Liever ingekakte realisten die werk verzetten dan achterlijke idealisten die geld kosten.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Denken dat het bedrijfsleven beter is.Over ingekakte mensen gesproken dan zeg.
Ja het is nog vroeg.quote:
Juist, werk aan de winkel voor het vrouwke!quote:
Dat vroeg opstaan went nog altijd maar matig voor mijquote:Op donderdag 21 april 2011 08:39 schreef Voorschrift het volgende:
Dat is dan weer het positieve aan het studentenleven.
Och de eerste 5 minuten ben ik strontchagrijnig, en dan is 't wel weer lekker.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat vroeg opstaan went nog altijd maar matig voor mij
Gebeurt veel te weinig.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:49 schreef Voorschrift het volgende:
Loonstrookjes nakijken, wat een kutwerk.
Ja m'n eigen lukt nog wel een keer, maar moet nu het financiële departement onder de loep nemen, en dan in vijfvoud.quote:
Wat is voor jou 'vroeg' dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat vroeg opstaan went nog altijd maar matig voor mij
Had je nu maar een echt vak geleerd.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja m'n eigen lukt nog wel een keer, maar moet nu het financiële departement onder de loep nemen, en dan in vijfvoud.
Sigh.
Nuquote:
Ik kijk alleen mn eigen strookje na.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:49 schreef Voorschrift het volgende:
Loonstrookjes nakijken, wat een kutwerk.
daar heb je toch mensen voor. ze zorgen maar gewoon dat het klopt.quote:
Solliciteer als je volgende baan maar als bedrijfskundig consultant die werkzaam is binnen een bedrijf als externe. Dan ga ik een tijdje journalist doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kijk alleen mn eigen strookje na.
Waarom zou ik? Vind mijn baan lekker toch veel leuker.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Solliciteer als je volgende baan maar als bedrijfskundig consultant die werkzaam is binnen een bedrijf als externe. Dan ga ik een tijdje journalist doen.
Jij denkt echt dat er in al die tientallen miljoenen salarisberekeningen per jaar geen "fouten" gemaakt worden? Goudmijntje voor werkgevers.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
daar heb je toch mensen voor. ze zorgen maar gewoon dat het klopt.
Foutjes in welke zin? Bovendien neem ik aan dat de werknemer zijn loonstrook zelf ook controleert.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat er in al die tientallen miljoenen salarisberekeningen per jaar geen "fouten" gemaakt worden? Goudmijntje voor werkgevers.
Kijk even naar Du_ke die toch niet dom is en die heeft er al geen zin in. Kan je nagaan hoe dat bij supermarkten om maar wat te noemen gaat. Alsof zo'n 16jarige precies zijn werknemersdeel pensioenbijdrage weet om maar wat te noemen. Gaat om kleine bedragen, maar kleed het een beetje leuk aan en je bent een heel eind.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Foutjes in welke zin? Bovendien neem ik aan dat de werknemer zijn loonstrook zelf ook controleert.
Ja maar dan kan ik ook een keer zien hoe leuk dat is!quote:Op donderdag 21 april 2011 08:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Vind mijn baan lekker toch veel leuker.
Dat soort foutjes. Kan zijn dat ze met verrekenen van uren of dergelijke fouten maken, als je op uurbasis werkt of bonussen onterecht krijgt toegekend.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Foutjes in welke zin? Bovendien neem ik aan dat de werknemer zijn loonstrook zelf ook controleert.
Ja oke, snap wat je bedoelt. Dat soort kleine dingen kunnen ze ook eenvoudig naar mn neus boren. Ik heb echter wel direct door als mijn beloofde salarisverhoging of km-vergoeding niet is doorberekend.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kijk even naar Du_ke die toch niet dom is en die heeft er al geen zin in. Kan je nagaan hoe dat bij supermarkten om maar wat te noemen gaat. Alsof zo'n 16jarige precies zijn werknemersdeel pensioenbijdrage weet om maar te noemen. Gaat om kleine bedragen, maar kleed het een beetje leuk aan en je bent een heel eind.
Als je een middelbare scholier was geweest dan had je een dagje mee mogen lopen (ja, dat gebeurtquote:Op donderdag 21 april 2011 09:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik ook een keer zien hoe leuk dat is!
Heb maar een keer een redactie van een krant gezien op werkbezoek.
Kan ik me nog aanmelden?quote:Op donderdag 21 april 2011 09:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je een middelbare scholier was geweest dan had je een dagje mee mogen lopen (ja, dat gebeurt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |