nee, niet brits.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef Bosbeetle het volgende:
ah dat van de neubauten zet je er al bij
Het doet me allemaal een beetje primal scream aan..
zeker. tevens vervolgvraag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:26 schreef bartrid het volgende:
Pussy Galore? Dial M for motherfucker zie ik daar toch?
Motorpsycho vraag gemist.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Da's van die 2 Noorse chickies, Motorpsycho. The Slow Phaseout.
quote:was a short-lived industrial metal supergroup formed in 1991, featuring members of Killing Joke and vocalist Chris Connelly.
consisted of Connelly; Killing Joke members Geordie Walker, Paul Raven, and Martin Atkins; former Killing Joke drummer "Big Paul" Ferguson; and Killing Joke live keyboardist John Bechdel. Unsurprisingly,
.'s musical style is quite similar to contemporaneous Killing Joke.
Opgezocht, d'r ging wel ergens een belletje rinkelen..quote:
en Jello Biafra... dus niet inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is niet Lard hè .. volgensmij is al jourgenson daar in ..
Heb je wel geluisterd ?quote:Op zondag 24 april 2011 13:53 schreef Blogman het volgende:
Ze smelten de paashaas van de Heideroosjes wederom ?
Nou ze smelten de paashaas is nederlandstalig zoals die titel al verondersteltquote:
Dan zal het wel Egg zijn wat ze zingen. dat moet je ook maar net verstaan hoor.quote:Op zondag 24 april 2011 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nou ze smelten de paashaas is nederlandstalig zoals die titel al veronderstelt
Haha als je raar luisterd kun je er ook 'ei' van maken, zo heb ik er nooit naar geluisterdquote:Op zondag 24 april 2011 14:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan zal het wel Egg zijn wat ze zingen. dat moet je ook maar net verstaan hoor.
Titel is goed band nog nietquote:Op zondag 24 april 2011 14:14 schreef Blogman het volgende:
Dan zou het Madness kunnen zijn. Met Egg ?
bartrid +2quote:Op zondag 24 april 2011 14:31 schreef bartrid het volgende:
Die is van Mr Bungle, maar dit nummer ken ik niet..
quote:Their most recent release, 2004's Sister Phantom Owl Fish on Ipecac, includes Ches Smith on percussion and Mary Halvorson on guitar.[3]
Zeker. Fijne plaat ook. Tikkie terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |