indd..ik heb alles nog lekker openstaan hier,,en dat blijft ook zo
mijn verjaardagquote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Heerlijk, en gewoon vrij hebbn tot en met 30 April
Zat meer naar Mo te kijken dan wat Maik zei.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maik vertelde in het filmpje aan Mo dat het lekker weer is hier
Omdat je de keren dat ze het over Alex had op 1 hand kan tellen?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Roguee het volgende:
Laura aan het woord
21 april om 22.12
Blij dat ik naar Alex ga!
Waarom heb ik zoveel moeite dat te geloven
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Niki.P het volgende:
Oke dit is wel slim van Jo om die kussens even naar binnen te halen..
Feestje hier dus op FOK!quote:
En Windy Mills zegt: Bingo!quote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Verity het volgende:
[..]
Omdat je de keren dat ze het over Alex had op 1 hand kan tellen?
Truste Chanelquote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
Oke ik duik lekker mijn bed in en verheug me op het lekkere weer hier!
Oja en dat Mo het zo mooi droog hield...quote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maik vertelde in het filmpje aan Mo dat het lekker weer is hier
hahaha mag dat 1 dagje eerder dan? ben met koninginnedag de hele dag in amsterdam...lekkah feestuhquote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Feestje hier dus op FOK!
Trakteer je wel ieder een snoepje he...
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
thnxquote:Op donderdag 21 april 2011 22:57 schreef Sonera het volgende:
[..]
Nee boordje die pas later.. Schrok tie ook van hoor
Gelukkig welquote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef iBenny het volgende:
Ha-ha. Toen wij kut weer hadden, hadden zij lekker weer. Nu is het andersom
Inderdaad. En toen wij SL hadden, hadden zij beeld. Het is een oneerlijke wereldquote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef iBenny het volgende:
Ha-ha. Toen wij kut weer hadden, hadden zij lekker weer. Nu is het andersom
quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef DjinN het volgende:
Ik ga slapen lieve COS'ertjes
Welterusten alvast allemaal!![]()
![]()
Welterustenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef DjinN het volgende:
![]()
Als het op de site staat is het gewoon uit zijn verband getrokken. Vast naar aanleiding van dat gesprek tussen Laura en Renate. Daar noemde ze iedereen en als laatste oja Alex ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:58 schreef Roguee het volgende:
Laura aan het woord
21 april om 22.12
Blij dat ik naar Alex ga!
Waarom heb ik zoveel moeite dat te geloven
die ligt al languit in de taxi naar haar hotel hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Roguee het volgende:
[..]
Die is moe van de liveshow hoor, kom op zeg
Trustequote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef DjinN het volgende:
![]()
En ze kletsnat op een hoop gooien helpt ook niet.quote:
Mwoa ze kan alles toch altijd beter en sneller en mooier en geweldiger? Nou laat r dat dan nu maar ff zienquote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Stability het volgende:
niemand die ook maar helpt he? echt erg daar
Al ging ze met haar struisvogel rennetje, ze zit gewoon in een hotel ipv het huisquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
[..]
die ligt al languit in de taxi naar haar hotel hoor
Ja, en altijd maar zeiken daarna.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Verity het volgende:
Je kan veel van Jo zeggen, maar de beroerdste is ze niet.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef DjinN het volgende:
![]()
ja maar toch....ik vind als je met meer mensen bent, je allemaal wat kan doen..ik haat luie mensen die nooit eens helpen als het moet...het regent keihard ..asociaal gewoonquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mwoa ze kan alles toch altijd beter en sneller en mooier en geweldiger? Nou laat r dat dan nu maar ff zien
kloptquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Verity het volgende:
Die ligt bij Peggy om haar te kriebelen want die is nu verdrietig omdat karim niet voor haar gekozen heb.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Stability het volgende:
[..]
die ligt al languit in de taxi naar haar hotel hoor
Wat heeft ie? Behalve dan dat enorme blok beton voor zijn kop.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:59 schreef noddy1 het volgende:
Alex:
Tjezus, dat heb ik weer...................................
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef DjinN het volgende:
![]()
beetje minder achterbaks doen zou geen kwaad kunnen, hoewel ik me nog steeds afvraag of ze het gewoon niet snapt somsquote:Op donderdag 21 april 2011 23:01 schreef Verity het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die ligt bij Peggy om haar te kriebelen want die is nu verdrietig omdat karim niet voor haar gekozen heb.
oh ja natuurlijk...misschien hebben ze wel een tweepersoons kamer in het hotelquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die ligt bij Peggy om haar te kriebelen want die is nu verdrietig omdat karim niet voor haar gekozen heb.
Volgens mij had Mo ook Gerard genoemd.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef snetje het volgende:
maaru die 3 - 3 he! .... ik snap even iets niet ... Mo had Laura toch genoemd en wie nog meer?
dus zo hecht is die 3 van Jo, Mo en Flip zijn kant niet .... en ik krijg steeds meer het idee dat Mo en Flipje Jo een beetje aan het sturen zijn ....
Je hebt helemaal gelijk, maar ik heb de afgelopen weken zo'n, nou ik zou het bijna haat gaan noemen, opgebouwd over Joanna dat het mij niet gek genoeg kan met narigheid voor haar eerlijk gezegdquote:Op donderdag 21 april 2011 23:02 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar toch....ik vind als je met meer mensen bent, je allemaal wat kan doen..ik haat luie mensen die nooit eens helpen als het moet...het regent keihard ..asociaal gewoon
Normaal gesproken wil ze de camera toch ook voor zichzelf als ze iets uitvoert? Ze kan ook vragen of iemand wil helpen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik heb de afgelopen weken zo'n, nou ik zou het bijna haat gaan noemen, opgebouwd over Joanna dat het mij niet gek genoeg kan met narigheid voor haar eerlijk gezegd
Ja owee als iemand mee wil helpen met schoonmaken hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 23:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Normaal gesproken wil ze de camera toch ook voor zichzelf als ze iets uitvoert? Ze kan ook vragen of iemand wil helpen.
ja maar ik geef haar wel na, wat voor hekel ik ook aan haar heb, ze doet wel de kutklusjes altijd, gerard ook trouwens. en mo ,flip en sharon niet...ja sharon kookt, ok.....maar schoonmaken of opruimen doet jo meestal alleenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef rico80 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, maar ik heb de afgelopen weken zo'n, nou ik zou het bijna haat gaan noemen, opgebouwd over Joanna dat het mij niet gek genoeg kan met narigheid voor haar eerlijk gezegd
Zeker op zondag!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja owee als iemand mee wil helpen met schoonmaken hoor
Ja, op zondag ja, vlak voor de nominaties.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar ik geef haar wel na, wat voor hekel ik ook aan haar heb, ze doet wel de kutklusjes altijd, gerard ook trouwens. en mo ,flip en sharon niet...ja sharon kookt, ok.....maar schoonmaken of opruimen doet jo meestal alleen
Waarom dacht je dat ik in vorige topic al vroeg of ik mocht openen?quote:
fixedquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef Candyfreak het volgende:
Wat is Monique sharon een schreeuwlelijk
hahahaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja, op zondag ja, vlak voor de nominaties.
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik in vorige topic al vroeg of ik mocht openen?
OP is weer aangepast, ook de kluisstanden.
Jo maakt bijna iedere zaterdag schoon - ze doet het niet spontaan wanneer ze denkt dat ze zwak in het spel staat.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja, op zondag ja, vlak voor de nominaties.
[..]
Zeker, met wat / hoe is hij dat geworden?!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
onvoorstelbaar eigenlijk he , dat geer voor zn 40ste al selfmade millionair is?
Ik heb t idee dat je óf voor je veertigste miljonair bent, óf nooit.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
Ik zal het nog 1 keer proberen dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 22:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Guinness dit keer.
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die een freerollen... en dat heeft de redactie ook goed gezien. Karim zou blij moeten zijn met de toegeworpen verhaallijn. Maar ook deze zal ie ondergaan, slaafs, volgzaam, super positief en oeverloos saai. Wees een kerel en sta achter je principes en je gevoel ipv je als een deurmat te alten gebruiken.
Idd. Enigste wat dat mens interesseert is Maik, sex en nominaties.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Mita het volgende:
Dit interesseerd Mo helemaal niks, wat Geer nu zegt
winkelpanden en huizen verkopen/verhurenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zeker, met wat / hoe is hij dat geworden?!
[..]
En limburgse vlaai, carnaval en zuipenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Idd. Enigste wat dat mens interesseert is Maik, sex en nominaties.
ik word het dus nooitquote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat je óf voor je veertigste miljonair bent, óf nooit.
Negeer modus is soms zo fijn, dus nu een rondje om gaat!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik zal het nog 1 keer proberen dan.
Je kijkt echt selectief, en dat mag en om daar je mening te baseren is ook best.
Maar om dit hier dag in dag uit hier te verkondigen alsof het harde feiten zijn word een beetje vermoeiend.![]()
Dus ik zal er hierna maar weer proberen omheen te lezen.![]()
Karim is (te) lief da's waar, maar ik stoor me hier totaal niet aan, ik hoef geen DGK praktijken. Daarbij komt nog dat ze behoorlijk gemindfucked worden dus geen idee hebben wat consequenties kunnen zijn.
Toch heeft hij imo al heel wat meer teweeg gebracht dan veel mensen denken.
Zo heeft bv mede door zijn aanvallen Servio opgegeven en ging in Laura-modus, en het was Karim die Joanna aan het huilen maakte door haar recht in haar gezicht de waarheid te zeggen over het effect op de groep van haar gedoe met d'r ex. Hoewel Gerard uiteraard de schuld kreeg.
En breek me de bek niet open over de (volgens jou saai ) gesprekken tussen Gerard & Karim want deze worden door zeer veel kijkers erg gewaardeerd.
Nee, Flip en Laura.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Volgens mij had Mo ook Gerard genoemd.
Voor de crisis dan in elk gevalquote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Stability het volgende:
[..]
winkelpanden en huizen verkopen/verhuren
en ook nog eens 2 keer is blijven zitten en als ik het goed heb geen diploma toen .... ik kijk nu naar mijn ontzettende lastige puber en denk mwah! het kan nog alle kanten opquote:Op donderdag 21 april 2011 23:06 schreef Stability het volgende:
+1quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Je kijkt echt selectief, en dat mag en om daar je mening te baseren is ook best.
Maar om dit hier dag in dag uit hier te verkondigen alsof het harde feiten zijn word een beetje vermoeiend.![]()
Karim is (te) lief da's waar, maar ik stoor me hier totaal niet aan, ik hoef geen DGK praktijken. Daarbij komt nog dat ze behoorlijk gemindfucked worden dus geen idee hebben wat consequenties kunnen zijn.
Zo heeft bv mede door zijn aanvallen Servio opgegeven en ging in Laura-modus, en het was Karim die Joanna aan het huilen maakte door haar recht in haar gezicht de waarheid te zeggen over het effect op de groep van haar gedoe met d'r ex. Hoewel Gerard uiteraard de schuld kreeg.
En breek me de bek niet open over de (volgens jou saai ) gesprekken tussen Gerard & Karim want deze worden door zeer veel kijkers erg gewaardeerd.
http://www.secretstory.nl/videos/1602/Monique+nomineertquote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Volgens mij had Mo ook Gerard genoemd.
ja hij renteniert nu, hij had het eens over dat hij nu 8000 euro rente per maand krijgt plus alle huur van zn huurpandenquote:
Daarna is ze even goed toegesproken door Herr Flip he! Dus vandaarquote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/videos/1602/Monique+nomineert
2de was Philip, daarmee wil ze naar de finale, terwijl ze hem eerder genomineerd heeft
Hij moest kiezen uit de 1e 4 die weggestemd zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat hij niet Alex zei!
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef Starlie het volgende:
Gerard is wel een soort van sexy eigenlijk!
ze voelt wel aan dat ze niks bij Geer en karim zal bereiken, nu gaat ze zich inslijmen bij Jo en Philip, maar ik mag toch hopen dat Jo Sharon liever zietquote:
ze zijn moe kokkie, van de hele dag "tv-maken", dat snap je toch welquote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
gaat dat volk alweer naar bed
tis goffer 2200 uur
Jo zei net: Mo en ik zijn uit elkaar gegroeid, dankzij de week van de angst.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze voelt wel aan dat ze niks bij Geer en karim zal bereiken, nu gaat ze zich inslijmen bij Jo en Philip, maar ik mag toch hopen dat Jo Sharon liever ziet
O oke dan snap ik hem..quote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef Day het volgende:
[..]
Hij moest kiezen uit de 1e 4 die weggestemd zijn.
Ik ben nog steeds voor, voor het idee om Guido en Aafke weer terug in het huis te nemenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:08 schreef Verity het volgende:
[..]
Lijkt me wel gezellig om Guido een weekend (zonder SLS) terug te hebben in het huis
en hopelijk blijft dat zoquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Roguee het volgende:
[..]
Jo zei net: Mo en ik zijn uit elkaar gegroeid, dankzij de week van de angst.
oh is het datquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze zijn moe kokkie, van de hele dag "tv-maken", dat snap je toch wel![]()
en ze kunnen natuurlijk niet met wallen tot op hun knieën op TV, daarom vroeg het bedje in
die zijn zeker aan elkaar gewaagd en leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Verity het volgende:
Geer en Jo zijn vandaag vaak in gesprek met elkaar
Dan word het nog leuker! Guido is grappig samen met Gerard en Karim. En Aafke is een echte partyanimal!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor, voor het idee om Guido en Aafke weer terug in het huis te nemen
Ik ben het met je eens.... OT: heb me acc niet eens stop gezet ^^quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Dakotamu het volgende:
ik zit me af te vragen hoe ik dit al zo lang aan het kijken ben lol, kan beter weer gaan WoW-en
En het is misselijk makend. Wat een dom gelulquote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef Verity het volgende:
Geer en Jo zijn vandaag vaak in gesprek met elkaar
Guidooooo is niksquote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dan word het nog leuker! Guido is grappig samen met Gerard en Karim. En Aafke is een echte partyanimal!
Ja leuk!!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor, voor het idee om Guido en Aafke weer terug in het huis te nemen
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef ToughLove het volgende:
Gerard zegt net dat hij en Joanna veel op elkaar lijken. Fokkers, steek die maar in je zak
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Stability het volgende:
jo zal wel azen op een goedkoop huisje van geer
hondenhok voor haar en haar budhaquote:
dont jinx itquote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef rico80 het volgende:
En niet eens een SL.. Nou nou, het kan niet op!
We mogen mee op het zinkende schipquote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef rico80 het volgende:
En niet eens een SL.. Nou nou, het kan niet op!
Heeft hij al eerder gezegd en daarom botsten ze zo, maar dit betekend niet dat ze 2 psies dezelfde personen zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef ToughLove het volgende:
Gerard zegt net dat hij en Joanna veel op elkaar lijken. Fokkers, steek die maar in je zak
Ik afkeer, nog een week en ik haat hem oprechtquote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef afca_oc het volgende:
Ik krijg steeds meer respect voor Geer
Jo is te druk met inlikken bij de rest voor de volgende nominaties, Flip boeit haar nu ff geen fuck want die heeft ze al in d'r zak.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja leuk!!
Flip zit trouwens de hele tijd naar Jo te hinten dat hij wil kroelen.. Maar die negeert hem zo'n beetje...
Precies, Jo is toch echt blond en Geer donker, maar dat is een doordenkertjequote:Op donderdag 21 april 2011 23:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Heeft hij al eerder gezegd en daarom botsten ze zo, maar dit betekend niet dat ze 2 psies dezelfde personen zijn.
klasse Karimquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Dan word het nog leuker! Guido is grappig samen met Gerard en Karim. En Aafke is een echte partyanimal!
quote:Poll
Wie van de ex-bewoners mis jij het meest?
Jurien
2%
Cynthia
1%
Sofia
5%
Guido
32%
Servio
18%
Aafke
25%
Alexander
11%
Maik
6%
Toch knap dat die Jurien in 1,5 dag meer indruk gemaakt heeft als Cynthyenaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:16 schreef Urb het volgende:
Poll
Wie van de ex-bewoners mis jij het meest?
Jurien
2%
Cynthia
1%
Sofia
5%
Guido
32%
Servio
18%
Aafke
25%
Alexander
11%
Maik
6%
Dat HELE eind, he Renate!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
als die bianca er zelf ook zo over dacht ,waarom is ze dan uberhaupt naar portugal gegaan ?
Die slappe hap dat van te voren moeten zeggen. Hij wilde dit niet ... Bah nu mag ik niemand meer daarquote:
Zei ze zelf al, het leek wel een foute paddo trip..quote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
als die bianca er zelf ook zo over dacht ,waarom is ze dan uberhaupt naar portugal gegaan ?
dit komt toch naar buiten sympathieker overquote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
gratis reisje portugal denk ik zoquote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
Logischquote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Karim had een medewerker gesproken en die had ook door dat hij het helemaal niks vond
Ze was een beetje ziek impulsief toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef mevrouwdebok het volgende:
Jup, ze gaat zo stappen met een medewerker van de stem in Lissabon :squote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gratis reisje portugal denk ik zo
wat een verrassing he, en het ging zo goed tot nu toequote:
jij zit al de hele tijd te azen !quote:
Volgens mij snap je niet helemaal precies dat de bewoners juist getriggerd worden op hun zwakke plakken. Je kan wel verstoppertje willen spelen maar onder zo'n vergrootglas is het moeilijk niet op te vallen. Ik hoor alleen maar verhalen maar de echte Karim zie je nu. Slaafs, volgzaam en blijvend in het kader wat door de redactie voor hem geschapen is. Voor mij oersaai. Hij heeft mazzel dat ie aan de kant van Gerard staat en daarom wordt het hem 'vergeven' door de 'fans'.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij verdiend een standbeeldquote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef Roguee het volgende:
Hoe dan ook, Karim ownt de regie nu mooi
Niet zo zuur joh.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Die slappe hap dat van te voren moeten zeggen. Hij wilde dit niet ... Bah nu mag ik niemand meer daar
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef Stability het volgende:
ik vind karim helemaal geen man om zich te binden aan een vaste vriendin...
hij wil nog veel te veel genieten van het reizen enzo...hoewel ik ben dol op reizen,dus hij had mij gewoon moeten nemen !!!!!ik had wel met hem meegegaan
Ja hallo! En ik dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef Stability het volgende:
hij wil nog veel te veel genieten van het reizen enzo...hoewel ik ben dol op reizen,dus hij had mij gewoon moeten nemen !!!!!ik had wel met hem meegegaan
Gerardquote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef Flow3r het volgende:
Mo schreeuwt naar Geer dat ie moet vragen om wijn en Geer negeert haar mooi
Heb je de laatste 10 minuten wel meegekregenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet helemaal precies dat de bewoners juist getriggerd worden op hun zwakke plakken. Je kan wel verstoppertje willen spelen maar onder zo'n vergrootglas is het moeilijk niet op te vallen. Ik hoor alleen maar verhalen maar de echte Karim zie je nu. Slaafs, volgzaam en blijvend in het kader wat door de redactie voor hem geschapen is. Voor mij oersaai. Hij heeft mazzel dat ie aan de kant van Gerard staat en daarom wordt het hem 'vergeven' door de 'fans'.
Jaquote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgende exit in het 3e rijtje? Die heeft nog maar 2 kruizen.
[ afbeelding ]
ja, maar zag liever het filmpje van Maikquote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef Day het volgende:
Wacht effe, begrijp ik het nou goed? Mo kon kiezen uit een filmpje van haar zus, maar heeft dat niet gedaan?
ik deel graag, ben een sociaal mens, dus je mag ook meequote:
nee, ze zag liever Maikquote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef Day het volgende:
Wacht effe, begrijp ik het nou goed? Mo kon kiezen uit een filmpje van haar zus, maar heeft dat niet gedaan?
Uhm, dan wordt het Mo.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Nee wilde Maik zien omdat ze dacht dat haar zus wel in haar geloofde en het snapte.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef Day het volgende:
Jep! Zus en haar neefje ofzo, en Maik. En laura zat haar maar te pushen dat ze maik moest doen, anders zou ze het echt niet volhouden.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef Day het volgende:
1quote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Wat was de verklaring?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef mevrouwdebok het volgende:
karim heeft een hele plausibele verklaring = baas
Ja, Maar ze had het filmpje van Maik boven haar zus haar filmpje gekozenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef Day het volgende:
Ik als hij 10 jaar ouder was geweestquote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef Stability het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef iBenny het volgende:
Karim had in de liveshow gekozen voor de date met Bianca.
Hiervoor is hij een half uur geleden naar de KvdW geroepen, om bij haar te slapen in de geheime kamer.
Zojuist is hij weer terug gekomen, omdat hij het spel wil spelen met de andere bewoners en dat hij er niet zit om te daten.
Echt ?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik als hij 10 jaar ouder was geweest
Want van hoe haar zus over haar dacht had ze wel zekerheid oid zei ze nogquote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, maar zag liever het filmpje van Maik
een jong blaadje is toch ook lekker? volgens de mannen dan altijd?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik als hij 10 jaar ouder was geweest
Dat méén je niet!!!!quote:
Zie edit.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef rico80 het volgende:
[..]
Heb je de laatste 10 minuten wel meegekregen
eigen keus van die meiden. Zij hebben zich aangeboden en Karim heeft nergens om gevraagd. ze zijn gewoon opgedrongenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef Soury het volgende:
Wat een bull shit dit !!! Arme Karim me neus... Twee meiden voor lul zetten letterlijk en figuurlijk
volgens mij zetten die meiden zichzelf voor shutquote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef Soury het volgende:
Wat een bull shit dit !!! Arme Karim me neus... Twee meiden voor lul zetten letterlijk en figuurlijk
Yep, ze wisten ook dat het anders kon aflopen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
eigen keus van die meiden. Zij hebben zich aangeboden en Karim heeft nergens om gevraagd. ze zijn gewoon opgedrongen
Weer een faal actie van net5quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
eigen keus van die meiden. Zij hebben zich aangeboden en Karim heeft nergens om gevraagd. ze zijn gewoon opgedrongen
Eerder nep5 die hem hard voor het blok zet met dates, waar nep5 weet dat Karim dit moeilijk weigert, in een realityprogamma waar geen contact is met de buitenwereld.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef Soury het volgende:
Ik vond dat ie zelf meer voor lul stond! Hij werd gewoon in de aanbieding gegooid alsof ie op een veiling stond terwijl ie daar helemaal zelf niet om gevraagd hadquote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef Soury het volgende:
dat dus !quote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
volgens mij zetten die meiden zichzelf voor shut
Ze mist dr niet...quote:Op donderdag 21 april 2011 23:22 schreef Flow3r het volgende:
nou Mo, ga eens treuren omdat je Laura zo mist
Mo!!quote:Op donderdag 21 april 2011 23:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[ afbeelding ]
Niet! Karim heeft hier niet om gevraagd, hè?! Die meiden hebben zelf het risico genomen. Een blind date kan zo eindigen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef Soury het volgende:
Hij heeft ze uitgekozenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
jij wel dan ??quote:
Ik ook wel, zag er niet onaardig uit en denk dat hij goed klikte met gerard en karim.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef iBenny het volgende:
Ik ben benieuwd hoe ver Jurien was gekomen als hij een eerlijke kans had gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |