quote:Op donderdag 21 april 2011 14:09 schreef Myraela het volgende:
Lekkere muziek om buiten in de zon te gaan liggen.
Dan heb je niet gedraaidquote:
Ow als je wakker was had jij je zeker vermaakt hoor...muziek en memories uit onze tijdquote:Op donderdag 21 april 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal kwaliteitsradio geweest zijn
Uit onze tijd, nu voel ik me wel heel oudquote:Op donderdag 21 april 2011 14:13 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ow als je wakker was had jij je zeker vermaakt hoor...muziek en memories uit onze tijd![]()
Zoek maar terug...was vannacht t/m 04:00
Ja sowie gepost dan kan me Technicks 1210mk2 ook niet op me laptop aansluiten hequote:
Psst we zijn ook al wel op leeftijd hequote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit onze tijd, nu voel ik me wel heel oud
Je bent toch ook oud?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit onze tijd, nu voel ik me wel heel oud
Dat dusquote:
Ach ik ga me pas zorgen maken over mn leeftijd als mn seksdates faalpiemels hebbenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik ga me pas zorgen maken over mn leeftijd als mn seksdates faalpiemels hebben
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik ga me pas zorgen maken over mn leeftijd als mn seksdates faalpiemels hebben
Weet niet eens hoe oud je bentquote:Op donderdag 21 april 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hebben sommige al best jong hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ow dan hoeft ik mij geen zorgen te maken...hahahaquote:Op donderdag 21 april 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
31 jaar 6 maanden en 8 dagen om precies te zijnquote:
Peners hier werkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hebben sommige al best jong hoor.
Ik zou mij dan zorgen moeten maken.. gelukkig ben ik zeker genoeg van mezelfquote:Op donderdag 21 april 2011 14:19 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ow dan hoeft ik mij geen zorgen te maken...hahaha![]()
En dat laat je maar wat graag aan alles en iedereen zienquote:
Dat is toch niet oudquote:Op donderdag 21 april 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
31 jaar 6 maanden en 8 dagen om precies te zijn
Hoe zit het met jouw peners eigenlijkquote:
Ow das nog jong hoor ben nog een aantal jaartjes ouderquote:Op donderdag 21 april 2011 14:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
31 jaar 6 maanden en 8 dagen om precies te zijn
Die faalt niet!quote:Op donderdag 21 april 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw peners eigenlijk
Goeien shizzlequote:
Doet jouw mutsch het eigenlijk nog?quote:
Ow.. thanks schatquote:
Zullen wij eerst even dat rooster "probleempje" afmaken voor je myra gaat hosselen?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doet jouw mutsch het eigenlijk nog?
Waar is Sharr eigenlijk?quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe gisteren met voetbal waren alle douches bezet.
Toen ging ik dus naakt de kleedkamer uit om in een lege kleedkamer te douchen.
Precies toen kwam het meidenteam wat naast ons in de kleedkamer zat uit de kleedkamer
En toen gingen ze lachen?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe gisteren met voetbal waren alle douches bezet.
Toen ging ik dus naakt de kleedkamer uit om in een lege kleedkamer te douchen.
Precies toen kwam het meidenteam wat naast ons in de kleedkamer zat uit de kleedkamer
Oh stopt ook maar meteen met draaien dan? Jammer vond haar show altijd wel leukquote:
Nee want hij was op dat moment redelijk grootquote:Op donderdag 21 april 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen gingen ze lachen?
[..]
Oh stopt ook maar meteen met draaien dan? Jammer vond haar show altijd wel leuk
Vechten? Ik mis ook alles he als ik ff weg benquote:Op donderdag 21 april 2011 14:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee want hij was op dat moment redelijk groot![]()
Maar een deel van die meiden deden ook mee met het vechten
Het ging echt nergens over gisteravond...
Ongaat me alleen ff waarvoor..quote:
Dat nummer dat je had aangevraagdquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vechten? Ik mis ook alles he als ik ff weg ben
Maar hij rende serieus naar de kleedkamer.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gisteravond die inhaal wedstrijd was echt vaag.
We stonden 1-0 voor.
Toen net na de rust speelde we slap dus werd het 1-1.
Toen scorede we de 3-1 maar die werd ten onrechte afgekeurd.
Toen nog een aantal vrije kaarten gehad ten onrechte.
Vrije trappen voor de tegenstander (net buiten de 16) werden ten onrechte gegeven aan de tegenstander.
Uit 1 van die vrije trappen scorede ze 2-2
Vervolgens uit nog zo'n oneerlijke vrije trap scorede ze 3-2, toen moesten we nog 10 minuten spelen, floot die partijdige scheidsrechter af___
Het bleek later ook dat die scheidsrechter de vader van iemand uit het team van de tegenstander was___
Congrats u wint de vaagheidsprijsquote:Op donderdag 21 april 2011 14:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
[..]
Maar hij rende serieus naar de kleedkamer.
Toen vroeg zo'n neger uit onze team aan de vriendin van de keeper van de tegenstander of ze ff meeging naar de kleedkamer
Toen werd hij boos op die gast uit mijn team, hij duwt hem weg, klap hier, klap daar, die wijven er tussen
Ik heb niet meegevochten hoor, alleen die meiden er tussen uit getrokkenquote:Op donderdag 21 april 2011 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Congrats u wint de vaagheidsprijs
Dude ik snap niks van je verhaalquote:Op donderdag 21 april 2011 14:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb niet meegevochten hoor, alleen die meiden er tussen uit getrokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |