Ow leeg heb ik ze eigenlijk nooit gezien. Het zijn dus een soort ijsblokzakjes, maar dan langwerpig?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef mefke79 het volgende:
diaan die ja, denk ik. Maar dan leeg zeg maar....
ja hoor en anders rolt dat oog er vanzelf uit, is hip!quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:31 schreef freecell het volgende:
Hey, wat doen jullie met een pus-oogje als een kind ouder is? Leander heeft sinds gisteren een prachtig pusoog. Hij zegt er niet veel last van te hebben.
Ik maak het af en toe schoon en dat mag ook gewoon. Gaat vanzelf weer over?
zon?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:03 schreef k_i_m het volgende:
Waarom kan je buiten niet meer het scherm van je laptop lezen?.
Irritant hè? Ik had het gisteren ook met de iPad. Moet toch iets op te vinden zijn??quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:03 schreef k_i_m het volgende:
Waarom kan je buiten niet meer het scherm van je laptop lezen?.
Dankjewel schat! Jullie een heel fijn weekendquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:58 schreef Vicky het volgende:
ja uhh stop eens met praten over eten! Ik krijg er honger vanbijna klaar met inpakken. Alleen de laatste dingetjes nog maar ik kan nu niet in Tess' kamer want ze ligt te tukken
Saffierke, fijne dag zondag!!
Wij morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Hier echt totaal geen wind, behalve wat ik zelf hyperventileerdequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef moussy het volgende:
ik ook niet, benauwd, ik ben als trailer trash in de voortuin gaan zitten, wind
ah, ik zie dat ik nog 9 jaar moet wachten op een klok in de huiskamerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
navond! wij hebben heel grotemens-achtig eindelijk een lamp boven de tafel.*O* moest besteld worden en was nu eindelijk binnen. wiehoe! na 20 jaar een relaaaaasie eindelijk een lamp die we allebei leuk vinden.
Heerlijk juist dit weer. pizza van de barbeque gegeten. heerlijk dagje.
mja. we hebben al heel wat net nietjes versleten idd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
ah, ik zie dat ik nog 9 jaar moet wachten op een klok in de huiskamer![]()
Te bedenken dat Swets klokkenmaker was toen ik 'm leerde kennen en echt van klokken houdt...
stom wijf is het.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef k_i_m het volgende:
Neejoh, het is alleen kleding, geen. Prenatal
. ofzo
. Ze wist gewoon niet gelijk of ik nou zwanger of dik was
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |