Dat is nog wel veel eigenlijk, ik had deze voor omgerekend 7500, maar dan met dak, en in goede staat.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
[ link | afbeelding ]
MARRAKECH TAXI SERVICE by *SIN CITY*, on Flickr
Speciaal voor Voorschrift.
Die achterste versies kosten om en nabij de 9000 euro (daar) omgerekend.
Tja, goed bekeken hebben ze het wel.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Zie daar één van de Lutherse grieven.
Nice, jij hebt er echt zoen een?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is nog wel veel eigenlijk, ik had deze voor omgerekend 7500, maar dan met dak, en in goede staat.
[ afbeelding ]
Daar kennen ze het principe van oldtimer niet hoor. Ik heb er oude Volvo vrachtwagens zien rijden uit de jaren 50.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:23 schreef Dutchnative het volgende:
Je koo
[..]
pt er op, je knapt ze op en verkoopt ze onder het mom van oldtimer.
Plaatje werkt nietquote:Op donderdag 21 april 2011 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is nog wel veel eigenlijk, ik had deze voor omgerekend 7500, maar dan met dak, en in goede staat.
[ afbeelding ]
Nee, ik woon niet meer in Afrika.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nice, jij hebt er echt zoen een?
Hier welquote:Op donderdag 21 april 2011 21:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar kennen ze het principe van oldtimer niet hoor. Ik heb er oude Volvo vrachtwagens zien rijden uit de jaren 50.
Google op 450SL.quote:
URL Kopiërenquote:
Klinkt als een mooie avond, die combinatie.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
Dus we hebben: Joint, bier, seks, en douche.
Nette combinatie.
Och voor die prijs, viel me echt mee, maar gok dat Sub-Sahara wat goedkoper is inderdaad. De moderne wagens zijn daar niet betaalbaar, nieuw model C-Klasse zit je op zo'n (als je huurt al(!)) op iets van 1.600 euro per maand, dus je moet wel naar oude "barrels" kijken eigenlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nice, das wel een dikke inderdaad!
Waar zat je dan in Afrika?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och voor die prijs, viel me echt mee, maar gok dat Sub-Sahara wat goedkoper is inderdaad. De moderne wagens zijn daar niet betaalbaar, nieuw model C-Klasse zit je op zo'n (als je leased al(!)) op iets van 1.600 euro per maand, dus je moet wel naar oude "barrels" kijken eigenlijk.
Tenminste, voor ons zijn 't klassiekers maar goed, andere standaarden daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Ben je dat niet dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef dotCommunism het volgende:
Ik heb 1 topic in R&P bekeken en krijg meteen reclame voor datingsites voor alleenstaande moeders.
Hoofdvraag: Kan je met daar auto's opkopen en hier verkopen geld verdienen?quote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och voor die prijs, viel me echt mee, maar gok dat Sub-Sahara wat goedkoper is inderdaad. De moderne wagens zijn daar niet betaalbaar, nieuw model C-Klasse zit je op zo'n (als je leased al(!)) op iets van 1.600 euro per maand, dus je moet wel naar oude "barrels" kijken eigenlijk.
In Noord-Afrika heb je feitelijk dezelfde prijzen als in Europa. Alleen de oude barrels zijn gewilder vanwege het feit dat die wat "sterker" zijn en minder onderhoud vergen.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och voor die prijs, viel me echt mee, maar gok dat Sub-Sahara wat goedkoper is inderdaad. De moderne wagens zijn daar niet betaalbaar, nieuw model C-Klasse zit je op zo'n (als je huurt al(!)) op iets van 1.600 euro per maand, dus je moet wel naar oude "barrels" kijken eigenlijk.
Is de welvaart daar zoveel hoger als hier?quote:
Dan moet je ze opknappen naar APK waardige status, hierheen verschepen, vergunningen regelen, belastingen betalen en papieren hebben (ook niet altijd aanwezig). Niet echt rendabel, tenzij je hobbyist bent.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoofdvraag: Kan je met daar auto's opkopen en hier verkopen geld verdienen?
Nee, lager.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is de welvaart daar zoveel hoger als hier?
Nee, ziet er inderdaad niet echt rendabel uit.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan moet je ze opknappen naar APK waardige status, hierheen verschepen, vergunningen regelen, belastingen betalen en papieren hebben (ook niet altijd aanwezig). Niet echt rendabel, tenzij je hobbyist bent.
Ja precies, in Zuid-Afrika is 't wat meer status, dus die dingen verkopen zichzelf wel en kan je absurde hoge prijzen vragen. Maar de arm-rijk kloof is ook zo groot dat mensen die geld hebben waarschijnlijk wel een Maserati kopen, in plaats van een middenklasser.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In Noord-Afrika heb je feitelijk dezelfde prijzen als in Europa. Alleen de oude barrels zijn gewilder vanwege het feit dat die wat "sterker" zijn en minder onderhoud vergen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |