Oude school avondje of zo?quote:Op donderdag 21 april 2011 03:21 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Dude misschien moeten we samen eens op onz draaien
Is ok heb +/- 400 12" uit 93 T/M 97 zelf in kleurquote:Op donderdag 21 april 2011 03:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oude school avondje of zo?
Ik heb genoeg platen liggen om 24 uur lang te draaien
ken je deze vast ook nogwel?quote:Op donderdag 21 april 2011 03:23 schreef Stokstaart het volgende:
Mja Parkzicht was ik heel jong hoorDit is meer mijn tijd:
En Mysteryland met je aus in de stromende regen helemaal waus van de sammies
Haha thanksquote:
Dat je nog niet compleet wappie bent manquote:Op donderdag 21 april 2011 03:34 schreef _Fanta het volgende:
is stokpaardje dr nog? anders ga ik denk ook maar verkassen..
nee man, heb alleen medelijden mat carooltje die heeft over paar uur een belangrijk gesprekquote:Op donderdag 21 april 2011 03:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat je nog niet compleet wappie bent man
Kan ze beter afzeggen dan anders zit ze als een zombie daaroquote:Op donderdag 21 april 2011 03:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee man, heb alleen medelijden mat carooltje die heeft over paar uur een belangrijk gesprek
Lekker hoorrrrrrrrrquote:
idd, of ze pit gewoon paar uurtjes en drinkt wa als ze wakker word. ff gesprekjes, en dan verder roes uitslapen, zal ik doen!quote:Op donderdag 21 april 2011 03:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan ze beter afzeggen dan anders zit ze als een zombie daaro
bazen nummerquote:Op donderdag 21 april 2011 03:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lekker hoorrrrrrrrr![]()
Deze ken je ook wel:
Heb persoonlijk gezorgd dat die in Draakje kwam te staan
Terrortraxxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |