Jaquote:
waar is the nether dan? en dropppe die vliegende kwalle nog wa?quote:Op donderdag 21 april 2011 05:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja
Doen hetzelfde als creepers maar ze komen in een hogere frequency. Gelukkig zitten ze alleen maar in The Nether.
Heb je de Halloween-update? Ze droppen niks alleen ze blazen zichzelf op net als die Creepers.quote:Op donderdag 21 april 2011 05:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waar is the nether dan? en dropppe die vliegende kwalle nog wa?
ik heb alleen minecraftSP..quote:Op donderdag 21 april 2011 05:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je de Halloween-update? Ze droppen niks alleen ze blazen zichzelf op net als die Creepers.
Die update is juist voor SP manquote:
Die kuikens hier vinden me niet leuk.quote:Op donderdag 21 april 2011 04:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hoef nie to hosselen man, je bent een fries toch? gewoon lekker keer boerenchick neuken. die lopen daar genoeg los rond toch?
ik speel laatste tijd ook zo'n soort van minecraft, waar je ook dingen kan bouwen enzow. maar je hebt dan een hakbijl om blokke weg te kappen, een schup een 3 blikke ineens weg te maaien, maar krijg je geen blokke voor terug. en wa handgranaten, en een rifle, waarbij elke headshot instant kill is!quote:Op donderdag 21 april 2011 05:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die update is juist voor SP man
jah dan weet ik het ook nie man..quote:Op donderdag 21 april 2011 05:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Die kuikens hier vinden me niet leuk.![]()
In Leeuwarden heb ik soms wel sjans bij Moslima's, vooral Turkse meisjes![]()
. Op een of andere rare manier klikt het nooit met ' mijn eigen soort'.
Van die link?quote:Op donderdag 21 april 2011 05:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik speel laatste tijd ook zo'n soort van minecraft, waar je ook dingen kan bouwen enzow. maar je hebt dan een hakbijl om blokke weg te kappen, een schup een 3 blikke ineens weg te maaien, maar krijg je geen blokke voor terug. en wa handgranaten, en een rifle, waarbij elke headshot instant kill is!
maar zoiets ben ik idd nog nooit tegekomen, ziet wel kicken uit!quote:Op donderdag 21 april 2011 05:03 schreef Stokstaart het volgende:
Nether = hel als het ware:
[ afbeelding ]
Daarom zit ik ook op FOK! Waar iedereen autistisch is en niemand een vriendin heeft. Voel ik me toch weer minder eenzaam.quote:
Als je nou eens een liedje aanvraagt op de radio maak je je tenminste nog nuttigquote:Op donderdag 21 april 2011 05:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook op FOK! Waar iedereen autistisch is en niemand een vriendin heeft. Voel ik me toch weer minder eenzaam.
Gezellig samen 4-ever-alone, is toch best gezellig.![]()
![]()
ik hou wel heel erg van dieren, ik werk zelf op kinderboerderij maar ik ben altijd bang voor die mensen die komen kijken naar de dieren, maar bij dieren voel ik mezelf wel op mijn gemak. hun zijn lief, mensen zijn gemeen!quote:Op donderdag 21 april 2011 05:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook op FOK! Waar iedereen autistisch is en niemand een vriendin heeft. Voel ik me toch weer minder eenzaam.
Gezellig samen 4-ever-alone, is toch best gezellig.![]()
![]()
Kan ik Basshunter - Welcome to the Rainbow aanvragen?quote:Op donderdag 21 april 2011 05:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je nou eens een liedje aanvraagt op de radio maak je je tenminste nog nuttig
quote:Op donderdag 21 april 2011 05:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik hou wel heel erg van dieren, ik werk zelf op kinderboerderij maar ik ben altijd bang voor die mensen die komen kijken naar de dieren, maar bij dieren voel ik mezelf wel op mijn gemak. hun zijn lief, mensen zijn gemeen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |