Hij zegt toch != slimpiequote:Op donderdag 21 april 2011 00:23 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Beker is helemaal niet CL. Waarom zou beker CL zijn? Landskampioenschap is ook een beker, maar niemand refereert naar ''beker''.
Nog meer onzin te verkondigen?
Dus? Juist omdat de teams zo dicht bij elkaar liggen volgens jou zou je het juist niet af moeten doen met 'troostprijsje' toch?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom gaat de vergelijking Feyenoord + Ajax & Barca + Real dus niet op.
Totaal verschillende belangen. Real Madrid is belachelijk rijk en heeft veruit de duurste salarishuishouding. Feyenoord is noodlijdend en speelt totaal geen rol in de titelstrijd.
Dat sowieso, jammer dat tottenham niet wonquote:Op donderdag 21 april 2011 00:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind ik ook, als je vanavond toch Spurs - Arsenal zag, genieten hoor.
Foutenfestival van jewelste man. Maar juist daarom was het wel leuk inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vind ik ook, als je vanavond toch Spurs - Arsenal zag, genieten hoor.
Heeft die griet nou echt een levenslang stadionverbod gekregen voor het Bernabeu omdat ze met Piqué neukt?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben blij dat Sierd even meldde dat Shakira een zangeres is
Ja ik hinkte een beetje op 2 gedachten.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat sowieso, jammer dat tottenham niet won
Wat is het dan? Gebruik tekens die iedereen kent.quote:
Ja ik zeg niet dat het hoog niveau was, maar wel attractief met mooie acties in plaats van alleen maar doelloos gepass.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Foutenfestival van jewelste man. Maar juist daarom was het wel leuk inderdaad.
Weet niet voor welke club jij bent, maar wat zie je liever: Dat je club kampioen zou worden of de beker wint?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus? Juist omdat de teams zo dicht bij elkaar liggen volgens jou zou je het juist niet af moeten doen met 'troostprijsje' toch?
Maar van mij hoeft een wedstrijd ook niet oogstrelend te zijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Foutenfestival van jewelste man. Maar juist daarom was het wel leuk inderdaad.
Dunnow, Pique is wel een lucky bastardquote:Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft die griet nou echt een levenslang stadionverbod gekregen voor het Bernabeu omdat ze met Piqué neukt?
En ook echt wel een hoger tempo dan bij Barca - Real.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja ik zeg niet dat het hoog niveau was, maar wel attractief met mooie acties in plaats van alleen maar doelloos gepass.
Oh.. hey prima, je trekt iets uit verband wat je zelf ook kon raden dat ik EL/CL wel waardevol vond.. succes je hebt weer getrolled..quote:Op donderdag 21 april 2011 00:27 schreef bascross het volgende:
[..]
Wat is het dan? Gebruik tekens die iedereen kent.
Daarnaast zei jij dat alles behalve de landstitel een troostprijs is. Daarmee dus ook de CL. Grappige is dat de CL meer waard is. Er is nog nooit een team geweest dat twee keer de CL achter elkaar won. Dat zegt genoeg.
Kampioen worden uiteraard, maar dat doet er niks aan af dat ik ook de beker als een hoofdprijs zie.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet niet voor welke club jij bent, maar wat zie je liever: Dat je club kampioen zou worden of de beker wint?
Het gaan om prijzen winnen. En i.t.t. Engels voetbal kan men de bal hier in bezit houden. De wedstrijden zijn daar meer open omdat de bal ook van hot naar her vliegt. Natuurlijk was Spurs - Arsenal geweldig om te zien, maar als mensen daar hun schuur over opentrekken in een topic over deze wedstrijd, dan moet men niet doen alsof het voetbal daar beter was, want dat was het niet en zal het ook niet worden op korte termijn.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe hoog het niveau is, maar hoe attractief het is. Als er amper kansen zijn is het gewoon niet spannend en niet boeiend om naar te kijken. Kunnen ze nog zo goed overpassen op het middenveld
En ze kwamen tenminste in het 16 meter gebied bij elkaar. Ze gingen er vol voor.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En ook echt wel een hoger tempo dan bij Barca - Real.
Jou.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Oh.. hey prima, je trekt iets uit verband wat je zelf ook kon raden dat ik EL/CL wel waardevol vond.. succes je hebt weer getrolled..
Ga anders nog meer mensen aanvallen omdat hun mening niet overeen komt met die van jouw
Maar niemand zegt dan ook dat het beter was, en ik praat niet over beter. Ik praat over wat leuker is om naar te kijken, daar gaat het voor mij om.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Het gaan om prijzen winnen. En i.t.t. Engels voetbal kan men de bal hier in bezit houden. De wedstrijden zijn daar meer open omdat de bal ook van hot naar her vliegt. Natuurlijk was Spurs - Arsenal geweldig om te zien, maar als mensen daar hun schuur over opentrekken in een topic over deze wedstrijd, dan moet men niet doen alsof het voetbal daar beter was, want dat was het niet en zal het ook niet worden op korte termijn.
Tja, de passie spatte er van af. Dat was hier toch een stuk minder.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En ook echt wel een hoger tempo dan bij Barca - Real.
Kijkend naar de opstelling nam Real Madrid het serieuzer, maar de tactiek is niet bepaald vermakelijk al zal Mourinho daar niets om geven.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Of het voor Real een troostprijs is moet nog blijken. Kampioen gaan ze niet worden en als ze dan ook nog de CL mislopen is het weer een mislukt jaar van Real..
Doelloos passen? Heb je niet gezien hoe weinig plek er op het veld is om vrij te lopen? Waar wil je de bal dan passen? Door een hoge balcirculatie en constante beweging probeer je ruimte te forceren. Daar heeft Xavi zijn lopers Iniesta en Messi voor nodig, en hun op hun beurt Xavi met de geniale passing. Mourinho weet het gewoon geweldig goed neer te zetten. In de echte top is geen plek voor blinde kippen als Walcott en Lennon die 40 meter sprinten. Die ruimte krijg je gewoon niet.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja ik zeg niet dat het hoog niveau was, maar wel attractief met mooie acties in plaats van alleen maar doelloos gepass.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |