Ja, als topic-opener heb je er even een klus aan om alle Trivia-spelers te koppelen, maar voor hen is het wel makkelijk...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:47 schreef timbob het volgende:
goh, hoe handig is dat! meteen het nieuwe topic in je Myat!
Tv.... ohnee, hoeft niet.
Kan dat met elk vervolg topic? Dit is verrekte handig? Staat het ergens beschreven hoe dat moet?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, als topic-opener heb je er even een klus aan om alle Triva-spelers te koppelen, maar voor hen is het wel makkelijk...
Nog steeds goed voor de best verkochte Canadese single aller tijden:quote:
Moet je even een PM naar belsen sturen met die vraag, hij kan je dat prima uitleggen...quote:Op donderdag 21 april 2011 15:19 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Kan dat met elk vervolg topic? Dit is verrekte handig? Staat het ergens beschreven hoe dat moet?
quote:What do you think you'll do then
I bet that'll shoot down your plane
It'll take you a couple of vodka and tonics
To set you on your feet again
quote:Maybe you'll get a replacement
There's plenty like me to be found
Mongrels who ain't got a penny
Sniffing for tidbits like you on the ground
wel minstens zo bekendquote:
quote:So![]()
Where the dogs of society howl
You can't plant me in your penthouse
I'm going back to my plough
Back to the howling old owl in the woods
Hunting the horny back toad
Oh I've finally decided my future lies
Beyond the![]()
Moderatorwerk inderdaad, maar verzoekjes kunnen in [FB & FAQ] - Crazy little thing called FOK!quote:Op donderdag 21 april 2011 15:19 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Kan dat met elk vervolg topic? Dit is verrekte handig? Staat het ergens beschreven hoe dat moet?
Schaamplaatje voor mijquote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef Blogman het volgende:
Elton John - Goodbye Yellow Brick Road
NoobieDoedieDoemaarnie +2quote:Georgos Papalamepiemelos
Aangepast.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey dit is een dubbele punten-topic. Even aanpassen mensen!
1tje teveel, volgens mij. Was die van madmaster niet de laatste post van t vorige deel?quote:
Herverbouwd.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1tje teveel, volgens mij. Was die van madmaster niet de laatste post van t vorige deel?
van welk liedje, en van welke band, komt dit stukje tekst?quote:Sweeping cobwebs from the edges of my mind
Had to get away to see what we could find
Hope the days that lie ahead
Bring us back to where they've led
Listen not to what's been said to you
Same herequote:Op donderdag 21 april 2011 23:27 schreef cafca het volgende:
Komt me bekender voor dan Yellow Brick Road, maar 't frankske wil nog niet vallen.
Misschien even in de OP opnemen dat er zo'n verzoek gedaan wordt? Ik wist dat namelijk helemaal niet, wellicht zijn er meer spelers die dat niet wetenquote:Op donderdag 21 april 2011 20:00 schreef belsen het volgende:
[..]
Moderatorwerk inderdaad, maar verzoekjes kunnen in [FB & FAQ] - Crazy little thing called FOK!
In de OP van de FB, of hier? Het meenemen van de oude gebruikers is nu gewoon standaard. We gaan gewoon steeds verder af van het 'alleen als je in de topic gepost hebt, staat ie in je MaT'. Dat begon met het volgen-knopje en nu is dit weer een stap verder.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:47 schreef Mark het volgende:
[..]
Misschien even in de OP opnemen dat er zo'n verzoek gedaan wordt? Ik wist dat namelijk helemaal niet, wellicht zijn er meer spelers die dat niet weten
We hebben al een tijdje een knopje 'open een nieuw deel', dan neemt ie bijvoorbeeld automatisch de OP mee, en daar maakt volgens mij iedereen ook enthousiast gebruik van. Als iemand dat vergeet kan ik hem ook nog handmatig koppelen. Geen reden tot paniek dus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:09 schreef Mark het volgende:
Ik bedoelde in de OP van deze reeks. Die opmerking over het koppelen is namelijk totaal nieuw voor mij, dus ik wist niet wat er van een TS verwacht werd
Je zit al in de goede hoek.quote:
Nee..quote:
Je krijgt de 2 punten voor de cassettequote:Op vrijdag 22 april 2011 10:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Cassette en acetaat en draaiorgelbladmuziek en download ?
jawel. Vinyl, cassette, cd en download.quote:
done.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:02 schreef belsen het volgende:
Wie kopt deze even in: Muziekassociatiespel (nieuwe stijl) #4
Schijnbaar klopt dat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:59 schreef timbob het volgende:
Venetian snares en frusiante (of hoe je het ook precies schrijft)
blijkbaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:57 schreef bartrid het volgende:
Ah dit is weer eens zo'n makkie die niemand weet
quote:
Bosbeetle +2quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
washing machine - sonic youth
(of anders om)
Wel 3 dezelfde logische keuzes dus. Ik zat zelf nog een beetje te zoeken zat ook te denken aan the residents - eskimoquote:
mag ook 5 van dezelfde band?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:21 schreef Blogman het volgende:
In navolging: Noem 5 liedjes van Afrikaanse origine.
ah dan heb ik het fout begrepen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:31 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Oh Afrikaanse liedjes mogen ook? Ik dacht westerse liedjes met Afrikaanse origine...
wiki zegt : Kameroense zanger Wes Madiko.quote:
Hmm, heb ik nooit eerder gehoord. Volgens Wikipedia komt ie ook gewoon uit Kameroen. Ik moet zeggen dat ik geen kenner benquote:
Welk liedje van wie ?quote:Hate was just a legend
And war was never known
The people worked together
And they lifted many stones.
They carried them
To the flatlands
And they died along the way
But they built up
With their bare hands
What we still can't do today.
volgens RYM uit Guyana, dat is Zuid Amerika dus. Zootje maak ik er vanquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Eddy Grant is trouwens toch gewoon een Engelsman?
nopequote:
BosBeatle +2quote:wes- alane
yousou n'dour - seven seconds
jack parrow - cooler als ekke
die antwoord - enter the ninja
Tinariwen -
mori kante - yeke yeke
Very close !!!quote:
Blogman +2quote:
Wat van wie ?quote:So you want
To be free
To live your life
The way you want to be
Will you give
If we cry
Will we live
Or will we die
Jaded hearts
Heal with time
Shoot that love
So we can
Stop the bleeding
Homdeck +2quote:Adamski en seal - killer
12quote:
7quote:
nr 9.quote:
nr. 11quote:
BlueChicagoMoon +2quote:
Freudiquote:
Krèkquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:51 schreef Blogman het volgende:
The Police, - The Do Do Do, The Da Da Da
Geen eens Radiohead ?quote:Bodycount - Cop Killer
Ton van der Meer - Een beetje vent wordt geen agent
Falco - Der Kommissar
Sammy Davis Jr. - Baretta's Theme
Jan Hammer - Crockett's Theme
Good enough for me.quote:Awe, shit, Baretta was een detective. Voor mijn tijd, he.
quote:There's always two sides you don't have to suffer
If this is heaven then send me to hell
So stay in the light, don't take your eyes from the prize
Hey, there goes the bell
pipster + 2quote:
wat van wie?quote:there's nothing I can do to begin to understand
I wouldn't dare to get near that quicksand
I'm watching your thrills from my home in the hills
to me it seems so bland
Correctemundoquote:Motorpsycho. The Slow Phaseout.
Klopt. Faster Pussycat is ook nog een band , vernoemd naar een Russ Meyer fillm, maar ook die zoek ik niet.quote:
dan is het niet zz topquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
een band met harde gitaren.
die bedoelde ik natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Faster Pussycat is ook nog een band , vernoemd naar een Russ Meyer fillm,
Moest ff denken, maar in 1 clip hadden ze er een bontje omheen, he.quote:
nee, niet brits.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef Bosbeetle het volgende:
ah dat van de neubauten zet je er al bij
Het doet me allemaal een beetje primal scream aan..
zeker. tevens vervolgvraag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:26 schreef bartrid het volgende:
Pussy Galore? Dial M for motherfucker zie ik daar toch?
Motorpsycho vraag gemist.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's van die 2 Noorse chickies, Motorpsycho. The Slow Phaseout.
quote:was a short-lived industrial metal supergroup formed in 1991, featuring members of Killing Joke and vocalist Chris Connelly.
consisted of Connelly; Killing Joke members Geordie Walker, Paul Raven, and Martin Atkins; former Killing Joke drummer "Big Paul" Ferguson; and Killing Joke live keyboardist John Bechdel. Unsurprisingly,
.'s musical style is quite similar to contemporaneous Killing Joke.
Opgezocht, d'r ging wel ergens een belletje rinkelen..quote:
en Jello Biafra... dus niet inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is niet Lard hè .. volgensmij is al jourgenson daar in ..
Heb je wel geluisterd ?quote:Op zondag 24 april 2011 13:53 schreef Blogman het volgende:
Ze smelten de paashaas van de Heideroosjes wederom ?
Nou ze smelten de paashaas is nederlandstalig zoals die titel al verondersteltquote:
Dan zal het wel Egg zijn wat ze zingen. dat moet je ook maar net verstaan hoor.quote:Op zondag 24 april 2011 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nou ze smelten de paashaas is nederlandstalig zoals die titel al veronderstelt
Haha als je raar luisterd kun je er ook 'ei' van maken, zo heb ik er nooit naar geluisterdquote:Op zondag 24 april 2011 14:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan zal het wel Egg zijn wat ze zingen. dat moet je ook maar net verstaan hoor.
Titel is goed band nog nietquote:Op zondag 24 april 2011 14:14 schreef Blogman het volgende:
Dan zou het Madness kunnen zijn. Met Egg ?
bartrid +2quote:Op zondag 24 april 2011 14:31 schreef bartrid het volgende:
Die is van Mr Bungle, maar dit nummer ken ik niet..
quote:Their most recent release, 2004's Sister Phantom Owl Fish on Ipecac, includes Ches Smith on percussion and Mary Halvorson on guitar.[3]
Zeker. Fijne plaat ook. Tikkie terug.quote:
quote:
Let niet op dat nummer trouwens heeft niks met hem te maken. En het gaat ook niet over deze specifieke bas maar wel over dit merk en deze types.quote:Whenwas a teenager, he saw the bass in a music shop in his home town. His first thought was that it was the ugliest bass he had ever seen! He tested it out with his bass testing song, "Roundabout", and as it turns out, it was the most comfortable bass he had ever played. He begged his mom for some money and they bought it the next day.
quote:Their eclectic style is "ever changing, ever Circular", classified into genres such as progressive, Krautrock, ambient, heavy metal, speed-kraut, and avant-rock, among others.
En fretlessquote:Op zondag 24 april 2011 15:27 schreef bartrid het volgende:
6 string...Ik heb al moeite met 4
Welke band staat hier op
[..]
Bosbeetle +2quote:
Een nummer (zodat ik makkelijker kan zoeken) maakt niet uit. Gewoon 5 nummers gezongen door actrices.quote:Op zondag 24 april 2011 16:00 schreef bartrid het volgende:
Wat bedoel je met het nummer dat ze zingen?
Blogman +2quote:Op zondag 24 april 2011 16:20 schreef Blogman het volgende:
Tracey Ullman - They Don't Know
Scarlet Johansson - Anywhere I Lay My Hat
Brigitte Bardot - Ay Que Viva La Sangria
Birgit - I Know
Linda, Roos & Jessica - Ademnood
Ranja +2 rietjesquote:Everybody Needs Somebody
Soul Man
Respect
Tja ze acteert wel eens maar eigenlijk heb je gelijk ...quote:
Dat is dan een acterende zangeres. Anders kun je Bjork of Madonna ook wel een zingende actrice noemenquote:Op zondag 24 april 2011 16:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Tja ze acteert wel eens maar eigenlijk heb je gelijk ...
Welke band ?quote:Since its inception,have been led by English journeyman rocker
(former member of Nero and the Gladiators, Spooky Tooth and The Leslie West Band) who, in early 1976, met with ex-King Crimson member Ian McDonald in and formed
with
(ex-Black Sheep),
,
, and
as a sextet.
came up with the name from the fact that he, McDonald, and
were English, while
,
, and
were Americans.
WeezerButler +2quote:Foreigner
bollokus +2quote:Op zondag 24 april 2011 18:29 schreef bollokus het volgende:
Mark Ronson
ik val er maar gewoon tussen op een paaszondagmiddag
Ranja +2quote:
Tom wel.quote:Op zondag 24 april 2011 21:24 schreef Blogman het volgende:
Gokje: Tom Waits, John Lurie en Bette Midler ?
quote:Op zondag 24 april 2011 21:33 schreef Bosbeetle het volgende:
is dat duo the white stripes, jack and meg white dus ?
Bollokus +2quote:Op zondag 24 april 2011 22:52 schreef bollokus het volgende:
2008 is volgens mij Accelerate en weet dat ze weer een cd uitgebracht hebben ... het zou R.E.M. kunnen zijn
was hem met toeval tegengekomen met een muzieklijst aanmaken zag een album met A en 2008quote:Op zondag 24 april 2011 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bollokus +2
Had gedacht dat Automatic for the people de makkelijkste zou zijn
quote:
ja ok, het zou kunnen inderdaad.. maar die had ik niet... weet nog niet precies hoe het werkt hier. het kan dus goed gerekend wordenquote:Op zondag 24 april 2011 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom niet?
Twee (married) bellen (belle)...
Nee, het gaat me niet om het punt, vragensteller beslist ook.quote:Op zondag 24 april 2011 23:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja ok, het zou kunnen inderdaad.. maar die had ik niet... weet nog niet precies hoe het werkt hier. het kan dus goed gerekend wordenals dat de normale gang van zaken is sorry
nog niet goed, vond het antwoord trouwens heel goed gevondenquote:Op zondag 24 april 2011 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het gaat me niet om het punt, vragensteller beslist ook.
Maar mijn antwoord is (denk ik) plausibel en als je dan alleenzegt, dan kom ik niet verder. Je kan (maar hoeft niet) een hint geven...
Nieuwe gok: Patti Labelle?
quote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef MadMaster het volgende:
O, het gaat om een album...
Dan kan je beter vragen 'Welk album van welke zangeres?' of zo.
Geen idee trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |