Ik heb nooit gezegd dat ik boeken verafschuw. Maar ik lees wekelijks de Elsever, beleggers belangen, quote, en zo nu en dan de Telegraaf. Enn paar baar boekjes per maand.maar niet teveel wnat ik heb ook nog school.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:33 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Als je niet zo van boeken lezen houdt, waar haal jij dan je informatie vandaan? Met zo'n sterke politieke opinie moet je toch geïnteresseerd zijn in achtergrondinformatie (Wilders las vroeger ook zes kranten meen ik me te herinneren), lees je de elsevie oid, een krant, artikelen ?
Denken dat ik aan de bak kom in het bedrijfslevenquote:Op donderdag 21 april 2011 07:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Denken dat het bedrijfsleven beter is.Over ingekakte mensen gesproken dan zeg.
Klopt, dat ging alleen over studeren inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik boeken verafschuw. Maar ik lees wekelijks de Elsever, beleggers belangen, quote, en zo nu en dan de Telegraaf. Enn paar baar boekjes per maand.maar niet teveel wnat ik heb ook nog school.
Lees ik ook wel, ik heb laatst een boek van Youp gelezen, het had geen zier met politiek te maken maar het is toch wel een links-georiënteerde cabaretier.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:59 schreef Compatibel het volgende:
[..]
Klopt, dat ging alleen over studeren inderdaad.
Wel een behoorlijk rechts-conservatieve bias in je informatievoorziening dan. Ben je niet nieuwsgierig naar objectieve informatie, of juist tegenovergestelde opinies?
Minder bier en meer heidi i'd say.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:28 schreef betyar het volgende:
Vreemd, gisteren het pak wezen meten, past de broek en het giletje niet, allebei te klein.![]()
![]()
Tijd voor actie dan maar.
Liever ingekakte realisten die werk verzetten dan achterlijke idealisten die geld kosten.quote:Op donderdag 21 april 2011 07:45 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Denken dat het bedrijfsleven beter is.Over ingekakte mensen gesproken dan zeg.
Ja het is nog vroeg.quote:
Juist, werk aan de winkel voor het vrouwke!quote:
Dat vroeg opstaan went nog altijd maar matig voor mijquote:Op donderdag 21 april 2011 08:39 schreef Voorschrift het volgende:
Dat is dan weer het positieve aan het studentenleven.
Och de eerste 5 minuten ben ik strontchagrijnig, en dan is 't wel weer lekker.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat vroeg opstaan went nog altijd maar matig voor mij
Gebeurt veel te weinig.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:49 schreef Voorschrift het volgende:
Loonstrookjes nakijken, wat een kutwerk.
Ja m'n eigen lukt nog wel een keer, maar moet nu het financiële departement onder de loep nemen, en dan in vijfvoud.quote:
Wat is voor jou 'vroeg' dan?quote:Op donderdag 21 april 2011 08:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat vroeg opstaan went nog altijd maar matig voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |