Ik ben helemaal niet vroeg, ik zou nog eerder opstaan maar ik viel weer in slaapquote:Op donderdag 21 april 2011 06:40 schreef Melting het volgende:
Popje-popje... jij bent er vroeg bij vandaag.
Maar nog te laat, want ik moet gaan werken.
Hahaha leukquote:Op donderdag 21 april 2011 06:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon gaat vandaag paashaas spelen
Ja, nou.quote:
Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat hij nu voor 8 uur op school moet zijn omdat hij paashaas isquote:Op donderdag 21 april 2011 06:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Is hij uitgekozen, of heeft ie zelf gezegd ik wil dat doen?
Yeah go koelkastquote:
Ghehe dat is best wel engquote:Op donderdag 21 april 2011 07:02 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
haha hij is best vrolijk, terwijl het zo vroeg is
Voordeel van die adam k & soha club mixjes is...quote:
Doenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voordeel van die adam k & soha club mixjes is...
... kan er gewoon 3 achter elkaar van aanvragen
Al gedaan schatquote:
Zit in de ovenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al gedaan schat![]()
Hoe gaat het met de taart?
Nomnomnomquote:
Mogguh Rensquote:
Gheheh! Hij zit zeker nog niet heel lang op klok kijken?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Kinderen!!
De hele tijd zit die kutkoter op zn kamertje verstopt en dan 10 minuten voor we weggaan zegt ie: Oh ja mama je zou nog een eitje koken voor me
Nu in begrijpend Nederlands aubquote:Op donderdag 21 april 2011 07:37 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Gheheh! Hij zit zeker nog niet heel lang op klok kijken?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor rensje, omdat hij het zo'n leuk nummer vindt
Juist nietquote:
We worden minder populair he..quote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist niet![]()
Draak draait overuren nu
Ik denk dat het ook te maken heeft met het lekkere weerquote:Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We worden minder populair he..
Alleen 's avonds nog 'leuke' shows
Ik vind het nu nog behoorlijk frisjesquote:Op donderdag 21 april 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook te maken heeft met het lekkere weer
Vanavond Ja! Mijn bazen showquote:Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We worden minder populair he..
Alleen 's avonds nog 'leuke' shows
Ja je was een uur verschoven he?quote:
Ghehe trusten greenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:40 schreef mr-green het volgende:
het is veel te vroeg. ik ga weer slapen
klopt heloef, heeft het netjes gevraagd.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja je was een uur verschoven he?
Dat zei hij inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 08:46 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
klopt heloef, heeft het netjes gevraagd.
Hihiquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Rensjebree
Bericht:
Dans stiekem met huppel!
(ik kan niet dansen)
schuifelen wel?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi![]()
Ik kan ook niet dansen hoor
Dat doe je toch als je 15 bent?quote:
Oh ja... trauma..quote:Op donderdag 21 april 2011 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe je toch als je 15 bent?
En dan ook alleen op de echte schuifelnummers he. Als je tijdens dat nummer niet aan het schuifelen was dan hoorde je er niet bijquote:
Ik voel mij geliefd deze ochtendquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Watertornado
Bericht:
Hoi Huppeltje ik ben reeds wakker groetjes ik
Ik had hem voor rensje aangevraagdquote:Op donderdag 21 april 2011 09:03 schreef ToT het volgende:
Ja kudt, kan ik fout ventje niet aanvragen omdat hij net gedraaid is!
Het is gewoon te erg hoe dat nummer in je hoofd kan blijven hangen zeg!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had hem voor rensje aangevraagd
Geen last vanquote:Op donderdag 21 april 2011 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is gewoon te erg hoe dat nummer in je hoofd kan blijven hangen zeg!
Je geilt gewoon op die 12 jarige chickie's!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is gewoon te erg hoe dat nummer in je hoofd kan blijven hangen zeg!
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:07 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Je geilt gewoon op die 12 jarige chickie's!
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:15 schreef Royco1 het volgende:
Oeps, heb een request van scarface gedaan, maar dat is niet de scarface die ik dacht dat het was.
Volgens mij is het hardcore wat nu komt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:15 schreef Royco1 het volgende:
Oeps, heb een request van scarface gedaan, maar dat is niet de scarface die ik dacht dat het was.
Volgens mij is het hardcore wat nu komt.
Jij dacht: EINDELIJK RAP!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik was juist zo blij dat er iets van scarface in stond.
Ik _moest_ even op het forum kijken waarom Royco_eins zo'n bazennummer uit de oude school heeft uitgekozen.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik _moest_ even op het forum kijken waarom Royco_eins zo'n bazennummer uit de oude school heeft uitgekozen.
Nummer wordt na een minuut wel saai trouwens.
Ezechielk
Bericht:
Voor mijn mama
Moet lukken babequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Omdat lekker nummer, voor Hupje en hij de top 10 in moet.
Royco er staat wel hiphop in, mn ex had een paar nummers gevondenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Royco1
Bericht:
Nog een poging
Merendeel van de artiesten die ik probeer kent ie niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Royco er staat wel hiphop in, mn ex had een paar nummers gevonden
Ik zei ook niet dat het makkelijk te vinden wasquote:Op donderdag 21 april 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Merendeel van de artiesten die ik probeer kent ie niet.
Watertornado
Bericht:
Voor Huppelke.
Niemandquote:
Ja prachtigquote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijft zo'n lekker nummer, en emotioneel.
Jij krijgt ook de neiging om die stembanden er door je speakers heen uit te rukken?quote:
Ik krijg dit liedje nooit uit mijn hoofd. Dit weekend ook de hele tijd in mijn hoofd, ik werd gek.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij krijgt ook de neiging om die stembanden er door je speakers heen uit te rukken?
Voor mij ook niet, mijn weekend is zojuist begonnenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:29 schreef Royco1 het volgende:
Dus deze plaat is niet voor mij?
Ik ben niet hard aan het werk nu.
jij ook al?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:28 schreef Watertornado het volgende:
Hihi, soms ga ik gewoon eerder weg dan 5.
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:28 schreef Watertornado het volgende:
Hihi, soms ga ik gewoon eerder weg dan 5.
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat wat moet je vechten ofzo kom naar buiten dan.
Hij is prachtigquote:
Bazennummerquote:
Ja is goed, doe mij maar om 12 uur!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[info]Zijn er nog mensen die het rooster willen opvullen vanmiddag?[/info]
Vraag zelf dan aan!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is er nog wat aan draakje deze ochtend of kan ik t beter uit laten?
Xbox, dat is echt voor sloebersquote:Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet
Xbox uiteraard
Mensen die voor mindere kwaliteit meer gaan betalenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Xbox, dat is echt voor sloebers
Ach de Playstation hoef je tenminste niet 3x terug te brengen omdat hij weer eens kapot gegaan isquote:Op donderdag 21 april 2011 11:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die voor mindere kwaliteit meer gaan betalen
Dat is misschien wel waar... Maar toch vind ik de xbox chillerquote:Op donderdag 21 april 2011 11:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ach de Playstation hoef je tenminste niet 3x terug te brengen omdat hij weer eens kapot gegaan is
Oja en Killzone en God of War![]()
Ja die controllers zijn wel tof jaquote:Op donderdag 21 april 2011 11:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar... Maar toch vind ik de xbox chiller
De controllers van de ps zijn zo gay klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |