Nee ik ook niet, maar de sticks zitten bij de xbox gewoon veel logischer dan bij de ps, en de triggers zijn iets groter waardoor je vingers er niet steeds vanaf glijden als je ze indruktquote:Op donderdag 21 april 2011 11:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een pluspunt, ik heb geen kolenschoppen als handen namelijk
Geen last van eigenlijk, maar ik heb dan ook verder nooit een Xbox controller in m'n handen gehad.. Alleen PS2, PS3, en de oudere consoles van Nintendo en Sega..quote:Op donderdag 21 april 2011 11:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar de sticks zitten bij de xbox gewoon veel logischer dan bij de ps, en de triggers zijn iets groter waardoor je vingers er niet steeds vanaf glijden als je ze indrukt
Ik heb er 3 waar ik het meeste mee speel eigenlijk.. Army of Two: 40th day, GT5 en Bulletstormquote:Op donderdag 21 april 2011 11:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb zo'n PS3 met een berg aan games, maar speel echt maar 1 of 2 uurtjes in de week
Koelkast, heldquote:Op donderdag 21 april 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed nieuws!!!
Na maanden gezeik en gezeur dat er bepaalde nummers niet in draak staan heeft koelkast IN zijn VAKANTIE iets geregeld voor jullie.
Adoreren mag als hij terug is! Moet zelfs!
Hier kan je muziek uploaden!
http://www.onzinradio.nl/draakjeupload/
Duik aub niet de extremen in want je luistert niet alleen naar Draak.
Volg de instructies die er staan. Lees het dus even goed door!
Je upload zal niet meteen in Draak tevoorschijn komen, koelkast gaat na zijn vakantie alles uitzoeken en controleren. Let wel hij controleert voornamelijk of de id3tags, bitrate en kwaliteit kloppen. Hij gaat dus niet roepen van "vind ik niks dus komt draak niet in"
Ga ook niet als een achterlijke klapjosti meteen je hele mp3bestand zitten uploaden maar controleer even of het nummer dat jij wil horen er echt niet instaat.
Dan gaat koelkast nu weer verder met zijn vakantie
hehe 2.5TB aan muziek aan het uploaden nuquote:Op donderdag 21 april 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed nieuws!!!
Na maanden gezeik en gezeur dat er bepaalde nummers niet in draak staan heeft koelkast IN zijn VAKANTIE iets geregeld voor jullie.
Adoreren mag als hij terug is! Moet zelfs!
Je upload zal niet meteen in Draak tevoorschijn komen, koelkast gaat na zijn vakantie alles uitzoeken en controleren. Let wel hij controleert voornamelijk of de id3tags, bitrate en kwaliteit kloppen. Hij gaat dus niet roepen van "vind ik niks dus komt draak niet in"
Ga ook niet als een achterlijke klapjosti meteen je hele mp3bestand zitten uploaden maar controleer even of het nummer dat jij wil horen er echt niet instaat.
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed nieuws!!!
Goede zaak.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed nieuws!!!
Nicequote:Op donderdag 21 april 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed nieuws!!!
Grr lezen jij achterlijke klapjostiquote:Op donderdag 21 april 2011 11:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hehe 2.5TB aan muziek aan het uploaden nu![]()
![]()
Je bent een held Koelkast, kijk maar even of er wat leuks tussen die 2.5 TB zit.
Had ik daarom gevraagd?quote:
Grapje toch kutquote:Op donderdag 21 april 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grr lezen jij achterlijke klapjosti
Leek me wel handig, maar initiatief wordt niet gewaardeerd blijkt maar, zit je tampon scheef ofzo?quote:
Gelukkig zijn dat maar 10 albums ofzoquote:Op donderdag 21 april 2011 11:34 schreef Rensjebree het volgende:
Ik denk dat ik maar bij koelkast ga inbreken! en stiekem heel mijn slayer collectie op zijn pc ga zetten
Gewoon af en toe spammen, er zullen ook jingles over komen. Hoeft niet in de OP kans op misbruik is dan nog groterquote:Op donderdag 21 april 2011 11:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leek me wel handig, maar initiatief wordt niet gewaardeerd blijkt maar, zit je tampon scheef ofzo?
Maakt niet uitquote:Op donderdag 21 april 2011 11:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat maar 10 albums ofzo
Lees eens, ZELF uploadenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:34 schreef Rensjebree het volgende:
Ik denk dat ik maar bij koelkast ga inbreken! en stiekem heel mijn slayer collectie op zijn pc ga zetten
Jawel, want Koelkast controleert de uploads!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lees eens, ZELF uploaden
Je hoeft niet in te breken
En? Hij controleert vooral op juiste bestanden enzo, hij gaat niets weigeren omdat hij het bagger zou vinden.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, want Koelkast controleert de uploads!
Voel je geroepen om het systeem te verbeteren zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:37 schreef mr-green het volgende:
Mensen zullen er ongetwijfeld misbruik van maken. Echter als Koelkast alleen maar mp3 bestanden accepteert met een juiste bitrate en ID3-tag dan scheelt het al heel wat.
Zou handig zijn als dit automatisch wordt gedaan
Ik heb niet bepaald veel nummers die daar aan voldoen.quote:256kbps of hoger
Tjah, anders geeft draakje de geestquote:Op donderdag 21 april 2011 11:38 schreef ToT het volgende:
Wel een ernstig minpunt:
[..]
Ik heb niet bepaald veel nummers die daar aan voldoen.
opnieuw downloaden! Ben ik ook mee bezig!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:38 schreef ToT het volgende:
Wel een ernstig minpunt:
[..]
Ik heb niet bepaald veel nummers die daar aan voldoen.
Koelkast heeft dit in zijn vakantie even gefixed voor jullie allemaal. Ongetwijfeld wordt er nog veel aan gesleuteld. Vaak ontdek je dingen door feedback en gebruik.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:37 schreef mr-green het volgende:
Mensen zullen er ongetwijfeld misbruik van maken. Echter als Koelkast alleen maar mp3 bestanden accepteert met een juiste bitrate en ID3-tag dan scheelt het al heel wat.
Zou handig zijn als dit automatisch wordt gedaan
Sommige mooie nummers die ik heb zijn erg moeilijk om aan te komen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:39 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
opnieuw downloaden! Ben ik ook mee bezig!
Ah mooi, thx!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast heeft dit in zijn vakantie even gefixed voor jullie allemaal. Ongetwijfeld wordt er nog veel aan gesleuteld. Vaak ontdek je dingen door feedback en gebruik.
Als jullie suggesties of ideeen hebben over de uploadfunctie dan graag even in mijn pm![]()
ToT 12 uur kan je erin!!
Ja zit te denken hoe hij dat automatisch kan laten doen. Anders is hij er echt wel even mee bezigquote:Op donderdag 21 april 2011 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast heeft dit in zijn vakantie even gefixed voor jullie allemaal. Ongetwijfeld wordt er nog veel aan gesleuteld. Vaak ontdek je dingen door feedback en gebruik.
Als jullie suggesties of ideeen hebben over de uploadfunctie dan graag even in mijn pm![]()
ToT 12 uur kan je erin!!
192kbps lijkt me gewoon meer dan voldoende eigenlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:43 schreef mr-green het volgende:
Trouwens 256kbps is best veel(zie dat ik ook aardig veel daar beneden heb)
Toevallig 2 nummers even gecontroleerd die ik zou willen uploaden, eentje heeft zelfs 320kbps..quote:Op donderdag 21 april 2011 11:43 schreef mr-green het volgende:
Trouwens 256kbps is best veel(zie dat ik ook aardig veel daar beneden heb)
Onder de 256 gaat Draakje lastig doen dacht ik dat koelkast ooit heeft gezegd.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:43 schreef ToT het volgende:
[..]
192kbps lijkt me gewoon meer dan voldoende eigenlijk.
Ja dat dusquote:Op donderdag 21 april 2011 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Onder de 256 gaat Draakje lastig doen dacht ik dat koelkast ooit heeft gezegd.
Ow okee dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Onder de 256 gaat Draakje lastig doen dacht ik dat koelkast ooit heeft gezegd.
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:45 schreef mr-green het volgende:
En betekent dat er dan alleen maar kwaliteit door Draakje komt
JA!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:46 schreef ToT het volgende:
[..]Ehhh....als dat alleen afhankelijk van de bitrate is.....
Veel plezierquote:Op donderdag 21 april 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga nu even ex lastig vallen en dan ga ik meer uploaden
Dat is de bitrate van de streamquote:Op donderdag 21 april 2011 11:51 schreef mr-green het volgende:
Maaruh hoe komt het dat ik nu Draakje luister op 192 kbps?
ahquote:Op donderdag 21 april 2011 11:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dat is de bitrate van de stream
Die hoor je dan over een uurtje!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb ook 3 goede verzoekjens aangevraagd, Wham, Dries Roelvink & Frans Bauer
Tjah idd!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dan denk ik dat draakje er weer niet goed uitgegaan is, want het is al 12:00 geweest.
ja kan ze (kicken ofzo). Ze komt volgens mij zo weerquote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef ToT het volgende:
Ik weet niet of Huppel Draakje de nek om kan draaien?
Okee dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef mr-green het volgende:
[..]
ja kan ze. Ze komt volgens mij zo weer
Hmm heb haar wel buiten onz-radio zien posten.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef mr-green het volgende:
Waar is Sharr eigenlijk? Al een tijdje niet meer gezien
Die is buiten de deurquote:
Verwacht antwoord: Niet thuis, kan dus niets doenquote:
Nee, Frans Bauerquote:
Ze kan eventueel Koelekast toch bellen..quote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verwacht antwoord: Niet thuis, kan dus niets doen
[..]
Nee, Frans Bauer
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Frans Bauer - Heb Je Even Voor Mij !
Iedereen zit natuurlijk in de zonquote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef Rensjebree het volgende:
Topic is gelijk zo dood als een pier!
Koelkast is zo'n grammar nazi, en dan kan ie niet eens akkoord goed spellenquote:Wanneer je op UPLOAD klikt geef je aan dat je alles hebt doorgelezen en accoord bent.
Correct!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoe lang duurt dat uploaden eigenlijk?
Er staat nog steeds bij alles "Pending"...
Moet koelkast het eerst goedkeuren ofzo?
Beide is correct Nederlandsquote:Op donderdag 21 april 2011 12:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Trouwens
[..]
Koelkast is zo'n grammar nazi, en dan kan ie niet eens akkoord goed spellen![]()
![]()
Dat is met een O minder inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh
Bij 'accoord' denk ik meer aan die Honda
Al is dat met een O minder dacht ik
quote:Upload wachtrij:
Crazy Train - Ozzy Osbourne.mp3
Pending...
La Grange - ZZ Top.mp3
Pending...
Highway Star - Deep Purple.mp3
Pending...
Daar gaat het nog minder ergens over dan hier en dat is géén probleem voor iedereenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:52 schreef mr-green het volgende:
wow hebben jullie dat SC Piraten topic gezien? Best zielig
Het verhaal: iemand vond het leuk om een piraten fobo te maken en mensen sluiten zich daar aan om over nutteloze dingen te praten puntquote:Op donderdag 21 april 2011 12:55 schreef mr-green het volgende:
Het erge is gewoon dat er ook nog eens een heel verhaal achter zit. Nee serieus: zoek een leven
En uploadt zonder t!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Trouwens
[..]
Koelkast is zo'n grammar nazi, en dan kan ie niet eens akkoord goed spellen![]()
![]()
Oh is goed!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
ToT nog aanwezig ergens?
Hij kan van 13-14 eventueel.
Alleen begint hij nu met het nummer dat ik het al had opstaan. Ik had eerst mijn jingle willen doen en daarna iets over dit nummer willen zeggen!quote:
Misschien dat Ezechielk haar honneurs wel wil waarnemen?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
ik wil wel om 4 uur, wie moet ik daarvoor nu aanspreken? Huppel nog steeds?
Voor hoelang?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
ik wil wel om 4 uur, wie moet ik daarvoor nu aanspreken? Huppel nog steeds?
Geil!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb lekker FOK!verkering met Myraela
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Feli.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdetyfus!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha ik ook
Praatte je net met de microfoon ToT ?
Want dat deed het nietstilte
Check. Draakje gaat er uit om 16.00. Ik kan je alleen niet op het rooster zettenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
16-17, Naatje's Plaatjes best of, genre: gevariëerd
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:52 schreef mr-green het volgende:
wow hebben jullie dat SC Piraten topic gezien? Best zielig
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:19 schreef ToT het volgende:
Goddomme, net een korte broek va vorig jaar aangetrokken. WAT ZIT DIE STRAK!!!!
nope.. je mic heeft een day off?quote:
Vetzak!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:19 schreef ToT het volgende:
Goddomme, net een korte broek va vorig jaar aangetrokken. WAT ZIT DIE STRAK!!!!
Fuckzooi! Ja blijkbaar...quote:Op donderdag 21 april 2011 13:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope.. je mic heeft een day off?
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat is het rustig hier... jaag ik iedereen weg![]()
kga wel even weer wat anders doen
quote:
Oh? Dit is in ieder geval het origineel!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:25 schreef -Datdus- het volgende:
huh dit deuntje is ook van een ander liedje?
Ja ik weet het al. Het was een filmpje van college humor "We didn't start the flamewar"...quote:Op donderdag 21 april 2011 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh? Dit is in ieder geval het origineel!
Fire, flamewar...klein verschil, toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja ik weet het al. Het was een filmpje van college humor "We didn't start the flamewar"...
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Fire, flamewar...klein verschil, toch?
Die zijn wel ruig heur.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef mr-green het volgende:
pff forums.... bijna fittie gehad met een gast van Piraten forum
Wat gehad?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef mr-green het volgende:
Niet fucken met piraten hequote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef mr-green het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef mr-green het volgende:
Toch zou onderbouwing van je mening fijn zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 13:28 schreef mr-green het volgende:
Ja ik ga straks ook naar buiten. Veel te mooi weer om binnen te zitten.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:31 schreef mr-green het volgende:
pfff ik ga even naar buiten. dit wordt mij te heet
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:31 schreef mr-green het volgende:
pfff ik ga even naar buiten. dit wordt mij te heet
Nee.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een fittie samzz, ken je straattaal he.
Ahaa. Zeg dat dan gewoon, denk ik dan.quote:
Ik heb de hele morgen al buiten gezeten/gereden. Nu even binnen, de zon is nu op z'n sterkst.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ga straks ook naar buiten. Veel te mooi weer om binnen te zitten.
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef mr-green het volgende:
ik heb de radio gewoon twee keer zo hard gezet en luister nu vanaf mijn balkon in de zon
Hou eens op met dat gespam, johquote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Drink hier een digitaal drankje met elkaar !
Neequote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen pierenjan om 14.00?
quote:
Ik begrijp dat je nu wel kan roosteren?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Check. Draakje gaat er uit om 16.00. Ik kan je alleen niet op het rooster zetten
Oh, dat is goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat je bij mij en Myr aan het tafeltje kwam zitten
Komt hij naar jou toe dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
Ik hoop wel dat Viro snel komt anders komt er van ons geniale weekend program niks terecht.
Nee we doen het via Skype maar hij heeft geen flauw idee wat we gaan doen en we moeten nog dingen testen enz.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Komt hij naar jou toe dan?
Huh hoezo?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga naar Racoon
![]()
Gratizzzzzzz![]()
![]()
Had meegedaan aan een mail actie.. zag het op twitter.. en heb nu 2 plekken op de gastenlijst op 3 meiquote:
Is er geen boer die je wel ff met de trekker wil ophalen dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nadeel is wel dat het in amsterdam is.. dan kom ik s'avonds dus niet meer thuis
he niet zo hequote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Is er geen boer die je wel ff met de trekker wil ophalen dan?
Anders slaap je toch lekker hier op de bankquote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nadeel is wel dat het in amsterdam is.. dan kom ik s'avonds dus niet meer thuis
miss hou ik je eraanquote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Anders slaap je toch lekker hier op de bank
Hey Huppel draakje lag er vannacht compleet uitquote:
En ik lag in diepe coma vannachtquote:Op donderdag 21 april 2011 14:05 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hey Huppel draakje lag er vannacht compleet uit
Dus heb wat hardcore erop gezet maar hoorde achter dat dat niet mocht...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik lag in diepe coma vannacht
Waarop? Ben je gaan draaien? En 's nachts mag je alles draaien hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 14:08 schreef McSteamy het volgende:
D
[..]
Dus heb wat hardcore erop gezet maar hoorde achter dat dat niet mocht...![]()
Sowie newbie..dus was daar niet van op de hoogte...maar het was zo stil anders..
ja via youtube links gedraaid zeg maar...oldschool partyquote:Op donderdag 21 april 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarop? Ben je gaan draaien? En 's nachts mag je alles draaien hoor![]()
Maar het gaat mij niks meer aan, zoals het er nu uitziet stop ik met roostershizzle enz
Zal kwaliteitsradio geweest zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 14:10 schreef McSteamy het volgende:
[..]
ja via youtube links gedraaid zeg maar...oldschool party
Gewoon gepost op ONZ..quote:Op donderdag 21 april 2011 14:10 schreef McSteamy het volgende:
[..]
ja via youtube links gedraaid zeg maar...oldschool party
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
Lekkere muziek om buiten in de zon te gaan liggen.
Dan heb je niet gedraaidquote:
Ow als je wakker was had jij je zeker vermaakt hoor...muziek en memories uit onze tijdquote:Op donderdag 21 april 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal kwaliteitsradio geweest zijn
Uit onze tijd, nu voel ik me wel heel oudquote:Op donderdag 21 april 2011 14:13 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ow als je wakker was had jij je zeker vermaakt hoor...muziek en memories uit onze tijd![]()
Zoek maar terug...was vannacht t/m 04:00
Ja sowie gepost dan kan me Technicks 1210mk2 ook niet op me laptop aansluiten hequote:
Psst we zijn ook al wel op leeftijd hequote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit onze tijd, nu voel ik me wel heel oud
Je bent toch ook oud?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit onze tijd, nu voel ik me wel heel oud
Dat dusquote:
Ach ik ga me pas zorgen maken over mn leeftijd als mn seksdates faalpiemels hebbenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik ga me pas zorgen maken over mn leeftijd als mn seksdates faalpiemels hebben
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik ga me pas zorgen maken over mn leeftijd als mn seksdates faalpiemels hebben
Weet niet eens hoe oud je bentquote:Op donderdag 21 april 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hebben sommige al best jong hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ow dan hoeft ik mij geen zorgen te maken...hahahaquote:Op donderdag 21 april 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
31 jaar 6 maanden en 8 dagen om precies te zijnquote:
Peners hier werkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hebben sommige al best jong hoor.
Ik zou mij dan zorgen moeten maken.. gelukkig ben ik zeker genoeg van mezelfquote:Op donderdag 21 april 2011 14:19 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ow dan hoeft ik mij geen zorgen te maken...hahaha![]()
En dat laat je maar wat graag aan alles en iedereen zienquote:
Dat is toch niet oudquote:Op donderdag 21 april 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
31 jaar 6 maanden en 8 dagen om precies te zijn
Hoe zit het met jouw peners eigenlijkquote:
Ow das nog jong hoor ben nog een aantal jaartjes ouderquote:Op donderdag 21 april 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
31 jaar 6 maanden en 8 dagen om precies te zijn
Die faalt niet!quote:Op donderdag 21 april 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw peners eigenlijk
Goeien shizzlequote:
Doet jouw mutsch het eigenlijk nog?quote:
Ow.. thanks schatquote:
Zullen wij eerst even dat rooster "probleempje" afmaken voor je myra gaat hosselen?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doet jouw mutsch het eigenlijk nog?
Waar is Sharr eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe gisteren met voetbal waren alle douches bezet.
Toen ging ik dus naakt de kleedkamer uit om in een lege kleedkamer te douchen.
Precies toen kwam het meidenteam wat naast ons in de kleedkamer zat uit de kleedkamer
En toen gingen ze lachen?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe gisteren met voetbal waren alle douches bezet.
Toen ging ik dus naakt de kleedkamer uit om in een lege kleedkamer te douchen.
Precies toen kwam het meidenteam wat naast ons in de kleedkamer zat uit de kleedkamer
Oh stopt ook maar meteen met draaien dan? Jammer vond haar show altijd wel leukquote:
Nee want hij was op dat moment redelijk grootquote:Op donderdag 21 april 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen gingen ze lachen?
[..]
Oh stopt ook maar meteen met draaien dan? Jammer vond haar show altijd wel leuk
Vechten? Ik mis ook alles he als ik ff weg benquote:Op donderdag 21 april 2011 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee want hij was op dat moment redelijk groot![]()
Maar een deel van die meiden deden ook mee met het vechten
Het ging echt nergens over gisteravond...
Ongaat me alleen ff waarvoor..quote:
Dat nummer dat je had aangevraagdquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vechten? Ik mis ook alles he als ik ff weg ben
Maar hij rende serieus naar de kleedkamer.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteravond die inhaal wedstrijd was echt vaag.
We stonden 1-0 voor.
Toen net na de rust speelde we slap dus werd het 1-1.
Toen scorede we de 3-1 maar die werd ten onrechte afgekeurd.
Toen nog een aantal vrije kaarten gehad ten onrechte.
Vrije trappen voor de tegenstander (net buiten de 16) werden ten onrechte gegeven aan de tegenstander.
Uit 1 van die vrije trappen scorede ze 2-2
Vervolgens uit nog zo'n oneerlijke vrije trap scorede ze 3-2, toen moesten we nog 10 minuten spelen, floot die partijdige scheidsrechter af___
Het bleek later ook dat die scheidsrechter de vader van iemand uit het team van de tegenstander was___
Congrats u wint de vaagheidsprijsquote:Op donderdag 21 april 2011 14:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[..]
Maar hij rende serieus naar de kleedkamer.
Toen vroeg zo'n neger uit onze team aan de vriendin van de keeper van de tegenstander of ze ff meeging naar de kleedkamer
Toen werd hij boos op die gast uit mijn team, hij duwt hem weg, klap hier, klap daar, die wijven er tussen
Ik heb niet meegevochten hoor, alleen die meiden er tussen uit getrokkenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Congrats u wint de vaagheidsprijs
Dude ik snap niks van je verhaalquote:Op donderdag 21 april 2011 14:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb niet meegevochten hoor, alleen die meiden er tussen uit getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |