Gezien de 2e helft van Barcelona, en het feit dat bij Real Madrid 2 spelers aan een rode kaart zijn ontsnapt denk ik dat de meest gelukkige vandaag zou winnen. En dat is Real, dus verdiend ja.quote:
Ik heb er zin in!quote:De Catalanen azen na woensdag op revanche, waardoor in de halve CL-eindstrijd alle ingrediënten aanwezig zijn voor een memorabel voetbalgevecht.
Ach, if it works, it works.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet, maar er lopen op dat veld een aantal jongens die niet zo begaafd met een bal zijn. Onder druk peren ze 'm naar voren. Corluka, Sagna, Walcott, die krijgen geen één fatsoenlijke bal voor de goal. Dawson, Koscielny etc. kunnen hun middenvelders niet bereiken. Zo gaan er heel veel ballen verloren, en met een hoog tempo probeert men die bal dan terug in bezit te krijgen. Dat ze Crouch opstellen zegt eigenlijk al genoeg.
Hahaha sukkeltje, je hebt geen inhoudelijke argumenten he. Puber.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, if it works, it works.
Op topniveau hoeft 1 goede kans vaak maar genoeg te zijn, dus dat staat los van deze wedstrijden.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Bij een wedstrijd van niveau horen kansen, als er weinig kansen gecreëerd worden vind ik het geen goeie wedstrijd
zo in een discussie reageren getuigt inderdaad van meer klassequote:Op donderdag 21 april 2011 00:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hahaha sukkeltje, je hebt geen inhoudelijke argumenten he. Puber.
Hoe opportunistischer het voetbal, des te meer je speculeert. Dat moet je zoveel mogelijk proberen uit te sluiten in mijn ogen. Tottenham is daar écht het voorbeeld van. Daar zit potentie in, en kan zoveel beter.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, if it works, it works.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet, maar er lopen op dat veld een aantal jongens die niet zo begaafd met een bal zijn. Onder druk peren ze 'm naar voren. Corluka, Sagna, Walcott, die krijgen geen één fatsoenlijke bal voor de goal. Dawson, Koscielny etc. kunnen hun middenvelders niet bereiken. Zo gaan er heel veel ballen verloren, en met een hoog tempo probeert men die bal dan terug in bezit te krijgen. Dat ze Crouch opstellen zegt eigenlijk al genoeg.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:32 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Door het 'doelloos' overschieten gaat het tempo omhoog ja. Dan moet je daar weer volle bak achteraan, of de bal komt al net zo hard terug.
http://www.legotreinen.nlquote:Op donderdag 21 april 2011 00:39 schreef Temlin het volgende:
Goed voetbal op top niveauIk zie liever een wedstrijd die leuk is om naar te kijken.
Heb je twee tv's naast elkaar of splitscreen?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[..]
Maar het zijn ook geen betere spelers maar ik vond de wedstrijd Spurs-Arsenal over 90 min. gewoon van een beter niveau. Zaten prima combinaties tussen en 2 ploegen.
Vond je dit een topwedstrijd? Ik niet hoor teveel schoppen en teveel fouten van beide kantenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:38 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Op topniveau hoeft 1 goede kans vaak maar genoeg te zijn, dus dat staat los van deze wedstrijden.
Barcelona krijgt het gewoon weer enorm moeilijk. Als Real bijvoorbeeld Cruijf of Guardiola als trainer had kun je met de selectie van Real misschien nog wel mooier voetbal zien dan Barcelona.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:37 schreef Masterboy het volgende:
Als Guardiola deze wedstrijd serieus had genomen dan had hij vast Valdes op doel gezet en niet Pinto al keepte hij wel goed.
[..]
Ik heb er zin in!
Je kunt knipogen, maar ik gebruikte toch aanhalingstekens? Ik refereerde naar de term doelloos omdat iemand hier eerder over doelloos passen sprak m.b.t. deze wedstrijd. Ik heb Spurs-Arsenal de eerste helft volledig gezien, en de 2e helft met een schuin oog. Hij was vele malen leuker en mooier, maar niet beter in mijn ogen.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
[..]
Maar het zijn ook geen betere spelers maar ik vond de wedstrijd Spurs-Arsenal over 90 min. gewoon van een beter niveau. Zaten prima combinaties tussen en 2 ploegen.
ze moeten Crouch ook niet opstellen, dat is niks. Maar een speler als Assou ekotto of van der vaart heeft juist weer veel techniek. En een goeie actie in huis samen met Modric, ze moeten alleen wat spelers als Crouch wegfilterenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:39 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Hoe opportunistischer het voetbal, des te meer je speculeert. Dat moet je zoveel mogelijk proberen uit te sluiten in mijn ogen. Tottenham is daar écht het voorbeeld van. Daar zit potentie in, en kan zoveel beter.
Ja, alles speelde zich af op topniveau. Het kon nog beter, akkoord, maar als fouten garant staan aan wel of geen kwaliteit, dan kan die wedstrijd uit Engeland zéker niet beter zijn, want daar ging veel meer foutquote:Op donderdag 21 april 2011 00:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond je dit een topwedstrijd? Ik niet hoor teveel schoppen en teveel fouten van beide kanten
Eens. Kan het nog wel aanvullen (verdere gebreken) maar dat maakt verder geen extra punt.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:41 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
ze moeten Crouch ook niet opstellen, dat is niks. Maar een speler als Assou ekotto of van der vaart heeft juist weer veel techniek. En een goeie actie in huis samen met Modric, ze moeten alleen wat spelers als Crouch wegfilteren.
Het doel van voetbal is winnen.quote:Maar ja als voetbal van "zo'n hoog niveau" is dat het minder leuk word om naar te kijken, dan streef je het hele doel van voetbal, namelijk entertainen, voorbij.
Achja we kunnen wel eindeloos discussiëren, we hebben er allebei een andere kijk op.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:41 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Je kunt knipogen, maar ik gebruikte toch aanhalingstekens? Ik refereerde naar de term doelloos omdat iemand hier eerder over doelloos passen sprak m.b.t. deze wedstrijd. Ik heb Spurs-Arsenal de eerste helft volledig gezien, en de 2e helft met een schuin oog. Hij was vele malen leuker en mooier, maar niet beter in mijn ogen.
Maar daar gaat het toch om in een voetbalwedstrijd, hoe leuk hij is? Daarom kijk ik ook eredivisie nog.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:41 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Je kunt knipogen, maar ik gebruikte toch aanhalingstekens? Ik refereerde naar de term doelloos omdat iemand hier eerder over doelloos passen sprak m.b.t. deze wedstrijd. Ik heb Spurs-Arsenal de eerste helft volledig gezien, en de 2e helft met een schuin oog. Hij was vele malen leuker en mooier, maar niet beter in mijn ogen.
Maar daar werden wel minder overtredingen gemaakt en overtredingen vertragen het spelquote:Op donderdag 21 april 2011 00:42 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ja, alles speelde zich af op topniveau. Het kon nog beter, akkoord, maar als fouten garant staan aan wel of geen kwaliteit, dan kan die wedstrijd uit Engeland zéker niet beter zijn, want daar ging veel meer fout.
Real Madrid zijn teveel ego's. Misschien individueel wel superieur aan die van Barcelona maar als collectief gewoon zwak.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Barcelona krijgt het gewoon weer enorm moeilijk. Als Real bijvoorbeeld Cruijf of Guardiola als trainer had kun je met de selectie van Real misschien nog wel mooier voetbal zien dan Barcelona.
Vaak kunnen top wedstrijden en finales ook 'teleurstellend' zijn, halve finales van CL vind ik vaak leuker dan de finale..quote:Op donderdag 21 april 2011 00:43 schreef Temlin het volgende:
Ik vond Spurs - Arsenal leuker om naar te kijken, dan deze "top wedstrijd"
Het doel van betaald voetbal is zo veel mogelijk de mensen entertainen en daardoor zo veel mogelijk geld op te strijken.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:43 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Eens. Kan het nog wel aanvullen (verdere gebreken) maar dat maakt verder geen extra punt.
[..]
Het doel van voetbal is winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |