http://www.kuisemeisjes.nl/index.php heeft ze. Maar dan heb je er dus echt één, hè...?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil ook die oorbel, waar kan ik die kopen
Ik vind haar accent zo irritant.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef just me het volgende:
Dat lachje van Monique, ik heb een collega die ook zo lacht... blij dat ik nu 14 dagen vakantie heb
Zo ging aafke ook praktisch via de achterdeur naar buitenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef Chuckster het volgende:
Mo is irritant aanwezig in deze show
Gelukkig weinig shots van Lau
Liever dat gelach dan dat gejank.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef just me het volgende:
Dat lachje van Monique, ik heb een collega die ook zo lacht... blij dat ik nu 14 dagen vakantie heb
Dat zei ze op zich niet letterlijk, maar iddquote:Op donderdag 21 april 2011 20:23 schreef waxmask het volgende:
Ze gaat voor fakeboobs...da's al een afknapper voor mij...
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
O maar ik had al aangegeven dat ik het ook niets vond hoorIk had het over Gerard, niet over dat mens. Ik vermoed namelijk dat Karim heel veel waarde hecht aan de mening van Gerard in deze...
Ik had dat lachje bijna overgenomen.. Dus ik kijk niet zoveel meer..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef just me het volgende:
Jammer dat de rest hier op Fok dat niet door heeft en blind is door hun anti-Jo woedequote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zo ging aafke ook praktisch via de achterdeur naar buiten
ja dat is de bedoelingquote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
http://www.kuisemeisjes.nl/index.php heeft ze. Maar dan heb je er dus echt één, hè...?
Dat is ook weer waar, laat ze dan lachen zonder geluid!!quote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef Albertino80 het volgende:
[..]
Liever dat gelach dan dat gejank.
quote:Op donderdag 21 april 2011 20:25 schreef akveor het volgende:
Laura wil als eerste deze dag terugkijken... tja als je de hele dag lig te pitten dan mis je van alles.
Of gewoon verkassen naar afrikaquote:Op donderdag 21 april 2011 20:26 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar, laat ze dan lachen zonder geluid!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |