quote:Op donderdag 21 april 2011 13:37 schreef mr-green het volgende:
ik heb de radio gewoon twee keer zo hard gezet en luister nu vanaf mijn balkon in de zon
Hou eens op met dat gespam, johquote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Drink hier een digitaal drankje met elkaar !
Neequote:Op donderdag 21 april 2011 13:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen pierenjan om 14.00?
quote:
Ik begrijp dat je nu wel kan roosteren?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Check. Draakje gaat er uit om 16.00. Ik kan je alleen niet op het rooster zetten
Oh, dat is goed.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat je bij mij en Myr aan het tafeltje kwam zitten
Komt hij naar jou toe dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
Ik hoop wel dat Viro snel komt anders komt er van ons geniale weekend program niks terecht.
Nee we doen het via Skype maar hij heeft geen flauw idee wat we gaan doen en we moeten nog dingen testen enz.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Komt hij naar jou toe dan?
Huh hoezo?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga naar Racoon
![]()
Gratizzzzzzz![]()
![]()
Had meegedaan aan een mail actie.. zag het op twitter.. en heb nu 2 plekken op de gastenlijst op 3 meiquote:
Is er geen boer die je wel ff met de trekker wil ophalen dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nadeel is wel dat het in amsterdam is.. dan kom ik s'avonds dus niet meer thuis
he niet zo hequote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Is er geen boer die je wel ff met de trekker wil ophalen dan?
Anders slaap je toch lekker hier op de bankquote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nadeel is wel dat het in amsterdam is.. dan kom ik s'avonds dus niet meer thuis
miss hou ik je eraanquote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Anders slaap je toch lekker hier op de bank
Hey Huppel draakje lag er vannacht compleet uitquote:
En ik lag in diepe coma vannachtquote:Op donderdag 21 april 2011 14:05 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hey Huppel draakje lag er vannacht compleet uit
Dus heb wat hardcore erop gezet maar hoorde achter dat dat niet mocht...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik lag in diepe coma vannacht
Waarop? Ben je gaan draaien? En 's nachts mag je alles draaien hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 14:08 schreef McSteamy het volgende:
D
[..]
Dus heb wat hardcore erop gezet maar hoorde achter dat dat niet mocht...![]()
Sowie newbie..dus was daar niet van op de hoogte...maar het was zo stil anders..
ja via youtube links gedraaid zeg maar...oldschool partyquote:Op donderdag 21 april 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarop? Ben je gaan draaien? En 's nachts mag je alles draaien hoor![]()
Maar het gaat mij niks meer aan, zoals het er nu uitziet stop ik met roostershizzle enz
Zal kwaliteitsradio geweest zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 14:10 schreef McSteamy het volgende:
[..]
ja via youtube links gedraaid zeg maar...oldschool party
Gewoon gepost op ONZ..quote:Op donderdag 21 april 2011 14:10 schreef McSteamy het volgende:
[..]
ja via youtube links gedraaid zeg maar...oldschool party
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |