Ow leeg heb ik ze eigenlijk nooit gezien. Het zijn dus een soort ijsblokzakjes, maar dan langwerpig?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef mefke79 het volgende:
diaan die ja, denk ik. Maar dan leeg zeg maar....
ja hoor en anders rolt dat oog er vanzelf uit, is hip!quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:31 schreef freecell het volgende:
Hey, wat doen jullie met een pus-oogje als een kind ouder is? Leander heeft sinds gisteren een prachtig pusoog. Hij zegt er niet veel last van te hebben.
Ik maak het af en toe schoon en dat mag ook gewoon. Gaat vanzelf weer over?
zon?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:03 schreef k_i_m het volgende:
Waarom kan je buiten niet meer het scherm van je laptop lezen?.
Irritant hè? Ik had het gisteren ook met de iPad. Moet toch iets op te vinden zijn??quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:03 schreef k_i_m het volgende:
Waarom kan je buiten niet meer het scherm van je laptop lezen?.
Dankjewel schat! Jullie een heel fijn weekendquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:58 schreef Vicky het volgende:
ja uhh stop eens met praten over eten! Ik krijg er honger vanbijna klaar met inpakken. Alleen de laatste dingetjes nog maar ik kan nu niet in Tess' kamer want ze ligt te tukken
Saffierke, fijne dag zondag!!
Wij morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Hier echt totaal geen wind, behalve wat ik zelf hyperventileerdequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef moussy het volgende:
ik ook niet, benauwd, ik ben als trailer trash in de voortuin gaan zitten, wind
ah, ik zie dat ik nog 9 jaar moet wachten op een klok in de huiskamerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
navond! wij hebben heel grotemens-achtig eindelijk een lamp boven de tafel.*O* moest besteld worden en was nu eindelijk binnen. wiehoe! na 20 jaar een relaaaaasie eindelijk een lamp die we allebei leuk vinden.
Heerlijk juist dit weer. pizza van de barbeque gegeten. heerlijk dagje.
mja. we hebben al heel wat net nietjes versleten idd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
ah, ik zie dat ik nog 9 jaar moet wachten op een klok in de huiskamer![]()
Te bedenken dat Swets klokkenmaker was toen ik 'm leerde kennen en echt van klokken houdt...
stom wijf is het.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef k_i_m het volgende:
Neejoh, het is alleen kleding, geen. Prenatal
. ofzo
. Ze wist gewoon niet gelijk of ik nou zwanger of dik was
.
Wij gaan nog 20 jr. over een loungeset voor in de tuin doen, ik zweer het! *tuf*quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
navond! wij hebben heel grotemens-achtig eindelijk een lamp boven de tafel.*O* moest besteld worden en was nu eindelijk binnen. wiehoe! na 20 jaar een relaaaaasie eindelijk een lamp die we allebei leuk vinden.
Ja zeg! Zo makkelijk kom je er niet mee weg hoor! Wel zeggen wat die andere nicks waren!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef tweeoogje het volgende:
ik geloof dat ik me hier voor de derde keer, dacht ik, met wéér een andere nick maar weer eens kom melden.. ik lurk hier al 100 jaar, heb een paar keer meegepost met vorige nicks, heb nu een 'zwanger' geplast al hou ik nog een soort van slag om de arm, dus ik denk dat ik hier nu wel eens zou kunnen blijven hangen
Ken je hem een beetje goed?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:38 schreef Stiemie het volgende:
Owwwkeee even een stomme vraag.... Vannacht om 5.45 belde onze bovenbuurman bij ons aan, slechts gekleed in onderbroek. Wij dachten dat er iets was dus mijn vriend deed snel open en buurman was nogal vaaaaaag. Oh is dit niet mijn etage? Huh?Wwaarop mijn vriend vroeg of er iets was en of ie kon helpen want het was nogall vroeg. Nou dat lag er maar aan hoe je het bekeek want het kon ook nogal laat zijn aldus de buurman en toen ging ie weer richting lift...![]()
Nu twijfelen we dus want hij was of dronken (maar waarom loop je dan in je onderbroek door een flat) of aan het slaapwandelen... En waarom belde hij aan want hij woont zelf alleen?
Moeten we vanmiddag nou even langsgaan om te vragen hoe het gaat of is dat erg overdreven?
Nou we kennen 'm alleen van dat gezellige feestje dat eindigde met politie wegens enorme geluidsoverlast om iets van half 5 's morgensquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ken je hem een beetje goed?
Ik zou even aanbellen! Als hij slaapwandelt is het voor zijn eigen veiligheid handigom een extra slot te nemen en als hij dronken was weet hij het wrs nog half en schaamt hij zichOok handigom dan te zien dat jullie niet boos zijn.
Kop koffie brengen? Als ludieke:ontnuchter of wordt wakker?
En toch voelde ik verbazing dat er Jam aan de binnenkant zatquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:38 schreef freecell het volgende:
Ik kom net een youtube filmpje tegen over een cake in babyvorm en ik kan het gewoon niet afkijken
Ben ik nu zo verweekt?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja zeg! Zo makkelijk kom je er niet mee weg hoor! Wel zeggen wat die andere nicks waren!
Als lurkster moet je weten dat wij hier alles willen weten!
Heb je nog een oude fles van Lilah staan? Daar valt het ook mee af te meten (welliswaar in heel veel etappes, maar toch)quote:Op zondag 24 april 2011 10:54 schreef k_i_m het volgende:
Halp! Ik wil wat bakken, maar mijn maatbeker is gesloopt. Zijn er nog alternatieve methodes zonder beker of weegschaal om bloem en suiker af te meten?
naar de AH crossen! (hier is ie iig openquote:Op zondag 24 april 2011 10:54 schreef k_i_m het volgende:
Halp! Ik wil wat bakken, maar mijn maatbeker is gesloopt. Zijn er nog alternatieve methodes zonder beker of weegschaal om bloem en suiker af te meten?
Geen idee. Dat meet ik altijd af met mijn keukenweegschaal. Heb ook nog even mijn maatbeker bekeken maar daar staat geen aparte aanduiding voor suiker of meel op.quote:Op zondag 24 april 2011 10:59 schreef k_i_m het volgende:
Oh, dat is ook een goeie, maar is de verdeling tussen meel en suiker niet heel anders?
Hier zat altijd een zaak die daar nog veel erger in was, werkelijk....quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat is wat ze doen, die babypakjesverkopers. om te bepalen of ze je niet ook een mud hydrofielen en een tummietub aan kunnen smeren.
heus.
Op mijn beker wel, ik heb alleen nooit getest of het ook daadwerkelijk hetzelfde wasquote:Op zondag 24 april 2011 11:16 schreef m@x het volgende:
[..]
Geen idee. Dat meet ik altijd af met mijn keukenweegschaal. Heb ook nog even mijn maatbeker bekeken maar daar staat geen aparte aanduiding voor suiker of meel op.
een grammen weegschaal, voor de pielige dingetjes (ook handig voor post)quote:Op zondag 24 april 2011 11:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Op mijn beker wel, ik heb alleen nooit getest of het ook daadwerkelijk hetzelfde was. Bij deze heb ik besloten dat ik ook een weegschaal ga kopen, dat moest al langer, maar nu heb ik een excuus
.
Inderdaad!quote:Op zondag 24 april 2011 11:51 schreef moussy het volgende:
[..]
een grammen weegschaal, voor de pielige dingetjes (ook handig voor post)
je kan met een koffiekop werken en dan even googlen op een omrekenschaal.quote:Op zondag 24 april 2011 10:59 schreef k_i_m het volgende:
Oh, dat is ook een goeie, maar is de verdeling tussen meel en suiker niet heel anders?
ja. En jij ookquote:
Ik wil het ook wetenquote:Op zondag 24 april 2011 21:56 schreef tweeoogje het volgende:
Dank je! Ik zal kijken of ik n pm je kant op krijg, maar ik denk dat je me niet kent..
Ik zit Nederlandse Hollywood Vrouwen te kijken.. WTF!
en ik en ik en ik en ik.*O* *springstuiter*quote:
Jeetje wat een verhaal en een schrik zeg!!quote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Weet je wat ik vanmiddag had? Beppie en ik waren uitgenodigd bij vrienden, met enorme tuin, en zwembad. Er waren nog meer vrienden en kindertjes, helemaal leuk. Roept Beppie opeens "IK WIL ZWEMMEN!" en loopt zo naar de rand van het zwembad. Dus ik krijs met een viswijvenstem HIERRRR KOMENNNNN!!! want kleren nog aan en geen bandjes en zulks. Staat ze stil, op nog één stap van de rand van het zwembad, kijkt me aan, en stapt zo nog een stap achteruit, achterover het zwembad in. [ afbeelding ]
En toen kon ik er dus achteraan, met kleren en al. Nou, dat was het.
Huuuuuuuuu! Wat eng! Schrok zij ook? Man!! Wat eng!! Hopelijk is ze erg geschrokken!quote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef k_i_m het volgende:
Weet je wat ik vanmiddag had? Beppie en ik waren uitgenodigd bij vrienden, met enorme tuin, en zwembad. Er waren nog meer vrienden en kindertjes, helemaal leuk. Roept Beppie opeens "IK WIL ZWEMMEN!" en loopt zo naar de rand van het zwembad. Dus ik krijs met een viswijvenstem HIERRRR KOMENNNNN!!! want kleren nog aan en geen bandjes en zulks. Staat ze stil, op nog één stap van de rand van het zwembad, kijkt me aan, en stapt zo nog een stap achteruit, achterover het zwembad in. [ afbeelding ]
Whuuuuh! Meteen 10 jaar ouderquote:Op zondag 24 april 2011 22:02 schreef k_i_m het volgende:
mannenlogicaquote:Op zondag 24 april 2011 22:50 schreef k_i_m het volgende:
Een van de vrienden die erbij was zei nog; Pas na twee minuten onder water loop je permanente schade op. Dus ik zovan; Man, kom je nu mee. Dan had ik verdomme mijn rosé nog op kunnen drinken!.
En gelukkig maar!!quote:Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef k_i_m het volgende:
Ach, behalve een nat pak hebben we er niks aan overgehouden.
quote:Op zondag 24 april 2011 22:50 schreef k_i_m het volgende:
Een van de vrienden die erbij was zei nog; Pas na twee minuten onder water loop je permanente schade op. Dus ik zovan; Man, kom je nu mee. Dan had ik verdomme mijn rosé nog op kunnen drinken!.
2 zelfs! Na 6 minuten is het vooral bal.quote:Op zondag 24 april 2011 22:50 schreef k_i_m het volgende:
Staat erg gezelligquote:Op maandag 25 april 2011 10:15 schreef moussy het volgende:
Na de zomer laat ik hem gewoon ophalen door de stort
[ afbeelding ]
kussens er uit, dekzeil er over, net als vannacht.quote:Op maandag 25 april 2011 10:21 schreef lady-wrb het volgende:
ziet er leuk uit. maar wat nou als het regent?
Ik heb nu van die stekers gekocht voor in de tuin, 5 voor 5 euro bij jyskquote:Op maandag 25 april 2011 10:26 schreef lady-wrb het volgende:
het schijnt dat je de oplaadbare batterij kunt vervangen. (daar hadden ze het tenminste een keer over in het actiontopic.
ik heb de mijne pas sinds een paar weken, geen idee hoelang ze het gaan volhouden.
Wat leuk dat jij het bent! Idd geen foute kloon, wel een leuk mens.quote:
Foto?quote:Op maandag 25 april 2011 10:29 schreef lady-wrb het volgende:
wat te doen aan vreselijke blauwe plekken?
ik heb bij het klussen een balk op mijn hoofd gehad en nu zie ik eruit of ik rijp ben voor het blijf van mijn lijfhuis.
het is zaterdag gebeurd, maar het wordt nog elke dag erger.
het begon met een klein zwart plekje, maar nu is mijn halve gezicht dus een grote blauwe plek.
en ik moet morgen naar school. om over op het werk verschijnen maar niet te spreken
Klopt. Als ze gewoon had geluisterd was er niks gebeurd,maarjaquote:Op maandag 25 april 2011 10:51 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij het bent! Idd geen foute kloon, wel een leuk mens.
Kim! Wat deed ze?sorry, maar ik vind het best wel een actie voor jullie.
nou laat ik die foto maar niet doen, voor het ding een eigen leven gaat leiden.quote:Op maandag 25 april 2011 11:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Foto?
Ik denk dat in de zon zitten het beste resultaat geeft. Als je bruin bent zie je het minder
quote:Op maandag 25 april 2011 10:51 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij het bent! Idd geen foute kloon, wel een leuk mens.
Als ik arnica in huis had zou ik daar zeker wel mee smeren, onder het mom 'baat het niet..'. Leuke combi wel, blauwe plek, groene zalf. Hopelijk trekt t snel weg!quote:Op maandag 25 april 2011 12:27 schreef lady-wrb het volgende:
maar arnicazalf heeft dus geen enkele zin? (dat had ik ergens gegoogled)
wij zitten idd elke avond buiten te etenquote:Op maandag 25 april 2011 16:51 schreef Macka66 het volgende:
lady-wrb,ik zag je tuinfoto en dacht: daar wil ik graag buiten eten, zo gezellig met die lampionnen
quote:Een mierenlokdoos bestaat uit een klein doosje met een aantal openingen, waardoor
mieren bij een gesuikerde dikke vloeistof kunnen komen. Deze lokstof bevat een
insecticide, meestal een organische fosforverbinding.
Indien jonge kinderen een mierenlokdoosje te pakken krijgen, wil het nog wel eens
gebeuren dat ze al sabbelend aan het doosje een kleine hoeveelheid binnen krijgen.
Aangezien de hoeveelheid insecticide in het doosje over het algemeen gering is,
monden deze blootstellingen doorgaans niet uit in de ontwikkeling van symptomen.
antihistamine geven, donderen ze van om, Cas iig wel vanavondquote:Op maandag 25 april 2011 22:04 schreef k_i_m het volgende:
En kan mijn kind effe in slaap vallen? Ik moet mijn nagels nog lakken.
oi, hier ook zo'n gevalletje. Denken we.quote:Op maandag 25 april 2011 22:19 schreef moussy het volgende:
[..]
antihistamine geven, donderen ze van om, Cas iig wel vanavond![]()
na de bbq zat ik met hem bij de HAP, mega snelle opkomst van uitslag, waarvan, geen idee, ik denk de garnalen die hij had gegeten
Schrikken he?! Enig idee waar het van kwam?quote:Op maandag 25 april 2011 22:24 schreef snoopy het volgende:
[..]
oi, hier ook zo'n gevalletje. Denken we.
Niet bij de HAP gezeten maar wel heftige bulten dus allergiepilletje gegeven en creme gesmeerd.
Is het nu beter met Cas?
Ik denk het ook niet, maar heb wel steeds de neiging om even te gaan kijken hoe hij ademt. Deze allergische reactie heeft hij nu voor het eerst. We wisten wel al dat hij heel erg allergisch op muggensteken reageert, dus dat is al 'normaal'.quote:Op maandag 25 april 2011 22:44 schreef snoopy het volgende:
Ik denk dat dat nu niet meer gebeurt mous. Sterkte iig.
Boh, wat een tijdstip zegquote:Op dinsdag 26 april 2011 11:57 schreef Sorbootje het volgende:
ZO! Ik heb net iets schokkends ontdekt. Ik begin donderdag met een nieuwe opleiding en om op tijd op de hogeschool te zijn moet ik om......tromgeroffel...... 6.10 in de trein zitten.
Jippie.
Mooi excuus dus.quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:33 schreef Sorbootje het volgende:
Haha da's wel wat drastisch voor een opleiding die maar een paar maanden duurt. Hoewel ik best graag in Utrecht zou wonen!
Perfect!quote:Op dinsdag 26 april 2011 12:38 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En dan drie dagen per week zo vroeg op omdat ik nog wel in Leeuwarden werk
2/3 hè?quote:
bij wie/wat was dat?quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:47 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit verdorie al een week op mijn nagellak te wachten, en op de site staat alleen commentaar met "bedankt voor het snelle verzenden" ja ja.
oh die fruitschaal weet ik nog, die vond k leuk, met die barbie erinquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:37 schreef Memmel het volgende:
Dan moet ik 20 van die dingen gaan zitten knippen en daar heb ik eigenlijk geen puf in. Hahaha. Lui stuk vreten dat ik ben. De fruitschaal was vorig jaar een groot succes (met name bij de juffies, Anna vroeg mij dit jaar met klem om het vooral nu niet meer te doen...)
Aan een collega gegeven. Nu krijg ik een ipad2.quote:
Ik zeg doen!quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2011 22:41 schreef Ssserpente het volgende:
Dank! Eigenlijk was het afschuwelijk. Ik heb er bijna drie uur over gedaan. De Tom Tom leidde me keer op keer hetzelfde industrieterrein op, ik heb wel drie rondjes gereden. Het stomme is ook dat wanneer ik met zo'n ding op pad ben, ik ineens niet meer in staat ben om zelf logisch na te denken. En nu heb ik nog zo de zenuwen dat ik niet kan slapen.
Ben ik ook eens van m'n eiland af.
Herkenbaar, ligt hier niet eens aan navigatie, maar blijf me dan bedenken hoe dom k deedquote:Op dinsdag 26 april 2011 22:51 schreef Ssserpente het volgende:
Stom he, dml? Dat zou ik ook gehad kunnen hebben. ik verander echt in een ontoerekeningsvatbare garnaal zodra de navigatie aan staat.
Jokkebrok. Je zei net dat je een waterkoker hadquote:Op dinsdag 26 april 2011 23:11 schreef Ssserpente het volgende:
Dan klimmen er allerlei enge Veluwnaars naar binnen.
Ik heb geen warm water.
Dat weet je toch, lekker ding?quote:
Ik doe dat wel...quote:Op woensdag 27 april 2011 11:00 schreef MeNicole2 het volgende:
Kan een dekbed in de droger? Wilde hem buiten hangen maar het regent
Gelukkig heb jij zo'n kind waar je nooit boos op wordt en heb je het engelen geduld dat als je dan eens boos wordt je geduldig op je knieen gaat zitten en haar kan uitleggen waarom mama boos is...quote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef Sorbootje het volgende:
Hier een lekker zonnetje!
Bar, wat goed dat hij zo voorbeeldig was!
Was net even in de stad en voor de zoveelste keer viel me op hoe naar sommige (best veel!) moeders tegen hun kind doen. Constant zo'n negatieve, schreeuwerige toon aanslaan. Ik kan me daar zo over verbazen! Jullie ook wel eens opgevallen? In de supermarkt vind ik het vaak ook zo erg.
geen zorg, ook de jouwe geraakt ooit in de (peuter, kleuter)-pubertijd en dan mag jij ook meedoenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef Sorbootje het volgende:
Was net even in de stad en voor de zoveelste keer viel me op hoe naar sommige (best veel!) moeders tegen hun kind doen. Constant zo'n negatieve, schreeuwerige toon aanslaan. Ik kan me daar zo over verbazen! Jullie ook wel eens opgevallen? In de supermarkt vind ik het vaak ook zo erg.
het valt mij meer op hoeveel ouders er met een vertederde blik naar hun kroost kijkt, terwijl ze krijsend en gillend alles doen wat die van mij niet in zijn hoofd hoefde te halenquote:Op woensdag 27 april 2011 12:52 schreef Sorbootje het volgende:
Ja, hier was er laatst ook één...quote:Op woensdag 27 april 2011 13:09 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het valt mij meer op hoeveel ouders er met een vertederde blik naar hun kroost kijkt, terwijl ze krijsend en gillend alles doen wat die van mij niet in zijn hoofd hoefde te halen
Wat weet jij veel over mij!quote:Op woensdag 27 april 2011 12:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij zo'n kind waar je nooit boos op wordt en heb je het engelen geduld dat als je dan eens boos wordt je geduldig op je knieen gaat zitten en haar kan uitleggen waarom mama boos is...
Goed he?quote:
Ja dan word het anders. Denk dat vaak de ouders het zelf niet eens doorhebben. Ik mopper ook wel eens terwijl er voor een buitenstaander misshcien niks te zien is. Maar als ik bv met Mikael de stad in ga zit ie steeds te zeuren: Ik wil dit, ik wil dat, ik wil zo. Tja dan ben ik er ook zo klaar mee. Dan kan ie er nog zo lief uitzien.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Sorbootje het volgende:
Oh maar jullie begrijpen me verkeerd, of liever, ik druk me onduidelijk uit. Dat kroost gedraagt zich best voorbeeldig namelijk! Ik heb het niet over bloed-onder-nagels-vandaan-haal-gedrag. Geloof me, dat doet die van mij nu al![]()
Ik bedoel moeders die een k.u.t. toon aanslaan, negatief en schreeuwerig terwijl dat kind zich best normaal gedraagt! Alsof het een soort gewoonte is geworden ofzo.
Nou mijn grote kan op een hele rustige manier door miniscule zeikopmerking mij het bloed onder mijn nagels vandaan halen, soms al door op een bepaalde manier te kijken. Tis makkelijk oordelen als je niet weet wat er aan voor af gegaan is..quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef Sorbootje het volgende:
Oh maar jullie begrijpen me verkeerd, of liever, ik druk me onduidelijk uit. Dat kroost gedraagt zich best voorbeeldig namelijk! Ik heb het niet over bloed-onder-nagels-vandaan-haal-gedrag. Geloof me, dat doet die van mij nu al![]()
Ik bedoel moeders die een k.u.t. toon aanslaan, negatief en schreeuwerig terwijl dat kind zich best normaal gedraagt! Alsof het een soort gewoonte is geworden ofzo.
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:24 schreef Sorbootje het volgende:
Ik oordeel niet, het valt me op en het geeft me een naar gevoel. Maar neem me niet kwalijk, ik wist niet dat ik hier op allemaal chagrijnige moedertenen stampte. En ik deed het nog wel zo rustig! Net jullie kinderen
Wat had je dan verwacht, dat we hier a la dreumestopic elkaar veren in de reet gaan zitten douwen dat we echt niet snappen hoe moeders dat kunnen doen en hoe geweldig we elkaar wel niet vinden in het moederschap.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:24 schreef Sorbootje het volgende:
Ik oordeel niet, het valt me op en het geeft me een naar gevoel. Maar neem me niet kwalijk, ik wist niet dat ik hier op allemaal chagrijnige moedertenen stampte. En ik deed het nog wel zo rustig! Net jullie kinderen
Ja uiteraard. En al helemaal van jou. Omdat jij altijd zo vriendelijk doet.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, dat we hier a la dreumestopic elkaar veren in de reet gaan zitten douwen dat we echt niet snappen hoe moeders dat kunnen doen en hoe geweldig we elkaar wel niet vinden in het moederschap.
Sorry voor de realiteit.
idd, tot over een jaar of 10quote:Op woensdag 27 april 2011 13:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht, dat we hier a la dreumestopic elkaar veren in de reet gaan zitten douwen dat we echt niet snappen hoe moeders dat kunnen doen en hoe geweldig we elkaar wel niet vinden in het moederschap.
Sorry voor de realiteit.
oh sorry, oeh en ahhhh! Legoblokje? en ook niet een foto in mijn PM. Jawel toch meneer incantrix? voorde buuf toch wel toch ?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:30 schreef Incantrix het volgende:
Heuj! Man, tatoeage, trots! En dat jullie dan allemaal van 'oeh!' en 'ah!' doen enzo.. Hij heeft er maar 18 jaar over gedaan ook
Alleen mag ik geen foto posten, dat dan weer niet
Nee jij klinkt lekker aardig.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ja uiteraard. En al helemaal van jou. Omdat jij altijd zo vriendelijk doet.
ook niet stiekem? Alleen voor mij?quote:Op woensdag 27 april 2011 13:30 schreef Incantrix het volgende:
Heuj! Man, tatoeage, trots! En dat jullie dan allemaal van 'oeh!' en 'ah!' doen enzo.. Hij heeft er maar 18 jaar over gedaan ook
Alleen mag ik geen foto posten, dat dan weer niet
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef miss_sly het volgende:
Weer een geweldig voorbeeld waarom de SC niet echt aantrekkelijk is om tekomen posten
Legoblokjequote:Op woensdag 27 april 2011 13:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh sorry, oeh en ahhhh! Legoblokje? en ook niet een foto in mijn PM. Jawel toch meneer incantrix? voorde buuf toch wel toch ?
Hij wil 'm niet online hebbenquote:
mehquote:Op woensdag 27 april 2011 13:34 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hij wil 'm niet online hebbenHeeft hij van mij afgekeken.. Alleen is de mijnes freehand zeg maar
hihiquote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef debuurvrouw het volgende:
ik kreeg net allemaal stonede (wat een raar woord?? ik zal het wel weer fout schrijven) berichten van Buum. as we speak ligt ie op één oor. hihi. nou ja, hopen dat ze niks vinden vooral.
en anders via de mailquote:Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar dat PM-gebeuren staat nog open natuurlijk
Dit dus idd, ik zit hier met open mond mee te lezen...quote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef miss_sly het volgende:
Weer een geweldig voorbeeld waarom de SC niet echt aantrekkelijk is om te komen posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |