Johan Derksen, zo'n rare stem heeft die toch niet. Dat heet roken, jongen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus ik mag jou ook vergelijken met een man die een snor heeft en een vreselijke schreeuw stem?
Ten eerste heb ik geen enkele Nederlandse vlag, noch kisten, noch bomberjacks. Daarbij, ik ben helemaal geen Wilders adept, alleen hij heeft zo z'n goeie puntjes ja, zelfs als Roemer heeft (al heb ik die nog niet kunnen ontdekken).quote:Op woensdag 20 april 2011 23:48 schreef mlg het volgende:
[..]
PHP is niet zo'n man met bomberjack. De Nederlandse vlag zal hij thuis vast wel hebben.
In ieder geval kun je beter stoppen met dat Islam geneuzel. Het is een hot item vanwege Wilders, maar ga er nou niet teveel in mee jongen. Stop er gewoon mee, want het toont aan wat voor simpel kudde dier je in de maatschappij ben. Je moet geen Henk worden.
Hmm. Dat klinkt mij juist als een NSB maatregel.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef eriksd het volgende:
Trouwens, waarom mochten wij Gelly dan eigenlijk niet voor NSB'er uitmaken Remlof?
Ik hou gewoon een oog op de Nederlandse wet en ik had php gewoon kunnen bannen voor die uitspraak over de islam. Grote kans dat als een collega het ziet dat alsnog gebeurt.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
In feite geeft hij geen klappen aan jou. Tenzij jij het lijden van de hele wereld jezelf aantrkt.
Ojah, en hij was erg kritisch richting Jodenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Johan Derksen, zo'n rare stem heeft die toch niet. Dat heet roken, jongen.
Ach, volgens de Hoge Raad mag je de islam vergelijken met een kankergezwel, dus er is gelukkig nog vrij veel mogelijk op dat vlak. En over bijvoorbeeld Katholieken en gereformeerden is toch 100 maal ergere dingen gezegd?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hou gewoon een oog op de Nederlandse wet en ik had php gewoon kunnen bannen voor die uitspraak over de islam. Grote kans dat als een collega het ziet dat alsnog gebeurt.
Ja, maar dan gaan wij natuurlijk weg en naar een ander (dan leuker) forum. Dat heet marktwerking.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:53 schreef eriksd het volgende:
Nouja, het valt m.i. onder vrijheid van meningsuiting.
Eigenlijk zou ik het bijzonder treurig vinden als dat soort dingen niet meer gezegd kunnen worden, hoezeer ik het er ook mee oneens ben.
Welke uitspraak precies? Mij hierom bannen? Serieus? Dat is dus de exact de reden waarom de GBL zo ferm opkomt voor de vrijheid van meningsuiting, ons grootste goed!quote:Op woensdag 20 april 2011 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hou gewoon een oog op de Nederlandse wet en ik had php gewoon kunnen bannen voor die uitspraak over de islam. Grote kans dat als een collega het ziet dat alsnog gebeurt.
FOK! houdt zich gewoon aan de geldende wetten in Nederland.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:53 schreef eriksd het volgende:
Nouja, het valt m.i. onder vrijheid van meningsuiting.
Eigenlijk zou ik het bijzonder treurig vinden als dat soort dingen niet meer gezegd kunnen worden, hoezeer ik het er ook mee oneens ben.
En wat is dan exact de wet?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
FOK! houdt zich gewoon aan de geldende wetten in Nederland.
Dus we mogen hier gedoogd wiet roken op FOK!?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
FOK! houdt zich gewoon aan de geldende wetten in Nederland.
Regentesk zou ik het niet noemen. Ben wel wat krachtigere termen van je gewend en zouden ook niet misstaanquote:Op woensdag 20 april 2011 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof? Toch heb ik graag dat je die opmerkingen over ''fout oorlog familie'' verwijderd. Zelden zo'n regenteske opmerking gehoord.
We hebben voor dit relatief kleine 'conflict' geen ervaringsdeskundige nodig.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:56 schreef betyar het volgende:
Nou even serieus dan. Als PHP met de cijfers die hij liet zien zijn mavo diploma krijgt dan is zelfs havo te hoog gegrepen en moet hij lekker een praktijk opleiding transport en logistiek gaan doen aan een ROC. Helaas vrees ik voor hem dat hij een capaciteiten onderzoek moet doen en dat hiermee wordt aangetoond dat zijn wensen te hoog zijn voor zijn niveau. Jammer voor de beste man maar wel een naar mijn mening keiharde realiteit.
Ok, ik zal ze verwijderen . Maar dan ban ik jou voor "Dat ze de Islam in de zeik zetten kan ik prima waarderen, gewoon doen!"quote:Op woensdag 20 april 2011 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
Remlof? Toch heb ik graag dat je die opmerkingen over ''fout oorlog familie'' verwijderd. Zelden zo'n regenteske opmerking gehoord.
Haha wtf. Regenteske? Welke site gebruik je man, die moet ik ook hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:56 schreef betyar het volgende:
Nou even serieus dan. Als PHP met de cijfers die hij liet zien zijn mavo diploma krijgt dan is zelfs havo te hoog gegrepen en moet hij lekker een praktijk opleiding transport en logistiek gaan doen aan een ROC. Helaas vrees ik voor hem dat hij een capaciteiten onderzoek moet doen en dat hiermee wordt aangetoond dat zijn wensen te hoog zijn voor zijn niveau. Jammer voor de beste man maar wel een naar mijn mening keiharde realiteit.
Niet dat het nou bijzonder fraai is, maar toch ben ik wel benieuwd... waarom zou je het verwijderd willen hebben?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:55 schreef phpmystyle het volgende:
Hij wil het geheimhouden.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:57 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Niet dat het nou bijzonder fraai is, maar toch ben ik wel benieuwd... waarom zou je het verwijderd willen hebben?
Wat is er exact strafbaar aan die opmerking van PHP, voor zover daar iemand anders dan de rechter over gaat?quote:Op woensdag 20 april 2011 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik zal ze verwijderen . Maar dan ban ik jou voor "Dat ze de Islam in de zeik zetten kan ik prima waarderen, gewoon doen!"
En dan is het tot kerstmis, minimaal.
Doen?
Ja, wat boeit dat man. Je hoofd is zo dik, dat daar genoeg productievermogen in zit om zoiets te verwerken. Dat de emoties zeg maar omgezet worden in een normaal bewustzijn. Ik ben ook niet helemaal expert op dit gebied, maar zo zit het denk ik wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:57 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Niet dat het nou bijzonder fraai is, maar toch ben ik wel benieuwd... waarom zou je het verwijderd willen hebben?
Ik reageer op de TT. Ik bemoei me niet met conflicten waar ik niet voortijdig aan deel heb genomen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:57 schreef mlg het volgende:
[..]
We hebben voor dit relatief kleine 'conflict' geen ervaringsdeskundige nodig.
Wij sluiten een deal Remlof. Als jij mij laat zien waarin ik de wet heb overtreden dan mag jij mij bannen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik zal ze verwijderen . Maar dan ban ik jou voor "Dat ze de Islam in de zeik zetten kan ik prima waarderen, gewoon doen!"
En dan is het tot kerstmis, minimaal.
Doen?
Opruiing, proeftijd, om maar eens wat termen te noemen.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is er exact strafbaar aan die opmerking van PHP, voor zover daar iemand anders dan de rechter over gaat?
Meatball Marinara.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:59 schreef KoosVogels het volgende:
Donders, wat lekker zo'n Subway-broodje.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij sluiten een deal Remlof. Als jij mij laat zien waarin ik de wet heb overtreden dan mag jij mij bannen.
Note: Wel eerst bewijs laten zien, daarna denk ik erover na als ik de opmerking+een ban wil hebben, of geen ban en geen verwijdering van de opmerking.
Kortom bewijs!
Gewoon dimmen nu. Ik haal niks weg en jij houdt je koest.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Opruiing, proeftijd, om maar eens wat termen te noemen.
Jonge! Wat mankeert jou. Ik kan je emoties aan de andere kant van de server nog voelen. En dat op internet..quote:Op donderdag 21 april 2011 00:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij sluiten een deal Remlof. Als jij mij laat zien waarin ik de wet heb overtreden dan mag jij mij bannen.
Note: Wel eerst bewijs laten zien, daarna denk ik erover na als ik de opmerking+een ban wil hebben, of geen ban en geen verwijdering van de opmerking.
Kortom bewijs!
Dat van die proeftijd kan ik inkomen maar ik acht de kans dat zijn opmerking strafbaar is echt nihil. En zo hoort het ook.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Opruiing, proeftijd, om maar eens wat termen te noemen.
Het is gewoon de realiteit en dat jij daar geen oog voor hebt. Tja en gezien je situatie momenteel ,wie ben jij dan om mij uit te maken voor proleet??quote:Op woensdag 20 april 2011 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Ja meneer de noeste arbeider![]()
Als ik havo ga doen dan ga ik havo doen, simpel zat. En die cijfers boeien niet, ik heb nog geen examen gemaakt.
Proleet.
Ik ben een profeet, geen proleet.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Het is gewoon de realiteit en dat jij daar geen oog voor hebt. Tja en gezien je situatie momenteel ,wie ben jij dan om mij uit te maken voor proleet??
Ben ik een voorbeeld voor jou? Voor zijn ban zei ik dit ook. Heb ik echt zoveel invloed?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Het is gewoon de realiteit en dat jij daar geen oog voor hebt. Tja en gezien je situatie momenteel ,wie ben jij dan om mij uit te maken voor proleet??
Als ik dit lees zie ik een scene voor me waarin je na een paar paddo's of ander een ander tripmiddel met grote ogen naar zijn hoofd staat te staren..quote:Op woensdag 20 april 2011 23:59 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, wat boeit dat man. Je hoofd is zo dik, dat daar genoeg productievermogen in zit om zoiets te verwerken. Dat de emoties zeg maar omgezet worden in een normaal bewustzijn. Ik ben ook niet helemaal expert op dit gebied, maar zo zit het denk ik wel.
Heb een of ander geval met bacon, ham en weet ik het wat.quote:
Invloed geen. We delen een bepaalde blik op mensenkennis denk ik.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:02 schreef mlg het volgende:
[..]
Ben ik een voorbeeld voor jou? Voor zijn ban zei ik dit ook. Heb ik echt zoveel invloed?
Ik zit gewoon op school hoor, en zover ik de leraren gesproken heb (die ervoor geleerd hebben en jij niet) staan zij er positief tegenover. Nu jij weer, nitwit.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, dus kennelijk ben je hier nieuw. In ieder geval mis je een paar 'scenes' uit het verleden op FOK!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:03 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Als ik dit lees zie ik een scene voor me waarin je na een paar paddo's of ander een ander tripmiddel met grote ogen naar zijn hoofd staat te staren..
Ja, je hoofd man... het is zo groot.. en dik... zo groot gewoon...
En emoties.. zoveel emoties... die worden zeg maar... omgezet...
Omgezet in bewustzijn...
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:03 schreef remlof het volgende:
De vraag is echt niet of maar wanneer php weer van dit forum wordt afgeschopt, gezien zijn posts tot nu toe.
Iemand had daar toch een poll over gemaakt?
Sjaakz, nieuw?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, dus kennelijk ben je hier nieuw. In ieder geval mis je een paar 'scenes' uit het verleden op FOK!
Mwah.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, dus kennelijk ben je hier nieuw.
Dat kan zomaar kloppen.quote:In ieder geval mis je een paar 'scenes' uit het verleden op FOK!
Je hebt wel nogal een bakkes voor een mavo-klantje, of niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En doe aub niet alsof jij over enig analytisch vermogen of verstand beschikt, newflash: dat heb niet.
Ik heb hem echt nog nooit gezien. Misschien omdat jouw dagelijks 1000 posts dit forum zo onoverzichtelijk maakt.quote:
Ja, maar ik ben ook niet boos hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Mwah.
[..]
Dat kan zomaar kloppen.
Ik bedoelde mijn post trouwens niet beledigend ofzo hoor. Het deed me gewoon denken aan dergelijke gesprekken uit het verleden.
Ah, is mlg een beetje sjaggo?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb hem echt nog nooit gezien. Misschien omdat jouw dagelijks 1000 posts dit forum zo onoverzichtelijk maakt.
Newflash. Kun je daarmee 3D films draaien?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op school hoor, en zover ik de leraren gesproken heb (die ervoor geleerd hebben en jij niet) staan zij er positief tegenover. Nu jij weer, nitwit.
En doe aub niet alsof jij over enig analytisch vermogen of verstand beschikt, newflash: dat heb niet.
Klopt, zowel over internetzzzz als in rl. Ik zou het hem ook graag face to face mededelen. Maar helaasch.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je hebt wel nogal een bakkes voor een mavo-klantje, of niet?
Ik zag die term vandaag ook ergens in een boek staan.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Newflash. Kun je daarmee 3D films draaien?
Vrijheids van meningsuiting wordt ingeperkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:08 schreef GSbrder het volgende:
Geen zin topics door te bladeren.
Heb ik veel gemist?
Door wiequote:Op donderdag 21 april 2011 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vrijheids van meningsuiting wordt ingeperkt.
Als je meer info wil kun je dat beter over de DM doen. Nog meer olie op't vuur is niet handig nu.quote:
Door links, wie anders. Je weet toch hoe ze zijn!quote:
Aaah! De emoties... laat alles toch los.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je meer info wil kun je dat beter over de DM doen. Nog meer olie op't vuur is niet handig nu.
Ik ben er de laatste tijd dan ook zo weinig dat de SC hier ineens compleet vervangen lijkt door andere users, dus dat is niet zo gek.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb hem echt nog nooit gezien. Misschien omdat jouw dagelijks 1000 posts dit forum zo onoverzichtelijk maakt.
Let op mijn woorden : Na je mavo ga jij naar het mbo niveau 2 omdat havo te hoog voor je is gezien je cijfers en sla je een BBL leerweg richting transport en logistiek en kom je uit op een functie als vrachtwagenchauffeur of misschien magazijnchef bij een distributiecentrum.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op school hoor, en zover ik de leraren gesproken heb (die ervoor geleerd hebben en jij niet) staan zij er positief tegenover. Nu jij weer, nitwit.
Mijn respectzzzzzzzzzzzz!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
Er is weer drama in de tent hoorMensen, het is godverdomme maar een forum.
PHP staat weer op het randje. Geef jij hem dat ene zetje of ik?quote:
Ja, who'd miss itquote:Op donderdag 21 april 2011 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
Er is weer drama in de tent hoorMensen, het is godverdomme maar een forum.
Dat wordt een leuke meet dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:12 schreef mlg het volgende:
[..]
PHP staat weer op het randje. Geef jij hem dat ene zetje of ik?
Forum zou ik wel missen. Moet wat doen tussen de bedrijven door.quote:
Ik mag komen van mijn vrouwtjequote:Op donderdag 21 april 2011 00:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat wordt een leuke meet dan.
Kom jij eigenlijk, of heb je het te druk?
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Let op mijn woorden : Na je mavo ga jij naar het mbo niveau 2 omdat havo te hoog voor je is gezien je cijfers en sla je een BBL leerweg richting transport en logistiek en kom je uit op een functie als vrachtwagenchauffeur of misschien magazijnchef bij een distributiecentrum.
Je hoeft niet meer voor het zingen de kerk uit?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik mag komen van mijn vrouwtje![]()
, nu nog even kijken of het schikt...
![]()
Je hebt het je vrouw gevraagdquote:Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik mag komen van mijn vrouwtje![]()
, nu nog even kijken of het schikt...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |