Ranja +2quote:
Tom wel.quote:Op zondag 24 april 2011 21:24 schreef Blogman het volgende:
Gokje: Tom Waits, John Lurie en Bette Midler ?
quote:Op zondag 24 april 2011 21:33 schreef Bosbeetle het volgende:
is dat duo the white stripes, jack and meg white dus ?
Bollokus +2quote:Op zondag 24 april 2011 22:52 schreef bollokus het volgende:
2008 is volgens mij Accelerate en weet dat ze weer een cd uitgebracht hebben ... het zou R.E.M. kunnen zijn
was hem met toeval tegengekomen met een muzieklijst aanmaken zag een album met A en 2008quote:Op zondag 24 april 2011 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bollokus +2
Had gedacht dat Automatic for the people de makkelijkste zou zijn
quote:
ja ok, het zou kunnen inderdaad.. maar die had ik niet... weet nog niet precies hoe het werkt hier. het kan dus goed gerekend wordenquote:Op zondag 24 april 2011 23:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom niet?
Twee (married) bellen (belle)...
Nee, het gaat me niet om het punt, vragensteller beslist ook.quote:Op zondag 24 april 2011 23:23 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja ok, het zou kunnen inderdaad.. maar die had ik niet... weet nog niet precies hoe het werkt hier. het kan dus goed gerekend wordenals dat de normale gang van zaken is sorry
nog niet goed, vond het antwoord trouwens heel goed gevondenquote:Op zondag 24 april 2011 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het gaat me niet om het punt, vragensteller beslist ook.
Maar mijn antwoord is (denk ik) plausibel en als je dan alleenzegt, dan kom ik niet verder. Je kan (maar hoeft niet) een hint geven...
Nieuwe gok: Patti Labelle?
quote:Op zondag 24 april 2011 23:36 schreef MadMaster het volgende:
O, het gaat om een album...
Dan kan je beter vragen 'Welk album van welke zangeres?' of zo.
Geen idee trouwens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |