Ow leeg heb ik ze eigenlijk nooit gezien. Het zijn dus een soort ijsblokzakjes, maar dan langwerpig?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:03 schreef mefke79 het volgende:
diaan die ja, denk ik. Maar dan leeg zeg maar....
ja hoor en anders rolt dat oog er vanzelf uit, is hip!quote:Op vrijdag 22 april 2011 07:31 schreef freecell het volgende:
Hey, wat doen jullie met een pus-oogje als een kind ouder is? Leander heeft sinds gisteren een prachtig pusoog. Hij zegt er niet veel last van te hebben.
Ik maak het af en toe schoon en dat mag ook gewoon. Gaat vanzelf weer over?
zon?quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:03 schreef k_i_m het volgende:
Waarom kan je buiten niet meer het scherm van je laptop lezen?.
Irritant hè? Ik had het gisteren ook met de iPad. Moet toch iets op te vinden zijn??quote:Op vrijdag 22 april 2011 12:03 schreef k_i_m het volgende:
Waarom kan je buiten niet meer het scherm van je laptop lezen?.
Dankjewel schat! Jullie een heel fijn weekendquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:58 schreef Vicky het volgende:
ja uhh stop eens met praten over eten! Ik krijg er honger vanbijna klaar met inpakken. Alleen de laatste dingetjes nog maar ik kan nu niet in Tess' kamer want ze ligt te tukken
Saffierke, fijne dag zondag!!
Wij morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Hier echt totaal geen wind, behalve wat ik zelf hyperventileerdequote:Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef moussy het volgende:
ik ook niet, benauwd, ik ben als trailer trash in de voortuin gaan zitten, wind
ah, ik zie dat ik nog 9 jaar moet wachten op een klok in de huiskamerquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
navond! wij hebben heel grotemens-achtig eindelijk een lamp boven de tafel.*O* moest besteld worden en was nu eindelijk binnen. wiehoe! na 20 jaar een relaaaaasie eindelijk een lamp die we allebei leuk vinden.
Heerlijk juist dit weer. pizza van de barbeque gegeten. heerlijk dagje.
mja. we hebben al heel wat net nietjes versleten idd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
ah, ik zie dat ik nog 9 jaar moet wachten op een klok in de huiskamer![]()
Te bedenken dat Swets klokkenmaker was toen ik 'm leerde kennen en echt van klokken houdt...
stom wijf is het.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:23 schreef k_i_m het volgende:
Neejoh, het is alleen kleding, geen. Prenatal
. ofzo
. Ze wist gewoon niet gelijk of ik nou zwanger of dik was
.
Wij gaan nog 20 jr. over een loungeset voor in de tuin doen, ik zweer het! *tuf*quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
navond! wij hebben heel grotemens-achtig eindelijk een lamp boven de tafel.*O* moest besteld worden en was nu eindelijk binnen. wiehoe! na 20 jaar een relaaaaasie eindelijk een lamp die we allebei leuk vinden.
Ja zeg! Zo makkelijk kom je er niet mee weg hoor! Wel zeggen wat die andere nicks waren!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:25 schreef tweeoogje het volgende:
ik geloof dat ik me hier voor de derde keer, dacht ik, met wéér een andere nick maar weer eens kom melden.. ik lurk hier al 100 jaar, heb een paar keer meegepost met vorige nicks, heb nu een 'zwanger' geplast al hou ik nog een soort van slag om de arm, dus ik denk dat ik hier nu wel eens zou kunnen blijven hangen
Ken je hem een beetje goed?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:38 schreef Stiemie het volgende:
Owwwkeee even een stomme vraag.... Vannacht om 5.45 belde onze bovenbuurman bij ons aan, slechts gekleed in onderbroek. Wij dachten dat er iets was dus mijn vriend deed snel open en buurman was nogal vaaaaaag. Oh is dit niet mijn etage? Huh?Wwaarop mijn vriend vroeg of er iets was en of ie kon helpen want het was nogall vroeg. Nou dat lag er maar aan hoe je het bekeek want het kon ook nogal laat zijn aldus de buurman en toen ging ie weer richting lift...![]()
Nu twijfelen we dus want hij was of dronken (maar waarom loop je dan in je onderbroek door een flat) of aan het slaapwandelen... En waarom belde hij aan want hij woont zelf alleen?
Moeten we vanmiddag nou even langsgaan om te vragen hoe het gaat of is dat erg overdreven?
Nou we kennen 'm alleen van dat gezellige feestje dat eindigde met politie wegens enorme geluidsoverlast om iets van half 5 's morgensquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ken je hem een beetje goed?
Ik zou even aanbellen! Als hij slaapwandelt is het voor zijn eigen veiligheid handigom een extra slot te nemen en als hij dronken was weet hij het wrs nog half en schaamt hij zichOok handigom dan te zien dat jullie niet boos zijn.
Kop koffie brengen? Als ludieke:ontnuchter of wordt wakker?
En toch voelde ik verbazing dat er Jam aan de binnenkant zatquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:38 schreef freecell het volgende:
Ik kom net een youtube filmpje tegen over een cake in babyvorm en ik kan het gewoon niet afkijken
Ben ik nu zo verweekt?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja zeg! Zo makkelijk kom je er niet mee weg hoor! Wel zeggen wat die andere nicks waren!
Als lurkster moet je weten dat wij hier alles willen weten!
Heb je nog een oude fles van Lilah staan? Daar valt het ook mee af te meten (welliswaar in heel veel etappes, maar toch)quote:Op zondag 24 april 2011 10:54 schreef k_i_m het volgende:
Halp! Ik wil wat bakken, maar mijn maatbeker is gesloopt. Zijn er nog alternatieve methodes zonder beker of weegschaal om bloem en suiker af te meten?
naar de AH crossen! (hier is ie iig openquote:Op zondag 24 april 2011 10:54 schreef k_i_m het volgende:
Halp! Ik wil wat bakken, maar mijn maatbeker is gesloopt. Zijn er nog alternatieve methodes zonder beker of weegschaal om bloem en suiker af te meten?
Geen idee. Dat meet ik altijd af met mijn keukenweegschaal. Heb ook nog even mijn maatbeker bekeken maar daar staat geen aparte aanduiding voor suiker of meel op.quote:Op zondag 24 april 2011 10:59 schreef k_i_m het volgende:
Oh, dat is ook een goeie, maar is de verdeling tussen meel en suiker niet heel anders?
Hier zat altijd een zaak die daar nog veel erger in was, werkelijk....quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, dat is wat ze doen, die babypakjesverkopers. om te bepalen of ze je niet ook een mud hydrofielen en een tummietub aan kunnen smeren.
heus.
Op mijn beker wel, ik heb alleen nooit getest of het ook daadwerkelijk hetzelfde wasquote:Op zondag 24 april 2011 11:16 schreef m@x het volgende:
[..]
Geen idee. Dat meet ik altijd af met mijn keukenweegschaal. Heb ook nog even mijn maatbeker bekeken maar daar staat geen aparte aanduiding voor suiker of meel op.
een grammen weegschaal, voor de pielige dingetjes (ook handig voor post)quote:Op zondag 24 april 2011 11:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Op mijn beker wel, ik heb alleen nooit getest of het ook daadwerkelijk hetzelfde was. Bij deze heb ik besloten dat ik ook een weegschaal ga kopen, dat moest al langer, maar nu heb ik een excuus
.
Inderdaad!quote:Op zondag 24 april 2011 11:51 schreef moussy het volgende:
[..]
een grammen weegschaal, voor de pielige dingetjes (ook handig voor post)
je kan met een koffiekop werken en dan even googlen op een omrekenschaal.quote:Op zondag 24 april 2011 10:59 schreef k_i_m het volgende:
Oh, dat is ook een goeie, maar is de verdeling tussen meel en suiker niet heel anders?
ja. En jij ookquote:
Ik wil het ook wetenquote:Op zondag 24 april 2011 21:56 schreef tweeoogje het volgende:
Dank je! Ik zal kijken of ik n pm je kant op krijg, maar ik denk dat je me niet kent..
Ik zit Nederlandse Hollywood Vrouwen te kijken.. WTF!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |