Newflash. Kun je daarmee 3D films draaien?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op school hoor, en zover ik de leraren gesproken heb (die ervoor geleerd hebben en jij niet) staan zij er positief tegenover. Nu jij weer, nitwit.
En doe aub niet alsof jij over enig analytisch vermogen of verstand beschikt, newflash: dat heb niet.
Klopt, zowel over internetzzzz als in rl. Ik zou het hem ook graag face to face mededelen. Maar helaasch.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je hebt wel nogal een bakkes voor een mavo-klantje, of niet?
Ik zag die term vandaag ook ergens in een boek staan.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:07 schreef mlg het volgende:
[..]
Newflash. Kun je daarmee 3D films draaien?
Vrijheids van meningsuiting wordt ingeperkt.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:08 schreef GSbrder het volgende:
Geen zin topics door te bladeren.
Heb ik veel gemist?
Door wiequote:Op donderdag 21 april 2011 00:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vrijheids van meningsuiting wordt ingeperkt.
Als je meer info wil kun je dat beter over de DM doen. Nog meer olie op't vuur is niet handig nu.quote:
Door links, wie anders. Je weet toch hoe ze zijn!quote:
Aaah! De emoties... laat alles toch los.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je meer info wil kun je dat beter over de DM doen. Nog meer olie op't vuur is niet handig nu.
Ik ben er de laatste tijd dan ook zo weinig dat de SC hier ineens compleet vervangen lijkt door andere users, dus dat is niet zo gek.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik heb hem echt nog nooit gezien. Misschien omdat jouw dagelijks 1000 posts dit forum zo onoverzichtelijk maakt.
Let op mijn woorden : Na je mavo ga jij naar het mbo niveau 2 omdat havo te hoog voor je is gezien je cijfers en sla je een BBL leerweg richting transport en logistiek en kom je uit op een functie als vrachtwagenchauffeur of misschien magazijnchef bij een distributiecentrum.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zit gewoon op school hoor, en zover ik de leraren gesproken heb (die ervoor geleerd hebben en jij niet) staan zij er positief tegenover. Nu jij weer, nitwit.
En doe aub niet alsof jij over enig analytisch vermogen of verstand beschikt, newflash: dat heb niet.
Mijn respectzzzzzzzzzzzz!quote:Op donderdag 21 april 2011 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
Er is weer drama in de tent hoorMensen, het is godverdomme maar een forum.
PHP staat weer op het randje. Geef jij hem dat ene zetje of ik?quote:
Ja, who'd miss itquote:Op donderdag 21 april 2011 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
Er is weer drama in de tent hoorMensen, het is godverdomme maar een forum.
Dat wordt een leuke meet dan.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:12 schreef mlg het volgende:
[..]
PHP staat weer op het randje. Geef jij hem dat ene zetje of ik?
Forum zou ik wel missen. Moet wat doen tussen de bedrijven door.quote:
Ik mag komen van mijn vrouwtjequote:Op donderdag 21 april 2011 00:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat wordt een leuke meet dan.
Kom jij eigenlijk, of heb je het te druk?
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Let op mijn woorden : Na je mavo ga jij naar het mbo niveau 2 omdat havo te hoog voor je is gezien je cijfers en sla je een BBL leerweg richting transport en logistiek en kom je uit op een functie als vrachtwagenchauffeur of misschien magazijnchef bij een distributiecentrum.
Je hoeft niet meer voor het zingen de kerk uit?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik mag komen van mijn vrouwtje![]()
, nu nog even kijken of het schikt...
![]()
Je hebt het je vrouw gevraagdquote:Op donderdag 21 april 2011 00:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik mag komen van mijn vrouwtje![]()
, nu nog even kijken of het schikt...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |