ja kan ze (kicken ofzo). Ze komt volgens mij zo weerquote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef ToT het volgende:
Ik weet niet of Huppel Draakje de nek om kan draaien?
Okee dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef mr-green het volgende:
[..]
ja kan ze. Ze komt volgens mij zo weer
Hmm heb haar wel buiten onz-radio zien posten.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:04 schreef mr-green het volgende:
Waar is Sharr eigenlijk? Al een tijdje niet meer gezien
Die is buiten de deurquote:
Verwacht antwoord: Niet thuis, kan dus niets doenquote:
Nee, Frans Bauerquote:
Ze kan eventueel Koelekast toch bellen..quote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Verwacht antwoord: Niet thuis, kan dus niets doen
[..]
Nee, Frans Bauer
quote:Op donderdag 21 april 2011 12:10 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Frans Bauer - Heb Je Even Voor Mij !
Iedereen zit natuurlijk in de zonquote:Op donderdag 21 april 2011 12:33 schreef Rensjebree het volgende:
Topic is gelijk zo dood als een pier!
Koelkast is zo'n grammar nazi, en dan kan ie niet eens akkoord goed spellenquote:Wanneer je op UPLOAD klikt geef je aan dat je alles hebt doorgelezen en accoord bent.
Correct!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hoe lang duurt dat uploaden eigenlijk?
Er staat nog steeds bij alles "Pending"...
Moet koelkast het eerst goedkeuren ofzo?
Beide is correct Nederlandsquote:Op donderdag 21 april 2011 12:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Trouwens
[..]
Koelkast is zo'n grammar nazi, en dan kan ie niet eens akkoord goed spellen![]()
![]()
Dat is met een O minder inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh
Bij 'accoord' denk ik meer aan die Honda
Al is dat met een O minder dacht ik
quote:Upload wachtrij:
Crazy Train - Ozzy Osbourne.mp3
Pending...
La Grange - ZZ Top.mp3
Pending...
Highway Star - Deep Purple.mp3
Pending...
Daar gaat het nog minder ergens over dan hier en dat is géén probleem voor iedereenquote:Op donderdag 21 april 2011 12:52 schreef mr-green het volgende:
wow hebben jullie dat SC Piraten topic gezien? Best zielig
Het verhaal: iemand vond het leuk om een piraten fobo te maken en mensen sluiten zich daar aan om over nutteloze dingen te praten puntquote:Op donderdag 21 april 2011 12:55 schreef mr-green het volgende:
Het erge is gewoon dat er ook nog eens een heel verhaal achter zit. Nee serieus: zoek een leven
En uploadt zonder t!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Trouwens
[..]
Koelkast is zo'n grammar nazi, en dan kan ie niet eens akkoord goed spellen![]()
![]()
Oh is goed!quote:Op donderdag 21 april 2011 12:57 schreef Ezechielk het volgende:
ToT nog aanwezig ergens?
Hij kan van 13-14 eventueel.
Alleen begint hij nu met het nummer dat ik het al had opstaan. Ik had eerst mijn jingle willen doen en daarna iets over dit nummer willen zeggen!quote:
Misschien dat Ezechielk haar honneurs wel wil waarnemen?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
ik wil wel om 4 uur, wie moet ik daarvoor nu aanspreken? Huppel nog steeds?
Voor hoelang?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
ik wil wel om 4 uur, wie moet ik daarvoor nu aanspreken? Huppel nog steeds?
Geil!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb lekker FOK!verkering met Myraela
quote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Feli.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godverdetyfus!quote:Op donderdag 21 april 2011 13:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Haha ik ook
Praatte je net met de microfoon ToT ?
Want dat deed het nietstilte
Check. Draakje gaat er uit om 16.00. Ik kan je alleen niet op het rooster zettenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
16-17, Naatje's Plaatjes best of, genre: gevariëerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |