Oh, trouwens. Nog 1 keer zo'n opmerking en ik vervals alle papieren zodat het lijkt dat jij mijn biologische vader bent. En ja, dan kom ik bij jou intrekken.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die onderhoud je niet voor minder dan 2 euro per dag
Wij moeten weer naar de communiefeesten van mijn neefjequote:Op donderdag 21 april 2011 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja voor katholieken is dat allemaal heel anders, alhoewel een deel van mijn familie zwaar in de leer was met duivels en alIk was niet katholiek, ik had een raar protestants geloof.
Ik vind het wel knap hoor, neutraal over geloof kunnen discussiëren. Ik moet zelf toch meestal op mijn handen zitten.
Zie, zelfs God is een kapitalisten supporter.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wij moeten weer naar de communiefeesten van mijn neefje
Onze cadeuas worden nog meer verwacht. God vindt het waarschijnlijk allemaal goed.
Que? Jij bent degene die heel erg op moet passen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oh, trouwens. Nog 1 keer zo'n opmerking en ik vervals alle papieren zodat het lijkt dat jij mijn biologische vader bent. En ja, dan kom ik bij jou intrekken.
Je bent gewaarschuwd.
Oh, dat is toch zo'n gedoe in de kerk, volgens mij heb ik dat ook nog gedaan. Wat een toneelstuk zeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Onze cadeuas worden nog meer verwacht. God vindt het waarschijnlijk allemaal goed.
Seks.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb hoofdpijn. Is daar een oplossing voor, behalve paracetamol.
Oh dat lijkt me niet echt geweldig als je er zelf niets mee hebt. Moet je er aan mee doen die kinderen zulke ideeën bij te brengen, of niet. Dat is de vraag.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Dutchnative het volgende:
Een goeie joint opsteken.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
Een lauwe douche misschien met een niet te harde straal.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ben je boos op me?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Que? Jij bent degene die heel erg op moet passen.
Natuurlijk willen we dat niet. De vraag is of onze familie dat waardeert.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me niet echt geweldig als je er zelf niets mee hebt. Moet je er aan mee doen die kinderen zulke ideeën bij te brengen, of niet. Dat is de vraag.
Veel bier drinken, een snelle en effectieve verdoving. Ik weet trouwens niet wat er gebeurt als je die dag daarop wakker wordt.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
Nou dat lijkt me dus best een spagaat. Dan moet je serieus nadenken over wat jij die kinderen wilt meegeven. Tenzij, en daar kun je misschien wel voor kiezen, je pas met ze gaat praten als ze ouder zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:07 schreef Dutchnative het volgende:
Natuurlijk willen we dat niet. De vraag is of onze familie dat waardeert.
Ik moest er aan mee doen, en ik vond het toch leuk, als atheïst die niet gedoopt is en dus alleen mee moest doen aan de voorbereidingen, en geen cadeautjes kreeg en alleen maar een boze preek van de pastoor kreeg.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me niet echt geweldig als je er zelf niets mee hebt. Moet je er aan mee doen die kinderen zulke ideeën bij te brengen, of niet. Dat is de vraag.
Als je allemaal van dat soort nare ervaringen hebt kan ik het ook wel begrijpen. Een verstikkend milieu door religie is niet ongebruikelijk. Mijn vader vond daarentegen de kerk altijd maar een beetje onzin ("ge gelooft toch wurkelijk nie da da brood en wijn ech in Jezus verandert hè?") en mijn moeder wilde mij zo opvoeden puur uit traditie/gewoonte, dus tsja.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja voor katholieken is dat allemaal heel anders, alhoewel een deel van mijn familie zwaar in de leer was met duivels en alIk was niet katholiek, ik had een raar protestants geloof.
Ik vind het wel knap hoor, neutraal over geloof kunnen discussiëren. Ik moet zelf toch meestal op mijn handen zitten.
Heb je de zus van Zwaardvisch al het hof gemaakt?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
Dus we hebben: Joint, bier, seks, en douche.
Nette combinatie.
Ja dat is ook zoiets, je wordt als ongelovige in de zijlijn gezet. Ik wilde als kind een keer een hosti mee-happen maar mooi dat dat niet mocht van de priesterquote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Voorschrift het volgende:
Ik moest er aan mee doen, en ik vond het toch leuk, als atheïst die niet gedoopt is en dus alleen mee moest doen aan de voorbereidingen, en geen cadeautjes kreeg en alleen maar een boze preek van de pastoor kreeg.
Religie, bah.
Overijssel is toch overwegend op de meeste plaatsen erg protestants hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je allemaal van dat soort nare ervaringen hebt kan ik het ook wel begrijpen. Een verstikkend milieu door religie is niet ongebruikelijk. Mijn vader vond daarentegen de kerk altijd maar een beetje onzin ("ge gelooft toch wurkelijk nie da da brood en wijn ech in Jezus verandert hè?") en mijn moeder wilde mij zo opvoeden puur uit traditie/gewoonte, dus tsja.![]()
Maar afijn, jij bent zeker opgegroeid in Overijssel of Drente?
Ik zou de ex-vriendin van Zwaardvisch wel eens willen ontmoeten!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Heb je de zus van Zwaardvisch al het hof gemaakt?
Nee, maar ik begrijp je niet, ik weet niet wanneer ik je serieus moet nemen en wanneer niet.quote:
Ja dat soort volk, maar je moet wel toekijken hoe zij zich volvreten in die handel, want dat is je "lot".quote:Op donderdag 21 april 2011 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is ook zoiets, je wordt als ongelovige in de zijlijn gezet. Ik wilde als kind een keer een hosti mee-happen maar mooi dat dat niet mocht van de priester
Disana zei dan ook dat ze protestants was opgevoed.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Overijssel is toch overwegend op de meeste plaatsen erg protestants hoor.
Was dat niet de dochter van Filip Dewinter?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou de ex-vriendin van Zwaardvisch wel eens willen ontmoeten!
2 liter water of 1 liter bier.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
Nee Zwaardvisch had een Marokkaanse vriendinquote:Op donderdag 21 april 2011 21:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Was dat niet de dochter van Filip Dewinter?
Maar die hebben toch geen priesterquote:Op donderdag 21 april 2011 21:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Disana zei dan ook dat ze protestants was opgevoed.
Nee, ik ben op diverse plaatsen opgevoed maar we komen uit Rotterdam. Mijn ouders werden pas gelovig toen ik al twaalf was, niet zo'n gelukkige leeftijd eigenlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je allemaal van dat soort nare ervaringen hebt kan ik het ook wel begrijpen. Een verstikkend milieu door religie is niet ongebruikelijk. Mijn vader vond daarentegen de kerk altijd maar een beetje onzin ("ge gelooft toch wurkelijk nie da da brood en wijn ech in Jezus verandert hè?") en mijn moeder wilde mij zo opvoeden puur uit traditie/gewoonte, dus tsja.![]()
Maar afijn, jij bent zeker opgegroeid in Overijssel of Drente?
Ach, die hele familie neemt het niet serieus.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me dus best een spagaat. Dan moet je serieus nadenken over wat jij die kinderen wilt meegeven. Tenzij, en daar kun je misschien wel voor kiezen, je pas met ze gaat praten als ze ouder zijn.
Same here, soms ben je oprecht aardig, en op het volgende moment word ik met de NSB vergeleken. De ene keer mag ik best mijn mening vertellen over de islam of wat daar mee samenhangt, en op een ander moment sta ik op het randje van een ban.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik begrijp je niet, ik weet niet wanneer ik je serieus moet nemen en wanneer niet.
Ben wel eens in een kerkdienst in frankrijk geweest, opzich is die zang daar best mooi. en al die beeldjes met schilderijen stralen best wel wat uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik ben op diverse plaatsen opgevoed maar we komen uit Rotterdam. Mijn ouders werden pas gelovig toen ik al twaalf was, niet zo'n gelukkige leeftijd eigenlijk.
Ik kan er wel in komen hoor, die traditie zonder negatieve kanten. Rituelen kunnen best plezierig zijn.
Je moet je snor eens wassen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef gelly het volgende:
Stink het altijd zo in Rotterdam of is dat enkel in de Europoort zo ?
quote:
Plaatsvervangende schaamte gehad in Rome, wat een (wel mooie) kul.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben wel eens in een kerkdienst in frankrijk geweest, opzich is die zang daar best mooi. en al die beeldjes met schilderijen stralen best wel wat uit.
Oh, er is inderdaad veel moois aan religie. Godsbesef kan mensen tot grote werken inspireren.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben wel eens in een kerkdienst in frankrijk geweest, opzich is die zang daar best mooi. en al die beeldjes met schilderijen stralen best wel wat uit.
De pontificale viering is vaak wat zwaar aangezet.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte gehad in Rome, wat een (wel mooie) kul.
Klopt, karakteristieke bouwwerken, Lourdes idem dito. (ja daar ben ik ook geweestquote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte gehad in Rome, wat een (wel mooie) kul.
Me dunkt, maar zijn zetels van bladgoud voor priesters nou echt nodig?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:18 schreef Reya het volgende:
[..]
De pontificale viering is vaak wat zwaar aangezet.
Ik ruik niks.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef gelly het volgende:
Stink het altijd zo in Rotterdam of is dat enkel in de Europoort zo ?
Zie daar één van de Lutherse grieven.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
Zal wel, maar ik begrijp het niet, gezien de boodschap van de bijbel.
pt er op, je knapt ze op en verkoopt ze onder het mom van oldtimer.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
[ link | afbeelding ]
MARRAKECH TAXI SERVICE by *SIN CITY*, on Flickr
Speciaal voor Voorschrift.
Die achterste versies kosten om en nabij de 9000 euro (daar) omgerekend.
Dat is nog wel veel eigenlijk, ik had deze voor omgerekend 7500, maar dan met dak, en in goede staat.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
[ link | afbeelding ]
MARRAKECH TAXI SERVICE by *SIN CITY*, on Flickr
Speciaal voor Voorschrift.
Die achterste versies kosten om en nabij de 9000 euro (daar) omgerekend.
Tja, goed bekeken hebben ze het wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Zie daar één van de Lutherse grieven.
Nice, jij hebt er echt zoen een?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is nog wel veel eigenlijk, ik had deze voor omgerekend 7500, maar dan met dak, en in goede staat.
[ afbeelding ]
Daar kennen ze het principe van oldtimer niet hoor. Ik heb er oude Volvo vrachtwagens zien rijden uit de jaren 50.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef Dutchnative het volgende:
Je koo
[..]
pt er op, je knapt ze op en verkoopt ze onder het mom van oldtimer.
Plaatje werkt nietquote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is nog wel veel eigenlijk, ik had deze voor omgerekend 7500, maar dan met dak, en in goede staat.
[ afbeelding ]
Nee, ik woon niet meer in Afrika.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nice, jij hebt er echt zoen een?
Hier welquote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar kennen ze het principe van oldtimer niet hoor. Ik heb er oude Volvo vrachtwagens zien rijden uit de jaren 50.
Google op 450SL.quote:
URL Kopiërenquote:
Klinkt als een mooie avond, die combinatie.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
Dus we hebben: Joint, bier, seks, en douche.
Nette combinatie.
Och voor die prijs, viel me echt mee, maar gok dat Sub-Sahara wat goedkoper is inderdaad. De moderne wagens zijn daar niet betaalbaar, nieuw model C-Klasse zit je op zo'n (als je huurt al(!)) op iets van 1.600 euro per maand, dus je moet wel naar oude "barrels" kijken eigenlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nice, das wel een dikke inderdaad!
Waar zat je dan in Afrika?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och voor die prijs, viel me echt mee, maar gok dat Sub-Sahara wat goedkoper is inderdaad. De moderne wagens zijn daar niet betaalbaar, nieuw model C-Klasse zit je op zo'n (als je leased al(!)) op iets van 1.600 euro per maand, dus je moet wel naar oude "barrels" kijken eigenlijk.
Tenminste, voor ons zijn 't klassiekers maar goed, andere standaarden daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Ben je dat niet dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb 1 topic in R&P bekeken en krijg meteen reclame voor datingsites voor alleenstaande moeders.
Hoofdvraag: Kan je met daar auto's opkopen en hier verkopen geld verdienen?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och voor die prijs, viel me echt mee, maar gok dat Sub-Sahara wat goedkoper is inderdaad. De moderne wagens zijn daar niet betaalbaar, nieuw model C-Klasse zit je op zo'n (als je leased al(!)) op iets van 1.600 euro per maand, dus je moet wel naar oude "barrels" kijken eigenlijk.
In Noord-Afrika heb je feitelijk dezelfde prijzen als in Europa. Alleen de oude barrels zijn gewilder vanwege het feit dat die wat "sterker" zijn en minder onderhoud vergen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och voor die prijs, viel me echt mee, maar gok dat Sub-Sahara wat goedkoper is inderdaad. De moderne wagens zijn daar niet betaalbaar, nieuw model C-Klasse zit je op zo'n (als je huurt al(!)) op iets van 1.600 euro per maand, dus je moet wel naar oude "barrels" kijken eigenlijk.
Is de welvaart daar zoveel hoger als hier?quote:
Dan moet je ze opknappen naar APK waardige status, hierheen verschepen, vergunningen regelen, belastingen betalen en papieren hebben (ook niet altijd aanwezig). Niet echt rendabel, tenzij je hobbyist bent.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoofdvraag: Kan je met daar auto's opkopen en hier verkopen geld verdienen?
Nee, lager.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is de welvaart daar zoveel hoger als hier?
Nee, ziet er inderdaad niet echt rendabel uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je ze opknappen naar APK waardige status, hierheen verschepen, vergunningen regelen, belastingen betalen en papieren hebben (ook niet altijd aanwezig). Niet echt rendabel, tenzij je hobbyist bent.
Ja precies, in Zuid-Afrika is 't wat meer status, dus die dingen verkopen zichzelf wel en kan je absurde hoge prijzen vragen. Maar de arm-rijk kloof is ook zo groot dat mensen die geld hebben waarschijnlijk wel een Maserati kopen, in plaats van een middenklasser.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Noord-Afrika heb je feitelijk dezelfde prijzen als in Europa. Alleen de oude barrels zijn gewilder vanwege het feit dat die wat "sterker" zijn en minder onderhoud vergen.
Maar er is dus wel een redelijke markt voor slechte auto;s?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:42 schreef Voorschrift het volgende:
Gek genoeg zijn prijzen wel vergelijkbaar met Europa, maar de inkomens van mensen zijn zo enorm scheef dat je gewoon "te rijk" bent vaak voor een middenklasser, en de rest "te arm" voor een middenklasser.
Och ja hoor, heb auto's zien rijden waar mensen de deur dicht houden door hun arm door een gat te drukken in het carrosserie en dan gewoon "vast te houden". Geen ramen, geen wielkasten, geen deuren, en ga zo maar door.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar er is dus wel een redelijke markt voor slechte auto;s?
Vet, maar waar zat jij voor dan? Olie ofzo. Ja, kan anders niets bedenken waarvoor je in afrika zitquote:Op donderdag 21 april 2011 21:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja hoor, heb auto's zien rijden waar mensen de deur dicht houden door hun arm door een gat te drukken in het carrosserie en dan gewoon "vast te houden".
Die rijden dan naast Rolls Royce drophead coupe's door de stad.
Olie valt mee, meer goud en andere ertsen daar, maar ik zat zelf in de Business Development.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vet, maar waar zat jij voor dan? Olie ofzo. Ja, kan anders niets bedenken waarvoor je in afrika zit
In Zuid-Afrika zijn ook Diamantmijnen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vet, maar waar zat jij voor dan? Olie ofzo. Ja, kan anders niets bedenken waarvoor je in afrika zit
10.000 agenten weg, is dat niet zo'n beetje het halve landelijke politiekorps?quote:do 21 apr 2011, 18:13 | 66 reacties
Agenten vervangen door toezichthouders
DEN HAAG - 10.000 agenten worden de komende jaren vervangen door lager opgeleide en dus goedkopere toezichthouders.
Met de maatregel kan zo'n dertig miljoen euro opbrengen, meldt de NOS.
De kabinetsplannen moeten uiterlijk in 2015 zijn verwezenlijkt.
De bonden zijn tegen de plannen. Volgens hen zal het aantal onopgeloste misdaadzaken stijgen. Ook de korpsbeheerders zijn tegen.
Nee, zit nu wel in de grondstoffen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
Zodoende. En nu stuur je dat proces vanuit NL zijn.
offshoren naar India.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
10.000 agenten weg, is dat niet zo'n beetje het halve landelijke politiekorps?
Je bent aan jobhoppen dus? ( zo noemen ze dat toch? )quote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, zit nu wel in de grondstoffen.
Ik vervulde een consultant functie op bedrijfskundig niveau, had niks te maken met de industrie an sich.
In Zuid-Afrika was het voornamelijk Volkswagen, veelal wagens die in Europa niet eens geproduceerd zijn (CityGolf/Chico), of anders pickups.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
De middenklasse auto in Marokko is een Dacia, Kia, Renault of Peugeot. Franse auto's zijn dan ook oververtegenwoordigd (helaas). In Casablanca en Rabat zie je nog wel een grote melange aan auto's. Het straatbeeld doet aardig Europees aan, alleen met een stuk meer oude auto;s, zoals de taxi's.
Bedrijfsgoddelijk dus.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, zit nu wel in de grondstoffen.
Ik vervulde een consultant functie op bedrijfskundig niveau, had niks te maken met de industrie an sich.
?quote:
De Fiat Palio en Volkswagen Gol (nee, echt waar, Gol) zijn ook bekenden op het Afrikaanse continent. Die komen ook voor op het Zuid-Amerikaanse continent, maar niet in Europa.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In Zuid-Afrika was het voornamelijk Volkswagen, veelal wagens die in Europa niet eens geproduceerd zijn (CityGolf/Chico), of anders pickups.
Heb welgeteld 1 dag rondgereden in een Chico, daarna weggedaan, niet te doen zo armzalig.
Zo kan je het noemen, maar ik noem het gewoon dat ik van baan ben gewisseld.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent aan jobhoppen dus? ( zo noemen ze dat toch? )
Ja inderdaad, gewoon de Polo of jaren '80/90 Golfjes maar dan gestript van alle luxe.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De Fiat Palio en Volkswagen Gol (nee, echt waar, Gol) zijn ook bekenden op het Afrikaanse continent. Die komen ook voor op het Zuid-Amerikaanse continent, maar niet in Europa.
Ik wil niet lullig zijn hoor, maar heb je daar wel een goed genoege opleiding voor?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
Even een niet zo nette vraag hoor, maar VS. Aan wat voor salaris categorieën moet ik nu denken bij het werk wat jij doet?
Donderdag?quote:
?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig zijn hoor, maar heb je daar wel een goed genoege opleiding voor?
Zo hoog als dat jij inzet aan de onderhandelingstafel, en wat je werkgever je waard vind.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:56 schreef phpmystyle het volgende:
Even een niet zo nette vraag hoor, maar VS. Aan wat voor salaris categorieën moet ik nu denken bij het werk wat jij doet?
Jezelf waard vindt? Nogal subjectief. Op hoeveel taxeert een werkgever dit soort banen?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo hoog als dat jij inzet aan de onderhandelingstafel, en wat je werkgever je waard vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |