Ohw niks hoorquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 03:00 schreef _Fanta het volgende:
nummer niet in gebruikt, weetje zeker dat je goede nummer gaf stokstaart?
06-21291827 kan je ook proberen is wel van popje.quote:Op donderdag 21 april 2011 03:00 schreef _Fanta het volgende:
nummer niet in gebruikt, weetje zeker dat je goede nummer gaf stokstaart?
jah domme ik, had ik kunne weten natuurlijk dat stokstaartje me vals nummer gaf. Domme domme Fanta!!quote:
Dat weet ik niet.. ik heb het nummer van koelkast nietquote:Op donderdag 21 april 2011 03:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah domme ik, had ik kunne weten natuurlijk dat stokstaartje me vals nummer gaf. Domme domme Fanta!!
maar als jij nummer hebt, kan je zelf ook bellen toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 03:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
06-21291827 kan je ook proberen is wel van popje.
quote:Op donderdag 21 april 2011 03:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar als jij nummer hebt, kan je zelf ook bellen toch?
En dan zeker popje die doordraait nee dank je wil niet doodquote:Op donderdag 21 april 2011 03:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar als jij nummer hebt, kan je zelf ook bellen toch?
"halve tamme"quote:Op donderdag 21 april 2011 03:02 schreef Stokstaart het volgende:
Ik geef je geen vals nummer halve tamme
Tuurlijk gaat wel lukken hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 03:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarre Fanta en Stokstaart.. gaan jullie een beetje lief doen tegen elkaar vannacht? dan kan ik met een gerust hart mijn bedje gaan opzoeken![]()
wij doen altijd lief tegen elkaarquote:Op donderdag 21 april 2011 03:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarre Fanta en Stokstaart.. gaan jullie een beetje lief doen tegen elkaar vannacht? dan kan ik met een gerust hart mijn bedje gaan opzoeken![]()
quote:
Dat is de goede jaquote:
I knowquote:Op donderdag 21 april 2011 03:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
eej Caroooltje check, da is ons liedje!
Kijk het origineel beloofd is beloofdquote:Op donderdag 21 april 2011 03:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Dank je wel lieverdquote:Op donderdag 21 april 2011 03:06 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Kijk het origineel beloofd is beloofd
quote:Op donderdag 21 april 2011 03:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wij zijn echt goed, en jij in het bijzonder!
Ok komt ie dan wat early rave of oldschoolquote:Op donderdag 21 april 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is de goede ja![]()
Ken jij niet ff wat lekkere oldskool-beats voor ons draaien
jaaa doe nou niet.. ik moet naar bedje toequote:Op donderdag 21 april 2011 03:07 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ok komt ie dan wat early rave of oldschool
goeie muziek ouwe!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 03:09 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar ik ga jullie nu echt weg klikken hoor anders kom ik nooit naar bed![]()
![]()
van wie moet je slapen dan? je hebt morgen toch vrij niewaar?quote:Op donderdag 21 april 2011 03:09 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar ik ga jullie nu echt weg klikken hoor anders kom ik nooit naar bed![]()
![]()
Parkzicht tijden herlevenquote:
Dat is uit de tijd van Euromasters, DJ Rob MC Joequote:
Jij kent je classic`squote:Op donderdag 21 april 2011 03:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is uit de tijd van Euromasters, DJ Rob MC Joe
Nu zijn het allemaal ouwe lullen geworden manquote:
Geweldige tijd was dat man. Die Ghosttown feestjes waren compleet LOS. Duurden ook tot half 10 in de ochtend. En Energiehallen natuurlijkquote:
Dude misschien moeten we samen eens op onz draaienquote:Op donderdag 21 april 2011 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geweldige tijd was dat man. Die Ghosttown feestjes waren compleet LOS. Duurden ook tot half 10 in de ochtend. En Energiehallen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |