Zag je dequote:Op zondag 24 april 2011 23:11 schreef DakDuuf het volgende:
[..]
Held, dikke benen zeker?
En toch nog een snelheid van 30 in het uur halen?
Gemiddeld hé? En onderweg door nie-mand ingehaald worden.quote:Op zondag 24 april 2011 23:11 schreef DakDuuf het volgende:
Held, dikke benen zeker?
En toch nog een snelheid van 30 in het uur halen?
En dat alles terwijl ik een cursus doedelzakspelen voor gevorderden aan het volgen was.quote:Op maandag 25 april 2011 07:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gemiddeld hé? En onderweg door nie-mand ingehaald worden.
Fantastisch, je maakt die opmerking net op het moment dat ik de soundtrack van Braveheart aan heb gezetquote:Op maandag 25 april 2011 07:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dat alles terwijl ik een cursus doedelzakspelen voor gevorderden aan het volgen was.
Ja, ik begrijp wel dat het een rare vertoning was.
Dat, en een beetje geld mee voor 't geval je de man met de hamer tegenkomt.quote:Op maandag 25 april 2011 12:31 schreef Narcotical het volgende:
Wat te eten meenemen in je achterzakken. En bidons natuurlijk, maar ik neem aan dat je die sowieso wel bij je hebt
Bedankt voor het aanbod, maar ik ga rustig opzoek naar een goedkope met losse buizen. Zoiets als de Profile Design T2. Ik ga waarschijnlijk wel vaker triathlonwedstrijden doen dus ik wil er wel eentje voor mijzelf. De profile zelf vind ik op dit moment nog wat te prijzig, maar ik blijf marktplaats in de gaten houden.quote:Op zondag 24 april 2011 22:58 schreef eentwee het volgende:
[..]
Als 't voor één wedstrijd is (en daarvoor even aan de houding wennen) kun je er wel een van mij lenen. Ik heb er drieAlleen hebben ze geen van drie rechte extensions.
Was zaterdag met de motor een deel van LBL rijden en ook daar op plaatsen flinke buien.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Ben alweer thuis, maar zat in omgeving Epen. Gisteren echt volle bak in de regen gefietst terwijl het in heel Nederland mooi weer was. Echt zeiknat geworden en het heeft echt zeker een paar uur geregend. Vandaag zijn de buien net onder Epen door gegaan, maar in Eijsden regende het flink volgens mij.
Maar het was wel leuk
Wowquote:Op maandag 25 april 2011 20:21 schreef Marurk het volgende:
Ook weer terug van zo'n 150 km fietsen. Als ik mijn training van morgen erbij tel, heb ik in 5 dagen ruim 400 km weggetrapt.
Ja die T2 is wel een mooie. Is op marktplaats vast wel een keer goedkoop te vinden. Die van mij zijn wel twee losse stukken maar hebben geen rechte (of S) extensions (Oval A700 slam, Syntace C2 en Streamliner). Mocht je gewoon eens wat uit willen proberen dan roep je maar.quote:Op maandag 25 april 2011 12:50 schreef No-P het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar ik ga rustig opzoek naar een goedkope met losse buizen. Zoiets als de Profile Design T2. Ik ga waarschijnlijk wel vaker triathlonwedstrijden doen dus ik wil er wel eentje voor mijzelf. De profile zelf vind ik op dit moment nog wat te prijzig, maar ik blijf marktplaats in de gaten houden.
Je kan toch niet 25u30 achter elkaar fietsen zonder te slapen? Of na een rit van 200 km zeggen, kom, ik doe het nog een keer?quote:Op maandag 25 april 2011 10:49 schreef ultra_ivo het volgende:
Zo, de 400 is ook verkend en in de pocket. 25u30 voor de hele rit. Ik ben tevreden. Wel wat maagproblemen op het laatste stuk gehad vanwege de hitte. En vannacht 12uur aan een stuk geslapen.
Kwam je ook Tandje Hogers tegen die bier zaten te zuipen en patat zaten te vreten?quote:Op maandag 25 april 2011 21:10 schreef nogeenmaarten het volgende:
Kort ritje en nog even gekeken bij de elite/beloften (oid) in Waddinxveen ca. 16:00. Wordt verreden op een kort rondje op een industrieterrein inderdaad, voor je een patatje kon halen waren ze alweer een paar keer rond.
Verder veel te veel volk op de fietspaden om lekker door te kunnen rijden, zal wat dat betreft blij zijn als het weer weer wat slechter wordt.
Hoezo geen 25u30 achter elkaar rijden? Uurtje of 40 gaat ook nog best wel. Dat heb ik al vaker (moeten) doen. Eten moet je inderdaad af en toe zitten doen, restaurantje, benzinepomp of wat er ook te vinden is. De voorraad fietskaarten zit trouwens in een klein doosjequote:Op maandag 25 april 2011 21:54 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Je kan toch niet 25u30 achter elkaar fietsen zonder te slapen? Of na een rit van 200 km zeggen, kom, ik doe het nog een keer?
Heel mooi resultaat in elk geval, en ook een hoog gemiddelde gezien de tijd en de noodzaak om te rusten/ eten/ drinken in meer dan een etmaal. En dan nog de route ... je hebt voor 400 km al een aardige voorraad fietskaarten nodig.
Is geloof ik de vierde al dit jaar ofzo...quote:Wielrenner dood na botsing
OVERVEEN - Een 69-jarige man uit Zandvoort is maandagavond overleden nadat hij bovenop een andere fietser was gebotst.
Het ongeluk gebeurde rond half zeven op de Zeeweg in Overveen. Twee fietsers wilde een groep fietsers inhalen. Een 26-jarige Duitse toerist kon daarbij de tegenmoetkomende wielrenner niet meer ontwijken.
Na de botsing werd de 69-jarige man gereanimeerd door hulpverleners en naar het ziekenhuis gebracht. Daar overleed hij later aan zijn verwondingen.
Door het ongeval was een rijstrook op de Zeeweg tijdelijk afgesloten, de brandweer heeft hier een anti-kijkersscherm geplaatst zodat automobilisten niet werden afgeleid door de hulpverlening. Doordat veel verkeer vanuit Zandvoort richting huis ging was het erg druk.
De verkeersongevallenanalyse (VOA) van de politie is een uitgebreid onderzoek gestart om de exacte toedracht van het ongeval te achterhalen.
gebeurt heel snel, ik was vandaag bijna dood gereden door een auto, een jan lul moest wachten want er stonden auto's langs de berm. ik fiets daar wat doet hij hij knalt er langs. ik uitwijken en vol in de remmen. bijna tegen een kei aan of tegen de auto als dat was gebeurd zeg maar dag dag fietsje en waarschijnlijk erger...quote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is geloof ik de vierde al dit jaar ofzo...
Ik wil niet te snel oordelen, maar over het algemeen dragen die ouwe mannen vaak ook geen helm.quote:Op maandag 25 april 2011 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Is geloof ik de vierde al dit jaar ofzo...
Als dat mannetje 25 km/uur ging, en die ander 35+ omdat hij die groep inhaalde klap je toch met 60 km/uur tegen elkaar. Dan helpt die helm misschien wel iets, maar niet heel veel. Je krijgt de klap immers frontaal op je lichaam, niet op je hoofd.quote:Op dinsdag 26 april 2011 00:27 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik wil niet te snel oordelen, maar over het algemeen dragen die ouwe mannen vaak ook geen helm.
http://www.abradio.nl/web(...)p_de_zeeweg_overveenquote:Op dinsdag 26 april 2011 00:27 schreef Pritt het volgende:
Ik wil niet te snel oordelen, maar over het algemeen dragen die ouwe mannen vaak ook geen helm.
Lekker hoor, getraind met weerstand dus. Ik ben een beetje brak; gisteren aan het bier gezeten met de buurtjes op de kade.quote:Op maandag 25 april 2011 22:22 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Kwam je ook Tandje Hogers tegen die bier zaten te zuipen en patat zaten te vreten?
Ik heb vandaag een duurtraining gedaan met een maatje van me. Het was afzien, want ik reed op m'n crosser (35mm banden op 5 bar) en hij op z'n racefiets. Toch lukte het me hem eraf te sprinten op een viaduct en om lange stukken 40 te rijden. Topsnelheid, 50 per uur. Nog nooit zo hard op m'n crosser gereden
Op de rechterfoto zie ik iig een slecht ontworpen fietspad.quote:Op dinsdag 26 april 2011 07:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
http://www.abradio.nl/web(...)p_de_zeeweg_overveen
Hij had wel een helm op
"Re-koolhydrateren"quote:Op maandag 25 april 2011 22:22 schreef Tommeke het volgende:
Kwam je ook Tandje Hogers tegen die bier zaten te zuipen en patat zaten te vreten?
Lijkt mij alleen al moeilijk om de gedachten erbij te houden, alert te blijven. Om maar te zwijgen over stijve schouders/nek en beurs zitvlak.quote:Op maandag 25 april 2011 22:33 schreef ultra_ivo het volgende:
Hoezo geen 25u30 achter elkaar rijden? Uurtje of 40 gaat ook nog best wel. Dat heb ik al vaker (moeten) doen. Eten moet je inderdaad af en toe zitten doen, restaurantje, benzinepomp of wat er ook te vinden is. De voorraad fietskaarten zit trouwens in een klein doosje.
Ik heb een agubroek en een nalini broek, en vind de zeem in de agu broek lekkerder. Was een broek van 75 euro, met een blauwe zeem. De nalini broek was ook zoiets qua prijs, heeft een witte/beige zeem. Wanneer ik in de beugels zit krijg ik last van mijn ballen in de nalinibroek. In de agubroek niet.quote:Op maandag 25 april 2011 23:59 schreef mytec het volgende:
ik heb trouwens een cheap ass agu broek. met dun rommel zeem volgens mij. heb in ieder geval altijd tering last. wil eigenlijk wel gaan voor nalini of assos is het alleen het geld waard ? of maakt het niet extreem uit?
Pas geleden in de winkel geïnformeerd naar zo'n Assos broek voor m'n vriendin. Verkoper gaf aan om eerst naar je zadel/fietsafstelling te kijken en wat verschillende dingen te proberen. Hij claimde vervolgens dat mensen die alles al geprobeerd hadden 9 van de 10 keer waren geholpen met zo'n Assos fietsbroek.quote:Op maandag 25 april 2011 23:59 schreef mytec het volgende:
ik heb trouwens een cheap ass agu broek. met dun rommel zeem volgens mij. heb in ieder geval altijd tering last. wil eigenlijk wel gaan voor nalini of assos is het alleen het geld waard ? of maakt het niet extreem uit?
Dit doet het 'emquote:
Haha lekker toch! Daar is het Pasen voorquote:Op dinsdag 26 april 2011 07:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lekker hoor, getraind met weerstand dus. Ik ben een beetje brak; gisteren aan
het bier gezeten met de buurtjes op de kade.![]()
Jullie hebben de nieuwe shirts al geloof ik hé? Ik zag er 1 van TH in het peloton gisteren. Een beetje een magere jonge renner.
Ik heb er nu 1 van de Decathlon, die zit prima. Nu is het ook zo dat ik nog nooit een dure heb gehad, dus misschien dat ik daar nog beter op zit.quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:05 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb in de loop der jaren geen verband kunnen ontdekken tussen het zitcomfort van een broek en de prijs van de koersbroek. Ik heb zowel goed gezeten op dure Bioracer broeken en met spotgoedkope Decathlonbroeken. In dezelfde prijsklasses heb ik ook beroerde broeken gekocht. Je moet zelf proberen wat jou het beste zit. Ik heb baat bij een dunne zeem.
Met de Decathlonbroeken van tegenwoordig haal ik de 100-150km wel. Meer haal ik alleen met de oudere serie van een jaar of 6-8 geleden (helaas zijn ze bij mij bijna allemaal versleten).quote:Op dinsdag 26 april 2011 13:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb er nu 1 van de Decathlon, die zit prima. Nu is het ook zo dat ik nog nooit een dure heb gehad, dus misschien dat ik daar nog beter op zit.
Als ik iig 140 km kan fietsen op een broek van de Decathlon zonder dat ik zadelpijn heb/krijg vind ik het wel goed
Ja, leuk! Mijn vriendin zal er ook zijn, dus ze is niet de enige vrouw met het BBQ'en. Fietst je vriendin ook? Oh ja, ik lees het.. 'trut'..quote:Op dinsdag 26 april 2011 10:32 schreef Blik het volgende:
V.w.b. de Fok fietsmeet, is aanhang ook welkom. Mijn vriendin wil ook mee
Ik was best trots op d'r, ze reed me er gewoon vanaf op de bergjesquote:Op dinsdag 26 april 2011 13:19 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ja, leuk! Mijn vriendin zal er ook zijn, dus ze is niet de enige vrouw met het BBQ'en. Fietst je vriendin ook? Oh ja, ik lees het.. 'trut'..Mooi. Kaas en ik zullen goed voor d'r zorgen als je af moet haken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |