Ohw niks hoorquote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 03:00 schreef _Fanta het volgende:
nummer niet in gebruikt, weetje zeker dat je goede nummer gaf stokstaart?
06-21291827 kan je ook proberen is wel van popje.quote:Op donderdag 21 april 2011 03:00 schreef _Fanta het volgende:
nummer niet in gebruikt, weetje zeker dat je goede nummer gaf stokstaart?
jah domme ik, had ik kunne weten natuurlijk dat stokstaartje me vals nummer gaf. Domme domme Fanta!!quote:
Dat weet ik niet.. ik heb het nummer van koelkast nietquote:Op donderdag 21 april 2011 03:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah domme ik, had ik kunne weten natuurlijk dat stokstaartje me vals nummer gaf. Domme domme Fanta!!
maar als jij nummer hebt, kan je zelf ook bellen toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 03:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
06-21291827 kan je ook proberen is wel van popje.
quote:Op donderdag 21 april 2011 03:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar als jij nummer hebt, kan je zelf ook bellen toch?
En dan zeker popje die doordraait nee dank je wil niet doodquote:Op donderdag 21 april 2011 03:02 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar als jij nummer hebt, kan je zelf ook bellen toch?
"halve tamme"quote:Op donderdag 21 april 2011 03:02 schreef Stokstaart het volgende:
Ik geef je geen vals nummer halve tamme
Tuurlijk gaat wel lukken hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 03:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarre Fanta en Stokstaart.. gaan jullie een beetje lief doen tegen elkaar vannacht? dan kan ik met een gerust hart mijn bedje gaan opzoeken![]()
wij doen altijd lief tegen elkaarquote:Op donderdag 21 april 2011 03:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarre Fanta en Stokstaart.. gaan jullie een beetje lief doen tegen elkaar vannacht? dan kan ik met een gerust hart mijn bedje gaan opzoeken![]()
quote:
Dat is de goede jaquote:
I knowquote:Op donderdag 21 april 2011 03:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
eej Caroooltje check, da is ons liedje!
Kijk het origineel beloofd is beloofdquote:Op donderdag 21 april 2011 03:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Dank je wel lieverdquote:Op donderdag 21 april 2011 03:06 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Kijk het origineel beloofd is beloofd
quote:Op donderdag 21 april 2011 03:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
wij zijn echt goed, en jij in het bijzonder!
Ok komt ie dan wat early rave of oldschoolquote:Op donderdag 21 april 2011 03:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is de goede ja![]()
Ken jij niet ff wat lekkere oldskool-beats voor ons draaien
jaaa doe nou niet.. ik moet naar bedje toequote:Op donderdag 21 april 2011 03:07 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ok komt ie dan wat early rave of oldschool
goeie muziek ouwe!quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 03:09 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar ik ga jullie nu echt weg klikken hoor anders kom ik nooit naar bed![]()
![]()
van wie moet je slapen dan? je hebt morgen toch vrij niewaar?quote:Op donderdag 21 april 2011 03:09 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar ik ga jullie nu echt weg klikken hoor anders kom ik nooit naar bed![]()
![]()
Parkzicht tijden herlevenquote:
Dat is uit de tijd van Euromasters, DJ Rob MC Joequote:
Jij kent je classic`squote:Op donderdag 21 april 2011 03:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is uit de tijd van Euromasters, DJ Rob MC Joe
Nu zijn het allemaal ouwe lullen geworden manquote:
Geweldige tijd was dat man. Die Ghosttown feestjes waren compleet LOS. Duurden ook tot half 10 in de ochtend. En Energiehallen natuurlijkquote:
Dude misschien moeten we samen eens op onz draaienquote:Op donderdag 21 april 2011 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geweldige tijd was dat man. Die Ghosttown feestjes waren compleet LOS. Duurden ook tot half 10 in de ochtend. En Energiehallen natuurlijk
Oude school avondje of zo?quote:Op donderdag 21 april 2011 03:21 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Dude misschien moeten we samen eens op onz draaien
Is ok heb +/- 400 12" uit 93 T/M 97 zelf in kleurquote:Op donderdag 21 april 2011 03:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oude school avondje of zo?
Ik heb genoeg platen liggen om 24 uur lang te draaien
ken je deze vast ook nogwel?quote:Op donderdag 21 april 2011 03:23 schreef Stokstaart het volgende:
Mja Parkzicht was ik heel jong hoorDit is meer mijn tijd:
En Mysteryland met je aus in de stromende regen helemaal waus van de sammies
Haha thanksquote:
Dat je nog niet compleet wappie bent manquote:Op donderdag 21 april 2011 03:34 schreef _Fanta het volgende:
is stokpaardje dr nog? anders ga ik denk ook maar verkassen..
nee man, heb alleen medelijden mat carooltje die heeft over paar uur een belangrijk gesprekquote:Op donderdag 21 april 2011 03:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat je nog niet compleet wappie bent man
Kan ze beter afzeggen dan anders zit ze als een zombie daaroquote:Op donderdag 21 april 2011 03:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee man, heb alleen medelijden mat carooltje die heeft over paar uur een belangrijk gesprek
Lekker hoorrrrrrrrrquote:
idd, of ze pit gewoon paar uurtjes en drinkt wa als ze wakker word. ff gesprekjes, en dan verder roes uitslapen, zal ik doen!quote:Op donderdag 21 april 2011 03:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan ze beter afzeggen dan anders zit ze als een zombie daaro
bazen nummerquote:Op donderdag 21 april 2011 03:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker hoorrrrrrrrr![]()
Deze ken je ook wel:
Heb persoonlijk gezorgd dat die in Draakje kwam te staan
Terrortraxxquote:
heb ze nog in kleur he roze,oranje,blauw..hahahaquote:
Die terortraxx platen kwam laatst nog een gozer voor. Schijnen goud geld te kostenquote:Op donderdag 21 april 2011 03:47 schreef McSteamy het volgende:
[..]
heb ze nog in kleur he roze,oranje,blauw..hahaha
Haha dan bezit ik toch nog een fortuinquote:Op donderdag 21 april 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die terortraxx platen kwam laatst nog een gozer voor. Schijnen goud geld te kosten
Aka Mr Edquote:Op donderdag 21 april 2011 03:50 schreef McSteamy het volgende:
Hey Stok ken je deze nog...toen Lownoise en Theo nog Hardcore waren
das dien paul elstak ofnie!quote:
Ow mag dit niet als draakje het niet doet...newbie he..weet ook niet wat gebruikelijk is hier?quote:Op donderdag 21 april 2011 03:55 schreef Stokstaart het volgende:
Mja is wel relaxt dit alleen geloof niet dat dit de bedoeling was met het topic anders gaan ze morgen weer flippen . Spreek jullie wel
jah sgoed man, we srpeken elkaarquote:Op donderdag 21 april 2011 03:55 schreef Stokstaart het volgende:
Mja is wel relaxt dit alleen geloof niet dat dit de bedoeling was met het topic anders gaan ze morgen weer flippen . Spreek jullie wel
is goed dat je wakker bent geworden, we moetten dit topic ff volspammenquote:Op donderdag 21 april 2011 04:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Echt iedereen slaapt al en ik werd weer om middernacht wakker. Mijn slaapritme is zo raar de laatste tijd.
Ze is inmiddels al oud manquote:Op donderdag 21 april 2011 04:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
gruwelijk mooie meid idd, en volgens mij ook best lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Draakje dus ook weer dan kan je wat aanvragenquote:Op donderdag 21 april 2011 04:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
stream doet het weer in ieder geval
quote:Op donderdag 21 april 2011 04:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze is inmiddels al oud manGeyl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas zal ik als FOK!ker het altijd moeten doen met een vriendin die als achternaam .jpg heeft.![]()
Inb4 Job Cohen.quote:Op donderdag 21 april 2011 04:21 schreef dandybleu het volgende:
ha ik zou haar wel willen um kopje thee drinken
quote:Op donderdag 21 april 2011 04:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Geyl.![]()
Helaas zal ik als FOK!ker het altijd moeten doen met een vriendin die als achternaam .jpg heeft.
ben je nog maagd dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 04:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Geyl.![]()
Helaas zal ik als FOK!ker het altijd moeten doen met een vriendin die als achternaam .jpg heeft.
kut creepers altijd idd!quote:Op donderdag 21 april 2011 04:46 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb een dungeon ontdekt met 2 platen erin. Klote-Creeper blaast alles op grrrrrrrrr
Sommige beesten heb ik nooit gezien manquote:
nee?, ik heb altijd last van die gaste die met pijl en boog schieten, en zombies, en spinnen. maar spokenquote:Op donderdag 21 april 2011 04:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sommige beesten heb ik nooit gezien man
Ken jij geesten in Minecraft?
zijn die moeilijk te killen?quote:Op donderdag 21 april 2011 04:54 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zien ze er uit die fuckers. Zitten veel in diepere lagen
hoef nie to hosselen man, je bent een fries toch? gewoon lekker keer boerenchick neuken. die lopen daar genoeg los rond toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 04:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik ben niet goed in hosselen.
Jaquote:
waar is the nether dan? en dropppe die vliegende kwalle nog wa?quote:Op donderdag 21 april 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja
Doen hetzelfde als creepers maar ze komen in een hogere frequency. Gelukkig zitten ze alleen maar in The Nether.
Heb je de Halloween-update? Ze droppen niks alleen ze blazen zichzelf op net als die Creepers.quote:Op donderdag 21 april 2011 05:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waar is the nether dan? en dropppe die vliegende kwalle nog wa?
ik heb alleen minecraftSP..quote:Op donderdag 21 april 2011 05:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je de Halloween-update? Ze droppen niks alleen ze blazen zichzelf op net als die Creepers.
Die update is juist voor SP manquote:
Die kuikens hier vinden me niet leuk.quote:Op donderdag 21 april 2011 04:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hoef nie to hosselen man, je bent een fries toch? gewoon lekker keer boerenchick neuken. die lopen daar genoeg los rond toch?
ik speel laatste tijd ook zo'n soort van minecraft, waar je ook dingen kan bouwen enzow. maar je hebt dan een hakbijl om blokke weg te kappen, een schup een 3 blikke ineens weg te maaien, maar krijg je geen blokke voor terug. en wa handgranaten, en een rifle, waarbij elke headshot instant kill is!quote:Op donderdag 21 april 2011 05:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die update is juist voor SP man
jah dan weet ik het ook nie man..quote:Op donderdag 21 april 2011 05:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Die kuikens hier vinden me niet leuk.![]()
In Leeuwarden heb ik soms wel sjans bij Moslima's, vooral Turkse meisjes![]()
. Op een of andere rare manier klikt het nooit met ' mijn eigen soort'.
Van die link?quote:Op donderdag 21 april 2011 05:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik speel laatste tijd ook zo'n soort van minecraft, waar je ook dingen kan bouwen enzow. maar je hebt dan een hakbijl om blokke weg te kappen, een schup een 3 blikke ineens weg te maaien, maar krijg je geen blokke voor terug. en wa handgranaten, en een rifle, waarbij elke headshot instant kill is!
maar zoiets ben ik idd nog nooit tegekomen, ziet wel kicken uit!quote:Op donderdag 21 april 2011 05:03 schreef Stokstaart het volgende:
Nether = hel als het ware:
[ afbeelding ]
Daarom zit ik ook op FOK! Waar iedereen autistisch is en niemand een vriendin heeft. Voel ik me toch weer minder eenzaam.quote:
Als je nou eens een liedje aanvraagt op de radio maak je je tenminste nog nuttigquote:Op donderdag 21 april 2011 05:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook op FOK! Waar iedereen autistisch is en niemand een vriendin heeft. Voel ik me toch weer minder eenzaam.
Gezellig samen 4-ever-alone, is toch best gezellig.![]()
![]()
ik hou wel heel erg van dieren, ik werk zelf op kinderboerderij maar ik ben altijd bang voor die mensen die komen kijken naar de dieren, maar bij dieren voel ik mezelf wel op mijn gemak. hun zijn lief, mensen zijn gemeen!quote:Op donderdag 21 april 2011 05:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook op FOK! Waar iedereen autistisch is en niemand een vriendin heeft. Voel ik me toch weer minder eenzaam.
Gezellig samen 4-ever-alone, is toch best gezellig.![]()
![]()
Kan ik Basshunter - Welcome to the Rainbow aanvragen?quote:Op donderdag 21 april 2011 05:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je nou eens een liedje aanvraagt op de radio maak je je tenminste nog nuttig
quote:Op donderdag 21 april 2011 05:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik hou wel heel erg van dieren, ik werk zelf op kinderboerderij maar ik ben altijd bang voor die mensen die komen kijken naar de dieren, maar bij dieren voel ik mezelf wel op mijn gemak. hun zijn lief, mensen zijn gemeen!
Ik ben helemaal niet vroeg, ik zou nog eerder opstaan maar ik viel weer in slaapquote:Op donderdag 21 april 2011 06:40 schreef Melting het volgende:
Popje-popje... jij bent er vroeg bij vandaag.
Maar nog te laat, want ik moet gaan werken.
Hahaha leukquote:Op donderdag 21 april 2011 06:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon gaat vandaag paashaas spelen
Ja, nou.quote:
Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat hij nu voor 8 uur op school moet zijn omdat hij paashaas isquote:Op donderdag 21 april 2011 06:58 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Is hij uitgekozen, of heeft ie zelf gezegd ik wil dat doen?
Yeah go koelkastquote:
Ghehe dat is best wel engquote:Op donderdag 21 april 2011 07:02 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
haha hij is best vrolijk, terwijl het zo vroeg is
Voordeel van die adam k & soha club mixjes is...quote:
Doenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voordeel van die adam k & soha club mixjes is...
... kan er gewoon 3 achter elkaar van aanvragen
Al gedaan schatquote:
Zit in de ovenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al gedaan schat![]()
Hoe gaat het met de taart?
Nomnomnomquote:
Mogguh Rensquote:
Gheheh! Hij zit zeker nog niet heel lang op klok kijken?quote:Op donderdag 21 april 2011 07:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Kinderen!!
De hele tijd zit die kutkoter op zn kamertje verstopt en dan 10 minuten voor we weggaan zegt ie: Oh ja mama je zou nog een eitje koken voor me
Nu in begrijpend Nederlands aubquote:Op donderdag 21 april 2011 07:37 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Gheheh! Hij zit zeker nog niet heel lang op klok kijken?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Voor rensje, omdat hij het zo'n leuk nummer vindt
Juist nietquote:
We worden minder populair he..quote:Op donderdag 21 april 2011 08:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist niet![]()
Draak draait overuren nu
Ik denk dat het ook te maken heeft met het lekkere weerquote:Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We worden minder populair he..
Alleen 's avonds nog 'leuke' shows
Ik vind het nu nog behoorlijk frisjesquote:Op donderdag 21 april 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook te maken heeft met het lekkere weer
Vanavond Ja! Mijn bazen showquote:Op donderdag 21 april 2011 08:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We worden minder populair he..
Alleen 's avonds nog 'leuke' shows
Ja je was een uur verschoven he?quote:
Ghehe trusten greenquote:Op donderdag 21 april 2011 08:40 schreef mr-green het volgende:
het is veel te vroeg. ik ga weer slapen
klopt heloef, heeft het netjes gevraagd.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja je was een uur verschoven he?
Dat zei hij inderdaadquote:Op donderdag 21 april 2011 08:46 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
klopt heloef, heeft het netjes gevraagd.
Hihiquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Rensjebree
Bericht:
Dans stiekem met huppel!
(ik kan niet dansen)
schuifelen wel?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi![]()
Ik kan ook niet dansen hoor
Dat doe je toch als je 15 bent?quote:
Oh ja... trauma..quote:Op donderdag 21 april 2011 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat doe je toch als je 15 bent?
En dan ook alleen op de echte schuifelnummers he. Als je tijdens dat nummer niet aan het schuifelen was dan hoorde je er niet bijquote:
Ik voel mij geliefd deze ochtendquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Watertornado
Bericht:
Hoi Huppeltje ik ben reeds wakker groetjes ik
Ik had hem voor rensje aangevraagdquote:Op donderdag 21 april 2011 09:03 schreef ToT het volgende:
Ja kudt, kan ik fout ventje niet aanvragen omdat hij net gedraaid is!
Het is gewoon te erg hoe dat nummer in je hoofd kan blijven hangen zeg!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had hem voor rensje aangevraagd
Geen last vanquote:Op donderdag 21 april 2011 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is gewoon te erg hoe dat nummer in je hoofd kan blijven hangen zeg!
Je geilt gewoon op die 12 jarige chickie's!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is gewoon te erg hoe dat nummer in je hoofd kan blijven hangen zeg!
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:07 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Je geilt gewoon op die 12 jarige chickie's!
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:15 schreef Royco1 het volgende:
Oeps, heb een request van scarface gedaan, maar dat is niet de scarface die ik dacht dat het was.
Volgens mij is het hardcore wat nu komt.
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:15 schreef Royco1 het volgende:
Oeps, heb een request van scarface gedaan, maar dat is niet de scarface die ik dacht dat het was.
Volgens mij is het hardcore wat nu komt.
Jij dacht: EINDELIJK RAP!!!quote:Op donderdag 21 april 2011 09:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik was juist zo blij dat er iets van scarface in stond.
Ik _moest_ even op het forum kijken waarom Royco_eins zo'n bazennummer uit de oude school heeft uitgekozen.quote:
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik _moest_ even op het forum kijken waarom Royco_eins zo'n bazennummer uit de oude school heeft uitgekozen.
Nummer wordt na een minuut wel saai trouwens.
Ezechielk
Bericht:
Voor mijn mama
Moet lukken babequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ezechielk
Bericht:
Omdat lekker nummer, voor Hupje en hij de top 10 in moet.
Royco er staat wel hiphop in, mn ex had een paar nummers gevondenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Royco1
Bericht:
Nog een poging
Merendeel van de artiesten die ik probeer kent ie niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Royco er staat wel hiphop in, mn ex had een paar nummers gevonden
Ik zei ook niet dat het makkelijk te vinden wasquote:Op donderdag 21 april 2011 10:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Merendeel van de artiesten die ik probeer kent ie niet.
Watertornado
Bericht:
Voor Huppelke.
Niemandquote:
Ja prachtigquote:Op donderdag 21 april 2011 10:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijft zo'n lekker nummer, en emotioneel.
Jij krijgt ook de neiging om die stembanden er door je speakers heen uit te rukken?quote:
Ik krijg dit liedje nooit uit mijn hoofd. Dit weekend ook de hele tijd in mijn hoofd, ik werd gek.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij krijgt ook de neiging om die stembanden er door je speakers heen uit te rukken?
Voor mij ook niet, mijn weekend is zojuist begonnenquote:Op donderdag 21 april 2011 10:29 schreef Royco1 het volgende:
Dus deze plaat is niet voor mij?
Ik ben niet hard aan het werk nu.
jij ook al?quote:Op donderdag 21 april 2011 10:28 schreef Watertornado het volgende:
Hihi, soms ga ik gewoon eerder weg dan 5.
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:28 schreef Watertornado het volgende:
Hihi, soms ga ik gewoon eerder weg dan 5.
quote:Op donderdag 21 april 2011 10:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat wat moet je vechten ofzo kom naar buiten dan.
Hij is prachtigquote:
Bazennummerquote:
Ja is goed, doe mij maar om 12 uur!quote:Op donderdag 21 april 2011 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[info]Zijn er nog mensen die het rooster willen opvullen vanmiddag?[/info]
Vraag zelf dan aan!quote:Op donderdag 21 april 2011 11:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is er nog wat aan draakje deze ochtend of kan ik t beter uit laten?
Xbox, dat is echt voor sloebersquote:Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet
Xbox uiteraard
Mensen die voor mindere kwaliteit meer gaan betalenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Xbox, dat is echt voor sloebers
Ach de Playstation hoef je tenminste niet 3x terug te brengen omdat hij weer eens kapot gegaan isquote:Op donderdag 21 april 2011 11:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die voor mindere kwaliteit meer gaan betalen
Dat is misschien wel waar... Maar toch vind ik de xbox chillerquote:Op donderdag 21 april 2011 11:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ach de Playstation hoef je tenminste niet 3x terug te brengen omdat hij weer eens kapot gegaan is
Oja en Killzone en God of War![]()
Ja die controllers zijn wel tof jaquote:Op donderdag 21 april 2011 11:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar... Maar toch vind ik de xbox chiller
De controllers van de ps zijn zo gay klein
Dat vind ik juist een pluspunt, ik heb geen kolenschoppen als handen namelijkquote:Op donderdag 21 april 2011 11:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is misschien wel waar... Maar toch vind ik de xbox chiller
De controllers van de ps zijn zo gay klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |