Denk niet dat ze je dan naar een regiokantoor sturen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan ik me nog aanmelden?
Wil wel een meeloopdag bij ome Koos.
Of ik zeg gewoon tegen de Stentor dat ik een potentiële investeerder ben maar eerst een meeloopdag eis o.i.d.
Natuurlijk niet, jij wordt mijn persoonlijke begeleider terwijl we samen de windmolens in de Flevopolder onderzoeken en polder inwoners interviewen.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk niet dat ze je dan naar een regiokantoor sturen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 09:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, jij wordt mijn persoonlijke begeleider terwijl we samen de windmolens in de Flevopolder onderzoeken en polder inwoners interviewen.
Ik hoor het gefluit alquote:Op donderdag 21 april 2011 09:12 schreef Voorschrift het volgende:
Ik krijg ineens zo'n Turks Fruit fietsscene flashback.
Mijn handen jeuken....quote:Op donderdag 21 april 2011 09:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Hehe, VS, ze gaan nu bij dat R&P meettopic tijden via pm uitwisselen omdat ze bang zijn dat er mensen depressieve mensen belachelijk komen maken.
Nog effe quoten voor phpquote:Op donderdag 21 april 2011 09:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je een middelbare scholier was geweest dan had je een dagje mee mogen lopen (ja, dat gebeurt)
Niemand die dat van plan is denk ik zo, maar als ik zo dat topic doorlees lijkt het alsof ze een NAVO top willen beveiligen, niemand mag 't weten, alles geheim, maar dan wel tegelijkertijd met POL op een terras zitten?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:37 schreef Boze_Appel het volgende:
Hehe, VS, ze gaan nu bij dat R&P meettopic tijden via pm uitwisselen omdat ze bang zijn dat er mensen depressieve mensen belachelijk komen maken.
Ik moet er niet aan denken.quote:
Ik meld me wel under cover aan. Op de voorlaatste dag zet ik alle gegevens hier neer.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niemand die dat van plan is denk ik zo, maar als ik zo dat topic doorlees lijkt het alsof ze een NAVO top willen beveiligen, niemand mag 't weten, alles geheim, maar dan wel tegelijkertijd met POL op een terras zitten?_!
Ga dan bij iemand thuis op de koffie als 't in 't diepste geheim moet omdat je te bang bent gezien te worden, jezus hé.
T lukt niet echt vandaag. Maar niemand merkt t.quote:
India blij.quote:KPN gaat voornamelijk snijden in zijn personeelsbestand door uitbesteding en ''offshoring van de back-office''.
Nou, inderdaad. Onze helpdesk willen ze ook naar India verplaatsen. Krijg je straks een fucking Indier aan de lijn als je computer kuren heeftquote:
Och, met remote control invoeren is dat zo opgelost.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Onze helpdesk willen ze ook naar India verplaatsen. Krijg je straks een fucking Indier aan de lijn als je computer kuren heeft
Och, als je nu een helpdesk belt krijg je onverstaanbare allochtonen aan de lijn, straks krijg je onverstaanbare allochtonen in het buitenland aan de lijn, maakt voor mij niet uit eigenlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is nogal een trend de laatste tijd. Over een paar jaar komen ze er wel weer op terug....
Dat remote control hebben we al. Overigens zit onze helpdesk momenteel in Limburg, dus qua verstaanbaarheid kan het niet slechter wordenquote:Op donderdag 21 april 2011 11:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, met remote control invoeren is dat zo opgelost.
Had ik ook in Afrika, waar ze het ook uitbesteed hadden aan India (I know ). Maar echt slecht is het niet ofzo, ze doen hun werk, alleen ze zijn zo slecht verstaanbaar.
Het is niet alleen een helpdesk wat ze gaan offshoren maar hele beheer en ontwikkel afdelingen van grote bedrijven gaan ook naar India. Soort moderne slavernij eigenlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, als je nu een helpdesk belt krijg je onverstaanbare allochtonen aan de lijn, straks krijg je onverstaanbare allochtonen in het buitenland aan de lijn, maakt voor mij niet uit eigenlijk.
quote:Op donderdag 21 april 2011 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat remote control hebben we al. Overigens zit onze helpdesk momenteel in Limburg, dus qua verstaanbaarheid kan het niet slechter worden
Ligt er aan, als je een Nederlands management er op zet valt het mee, wanneer je het ook laat managen door Indiërs zou ik er ook m'n vraagtekens bij zetten. En hoezo slavernij, ze krijgen gewoon betaald naar Indische maatstaven, niks mis mee.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is niet alleen een helpdesk wat ze gaan offshoren maar hele beheer en ontwikkel afdelingen van grote bedrijven gaan ook naar India. Soort moderne slavernij eigenlijk.
Ben bang dat de kwaliteit er niet beter van wordt.
Dat is inderdaad een managers insteek. Alleen begrijpen die niet veel van automatiseringsprocessen.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ligt er aan, als je een Nederlands management er op zet valt het mee, wanneer je het ook laat managen door Indiërs zou ik er ook m'n vraagtekens bij zetten. En hoezo slavernij, ze krijgen gewoon betaald naar Indische maatstaven, niks mis mee.
Ik ga iemand die wil poetsen voor 3 euro ook geen 15 euro geven omdat Nederlanders dat willen, zal wel gek zijn.
Een gezin van 3 personen in India heeft een inkomen nodig van 75 euro (afgerond). Ze maken gemiddeld 10 uur op een dag en 6 dagen per week. Uitgaand van die 3 euro in het uur zal dat neerkomen op 180 euro in de week, en 720 euro per maand. Dat is 10x zoveel.quote:Op donderdag 21 april 2011 11:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een managers insteek. Alleen begrijpen die niet veel van automatiseringsprocessen.
Voor standaard werkzaamheden zijn remote clubs wel prima maar zodra het wat ingewikkelder wordt wil je de mensen toch bij elkaar hebben zitten om tot een goed resultaat te komen.
Het is slavernij omdat die mensen in India wel voor 3 euro dat gaan doen anders zijn er wel weer 10 anderen voor hem in de plaats. Arbeidsomstandigheden zijn abominabel en ik ben van mening dat je mensen een eerlijk salaris moet betalen naar de arbeid die ze verrichten.
Ik heb zat managers gehoord die met een soort dédain over die gasten spreken waar de honden geen brood van lusten, plantagebazen zijn er niets bij. Natuurlijk voornamelijk het middenmanagement ( de pygmee op plateauzolen).
Daarnaast is behoud van kennis ook wel belangrijk lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |