Had meegedaan aan een mail actie.. zag het op twitter.. en heb nu 2 plekken op de gastenlijst op 3 meiquote:
Is er geen boer die je wel ff met de trekker wil ophalen dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nadeel is wel dat het in amsterdam is.. dan kom ik s'avonds dus niet meer thuis
he niet zo hequote:Op donderdag 21 april 2011 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Is er geen boer die je wel ff met de trekker wil ophalen dan?
Anders slaap je toch lekker hier op de bankquote:Op donderdag 21 april 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nadeel is wel dat het in amsterdam is.. dan kom ik s'avonds dus niet meer thuis
miss hou ik je eraanquote:Op donderdag 21 april 2011 13:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Anders slaap je toch lekker hier op de bank
Hey Huppel draakje lag er vannacht compleet uitquote:
En ik lag in diepe coma vannachtquote:Op donderdag 21 april 2011 14:05 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hey Huppel draakje lag er vannacht compleet uit
Dus heb wat hardcore erop gezet maar hoorde achter dat dat niet mocht...quote:Op donderdag 21 april 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik lag in diepe coma vannacht
Waarop? Ben je gaan draaien? En 's nachts mag je alles draaien hoorquote:Op donderdag 21 april 2011 14:08 schreef McSteamy het volgende:
D
[..]
Dus heb wat hardcore erop gezet maar hoorde achter dat dat niet mocht...![]()
Sowie newbie..dus was daar niet van op de hoogte...maar het was zo stil anders..
ja via youtube links gedraaid zeg maar...oldschool partyquote:Op donderdag 21 april 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarop? Ben je gaan draaien? En 's nachts mag je alles draaien hoor![]()
Maar het gaat mij niks meer aan, zoals het er nu uitziet stop ik met roostershizzle enz
Zal kwaliteitsradio geweest zijnquote:Op donderdag 21 april 2011 14:10 schreef McSteamy het volgende:
[..]
ja via youtube links gedraaid zeg maar...oldschool party
Gewoon gepost op ONZ..quote:Op donderdag 21 april 2011 14:10 schreef McSteamy het volgende:
[..]
ja via youtube links gedraaid zeg maar...oldschool party
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |