Ik ben helemaal niet vroeg, ik zou nog eerder opstaan maar ik viel weer in slaapquote:Op donderdag 21 april 2011 06:40 schreef Melting het volgende:
Popje-popje... jij bent er vroeg bij vandaag.
Maar nog te laat, want ik moet gaan werken.
Hahaha leukquote:Op donderdag 21 april 2011 06:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon gaat vandaag paashaas spelen
Ja, nou.quote:
Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat hij nu voor 8 uur op school moet zijn omdat hij paashaas isquote:Op donderdag 21 april 2011 06:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Is hij uitgekozen, of heeft ie zelf gezegd ik wil dat doen?
Yeah go koelkastquote:
Ghehe dat is best wel engquote:Op donderdag 21 april 2011 07:02 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
haha hij is best vrolijk, terwijl het zo vroeg is
Voordeel van die adam k & soha club mixjes is...quote:
Doenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voordeel van die adam k & soha club mixjes is...
... kan er gewoon 3 achter elkaar van aanvragen
Al gedaan schatquote:
Zit in de ovenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al gedaan schat![]()
Hoe gaat het met de taart?
Nomnomnomquote:
Mogguh Rensquote:
Gheheh! Hij zit zeker nog niet heel lang op klok kijken?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Kinderen!!
De hele tijd zit die kutkoter op zn kamertje verstopt en dan 10 minuten voor we weggaan zegt ie: Oh ja mama je zou nog een eitje koken voor me
Nu in begrijpend Nederlands aubquote:Op donderdag 21 april 2011 07:37 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Gheheh! Hij zit zeker nog niet heel lang op klok kijken?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor rensje, omdat hij het zo'n leuk nummer vindt
Juist nietquote:
We worden minder populair he..quote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist niet![]()
Draak draait overuren nu
Ik denk dat het ook te maken heeft met het lekkere weerquote:Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We worden minder populair he..
Alleen 's avonds nog 'leuke' shows
Ik vind het nu nog behoorlijk frisjesquote:Op donderdag 21 april 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook te maken heeft met het lekkere weer
Vanavond Ja! Mijn bazen showquote:Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We worden minder populair he..
Alleen 's avonds nog 'leuke' shows
Ja je was een uur verschoven he?quote:
Ghehe trusten greenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:40 schreef mr-green het volgende:
het is veel te vroeg. ik ga weer slapen
klopt heloef, heeft het netjes gevraagd.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja je was een uur verschoven he?
Dat zei hij inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 08:46 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
klopt heloef, heeft het netjes gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |