Ja prachtigquote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijft zo'n lekker nummer, en emotioneel.
Jij krijgt ook de neiging om die stembanden er door je speakers heen uit te rukken?quote:
Ik krijg dit liedje nooit uit mijn hoofd. Dit weekend ook de hele tijd in mijn hoofd, ik werd gek.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij krijgt ook de neiging om die stembanden er door je speakers heen uit te rukken?
Voor mij ook niet, mijn weekend is zojuist begonnenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:29 schreef Royco1 het volgende:
Dus deze plaat is niet voor mij?
Ik ben niet hard aan het werk nu.
jij ook al?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:28 schreef Watertornado het volgende:
Hihi, soms ga ik gewoon eerder weg dan 5.
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:28 schreef Watertornado het volgende:
Hihi, soms ga ik gewoon eerder weg dan 5.
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat wat moet je vechten ofzo kom naar buiten dan.
Hij is prachtigquote:
Bazennummerquote:
Ja is goed, doe mij maar om 12 uur!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[info]Zijn er nog mensen die het rooster willen opvullen vanmiddag?[/info]
Vraag zelf dan aan!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is er nog wat aan draakje deze ochtend of kan ik t beter uit laten?
Xbox, dat is echt voor sloebersquote:Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet
Xbox uiteraard
Mensen die voor mindere kwaliteit meer gaan betalenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Xbox, dat is echt voor sloebers
Ach de Playstation hoef je tenminste niet 3x terug te brengen omdat hij weer eens kapot gegaan isquote:Op donderdag 21 april 2011 11:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die voor mindere kwaliteit meer gaan betalen
Dat is misschien wel waar... Maar toch vind ik de xbox chillerquote:Op donderdag 21 april 2011 11:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ach de Playstation hoef je tenminste niet 3x terug te brengen omdat hij weer eens kapot gegaan is
Oja en Killzone en God of War![]()
Ja die controllers zijn wel tof jaquote:Op donderdag 21 april 2011 11:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar... Maar toch vind ik de xbox chiller
De controllers van de ps zijn zo gay klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |