Was dat niet de dochter van Filip Dewinter?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zou de ex-vriendin van Zwaardvisch wel eens willen ontmoeten!
2 liter water of 1 liter bier.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:05 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb hoofdpijn. Is daar een oplossing voor, behalve paracetamol.
Nee Zwaardvisch had een Marokkaanse vriendinquote:Op donderdag 21 april 2011 21:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Was dat niet de dochter van Filip Dewinter?
Maar die hebben toch geen priesterquote:Op donderdag 21 april 2011 21:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Disana zei dan ook dat ze protestants was opgevoed.
Nee, ik ben op diverse plaatsen opgevoed maar we komen uit Rotterdam. Mijn ouders werden pas gelovig toen ik al twaalf was, niet zo'n gelukkige leeftijd eigenlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je allemaal van dat soort nare ervaringen hebt kan ik het ook wel begrijpen. Een verstikkend milieu door religie is niet ongebruikelijk. Mijn vader vond daarentegen de kerk altijd maar een beetje onzin ("ge gelooft toch wurkelijk nie da da brood en wijn ech in Jezus verandert hè?") en mijn moeder wilde mij zo opvoeden puur uit traditie/gewoonte, dus tsja.![]()
Maar afijn, jij bent zeker opgegroeid in Overijssel of Drente?
Ach, die hele familie neemt het niet serieus.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me dus best een spagaat. Dan moet je serieus nadenken over wat jij die kinderen wilt meegeven. Tenzij, en daar kun je misschien wel voor kiezen, je pas met ze gaat praten als ze ouder zijn.
Same here, soms ben je oprecht aardig, en op het volgende moment word ik met de NSB vergeleken. De ene keer mag ik best mijn mening vertellen over de islam of wat daar mee samenhangt, en op een ander moment sta ik op het randje van een ban.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik begrijp je niet, ik weet niet wanneer ik je serieus moet nemen en wanneer niet.
Ben wel eens in een kerkdienst in frankrijk geweest, opzich is die zang daar best mooi. en al die beeldjes met schilderijen stralen best wel wat uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik ben op diverse plaatsen opgevoed maar we komen uit Rotterdam. Mijn ouders werden pas gelovig toen ik al twaalf was, niet zo'n gelukkige leeftijd eigenlijk.
Ik kan er wel in komen hoor, die traditie zonder negatieve kanten. Rituelen kunnen best plezierig zijn.
Je moet je snor eens wassen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef gelly het volgende:
Stink het altijd zo in Rotterdam of is dat enkel in de Europoort zo ?
quote:
Plaatsvervangende schaamte gehad in Rome, wat een (wel mooie) kul.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben wel eens in een kerkdienst in frankrijk geweest, opzich is die zang daar best mooi. en al die beeldjes met schilderijen stralen best wel wat uit.
Oh, er is inderdaad veel moois aan religie. Godsbesef kan mensen tot grote werken inspireren.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben wel eens in een kerkdienst in frankrijk geweest, opzich is die zang daar best mooi. en al die beeldjes met schilderijen stralen best wel wat uit.
De pontificale viering is vaak wat zwaar aangezet.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte gehad in Rome, wat een (wel mooie) kul.
Klopt, karakteristieke bouwwerken, Lourdes idem dito. (ja daar ben ik ook geweestquote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte gehad in Rome, wat een (wel mooie) kul.
Me dunkt, maar zijn zetels van bladgoud voor priesters nou echt nodig?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:18 schreef Reya het volgende:
[..]
De pontificale viering is vaak wat zwaar aangezet.
Ik ruik niks.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:15 schreef gelly het volgende:
Stink het altijd zo in Rotterdam of is dat enkel in de Europoort zo ?
Zie daar één van de Lutherse grieven.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
Zal wel, maar ik begrijp het niet, gezien de boodschap van de bijbel.
pt er op, je knapt ze op en verkoopt ze onder het mom van oldtimer.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
[ link | afbeelding ]
MARRAKECH TAXI SERVICE by *SIN CITY*, on Flickr
Speciaal voor Voorschrift.
Die achterste versies kosten om en nabij de 9000 euro (daar) omgerekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |