quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:16 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Clubgenoot al rijdende met Terpstra op de foto.
Lekker! Vooral die max, waar heb je dat gedaan? Wij hadden 27.42 gem.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef Pritt het volgende:
Ronde van Noord-Holland also known as the desert race. Stats: 160km done, Time: 5:14:25, Avg.: 30,6 km/h, Max: 56,8 km/h. FUCCCCCCK YEEEEAH!
^-- Van mij vandaag.
Welnee manquote:Op zondag 24 april 2011 01:26 schreef MallootJean het volgende:
Noem je dat lostrappen, 60-70km... Allememachies, 't lijkt wel een prof-schema wat je hier even opnoemt...
Ga je die in Gerwen rijden?quote:Op zondag 24 april 2011 08:36 schreef kaasplankje het volgende:
Ik doe vandaag een hersteltraining en morgen is het koers
Valt wel mee toch.quote:Op zondag 24 april 2011 01:26 schreef MallootJean het volgende:
Noem je dat lostrappen, 60-70km... Allememachies, 't lijkt wel een prof-schema wat je hier even opnoemt...
Nee, Waddinxveen.quote:Op zondag 24 april 2011 09:41 schreef Marurk het volgende:
Ga je die in Gerwen rijden?
Valt wel mee toch.
Ok. Ik denk dat ik mijn eerste koers in mei ga doen. Eerst nog even goed bijtrainen.quote:Op zondag 24 april 2011 10:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, Waddinxveen.
Snel rondje voor sprinters, lastige wedstrijd voor de kaas, maar ik ga ervoor. Pa komt kijken.
Met wederom een heel contigent Grunnegers aan de startquote:Op zondag 24 april 2011 10:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, Waddinxveen.
Snel rondje voor sprinters, lastige wedstrijd voor de kaas, maar ik ga ervoor. Pa komt kijken.
En waar ben jij dan?quote:Op zondag 24 april 2011 10:21 schreef Tommeke het volgende:
Met wederom een heel contigent Grunnegers aan de start
Oh, misschien sta ik nog ff langs het parcours.quote:Op zondag 24 april 2011 10:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, Waddinxveen.
Volgens mij op een viaduct tussen Alkmaar en Medemblik terwijl ik in volle achtervolging op een groepje was.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker! Vooral die max, waar heb je dat gedaan? Wij hadden 27.42 gem.
Was best druk trouwens
Ik vind het nieuwe rondje wel beter, mooie ruime bochten, op het oude parcours ben ik in de bocht voor finish nog eens keihard gecrashed.quote:Op zondag 24 april 2011 10:48 schreef Littlecreep het volgende:
Oh, misschien sta ik nog ff langs het parcours.
Snel rondje is het daar. Vroeger werd dat ding gereden in het centrum, was veel leuker dan dat industrieterrein waar ze nu zitten.
Mocht je gaan kijken, dan gaan wij wat beelden zien?quote:Op zondag 24 april 2011 10:48 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Oh, misschien sta ik nog ff langs het parcours.
Snel rondje is het daar. Vroeger werd dat ding gereden in het centrum, was veel leuker dan dat industrieterrein waar ze nu zitten.
Kan me herinneren dat er vroeger ook nog ergens een misplaatste vluchtheuvel lag, of ben ik nu in de war met een ander parcours? Maar het is inderdaad een beter rondje, zonde alleen dat het zo'n lelijk industrieterrein is.quote:Op zondag 24 april 2011 11:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe rondje wel beter, mooie ruime bochten, op het oude parcours ben ik in de bocht voor finish nog eens keihard gecrashed.
Het is idd niet in het centrum, dat is wel jammer. Wel een stuk veiliger koersen zo, je kan daar zo hard door de bocht. Op het oude rondje was iedere bocht een trechter.quote:Op zondag 24 april 2011 12:49 schreef Littlecreep het volgende:
Kan me herinneren dat er vroeger ook nog ergens een misplaatste vluchtheuvel lag, of ben ik nu in de war met een ander parcours? Maar het is inderdaad een beter rondje, zonde alleen dat het zo'n lelijk industrieterrein is.
Ik zal eens kijken of ik morgen even langs wip. Hoe laat moet je rijden kaas?
Marktplaatsquote:Op zondag 24 april 2011 13:16 schreef No-P het volgende:
Iemand nog tips voor een goedkoop opzetstuurtje?
Voor een triathlon zou ik kiezen voor 2 'losse' buizen. Die kun je iets dichter bij elkaar monteren dan een stuurtje met een boog, en vermoedelijk weegt dat ook zo'n 100gr minder doordat die boog mist.quote:Op zondag 24 april 2011 14:26 schreef No-P het volgende:
En qua soort? Met een ronde boog, gewone uitstekende buizen? Het is voor een sprinttriathlon (20km fietsen).
Ik zou eigenlijk in Emmen starten in eenquote:
Dan moet je niet te hard rijden en goed drinken onderweg en goed eten en slapen nadien.quote:Op zondag 24 april 2011 19:55 schreef Marurk het volgende:
Ook weer terug van het "losfietsen" van de benen, vanavond goed slapen en dan morgen zo'n 170 km met ~2000 hoogtemeters... Hopelijk ben ik dinsdag niet al te stuk voor de baantraining.
Zijn daar normen voor dan? Hopelijk zijn ze in de afgelopen 25 jaar niet herzien, anders heb ik een probleemquote:Op zondag 24 april 2011 21:00 schreef Tommeke het volgende:
Ik rij met een of ander specialized stuur, wat ik zelf op maat heb gezaagd, zodat m'n fiets binnen de UCI-normen valt
En omdat ik 't stuur uberhaupt te lang vond. Waarom ik dat ding gekocht heb? Omdat ik er maar een paar euro voor hoefde te betalen.
Als je een tijdritstuur zoekt zou ik voor een Profile Design T2 gaan, is een mooi stuur en makkelijk op meerdere manieren af te stellen.
De afstand tussen het hart van je trapas en het uiteinde van je ligstuur mag maximaal 75 cm, of als je lang bent oid 80 cm zijn. En je zadel moet minimaal 5 cm achter het hart van je trapas staan. Maar dat is alleen tijdens KNWU tijdritten, bij andere evenementen doen ze niet moeilijk hoor...quote:Op zondag 24 april 2011 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn daar normen voor dan? Hopelijk zijn ze in de afgelopen 25 jaar niet herzien, anders heb ik een probleem
Helemaal geen, vroeger reed ik wel eens een tijdrit dan leende ik er eentje. De mooiste tijdritsturen die ik heb gezien waren Syntace. Ik had meestal een profile ofzo, ik weet 't niet meer. Niet dat 't uitmaakt, in een tijdrit ga je toch dood.quote:Op zondag 24 april 2011 20:33 schreef No-P het volgende:
Kaas en Tommeke, met wat voor een tijdritstuur rijden jullie en waarom.
Dat was wel makkelijk ja. Toch schijnt het voor sommige mensen moeilijk te zijn om het bordje rechtdoor te volgens, ipv daarvan ging een halfe groep naar rechts. Rest van die idioten meteen vol in de remmen en het fietspad blokkeren (vlak na Alkmaar, dan moest je een brug op, over, U bocht in, onder de brug door en daarna door een fietstunnel).quote:Op zondag 24 april 2011 10:54 schreef Pritt het volgende:
[..]
Volgens mij op een viaduct tussen Alkmaar en Medemblik terwijl ik in volle achtervolging op een groepje was.Het was idd super druk. Wel makkelijk overigens, dan hoef je niet op de bordjes te letten en gewoon de massa volgen.
Volgens mij heb ik een foto. Hij is iig nog aardig oud Er zit nog 4 gulden in 't zadeltasjequote:Op zondag 24 april 2011 22:00 schreef Tommeke het volgende:
Wat voor fiets heb je dan?
Ik heb vandaag m'n crosser weer opgeknapt. Die had ik eind januari na een wedstrijd in de schuur gegooid en nooit meer naar omgekeken. Na 2,5 uur prutsen was ie weer als vanouds
Klopt, lekker kotsenquote:Op zondag 24 april 2011 22:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Helemaal geen, vroeger reed ik wel eens een tijdrit dan leende ik er eentje. De mooiste tijdritsturen die ik heb gezien waren Syntace. Ik had meestal een profile ofzo, ik weet 't niet meer. Niet dat 't uitmaakt, in een tijdrit ga je toch dood.
Als 't voor één wedstrijd is (en daarvoor even aan de houding wennen) kun je er wel een van mij lenen. Ik heb er driequote:Op zondag 24 april 2011 14:26 schreef No-P het volgende:
En qua soort? Met een ronde boog, gewone uitstekende buizen? Het is voor een sprinttriathlon (20km fietsen).
Donders, das echt staal, met keilbouten in de muur verankerd?quote:
Dat sowieso. Maar die muursteun kan van de fiets af. Daar kwam ik pas na 20 km achter.quote:Op zondag 24 april 2011 23:04 schreef DakDuuf het volgende:
[..]
Donders, das echt staal, met keilbouten in de muur verankerd?
Held, dikke benen zeker?quote:Op zondag 24 april 2011 23:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar die muursteun kan van de fiets af. Daar kwam ik pas na 20 km achter.
Dan kijken mensen je toch raar aan met zo'n bagagerek aan de linkerkant van je fiets.
Zag je dequote:Op zondag 24 april 2011 23:11 schreef DakDuuf het volgende:
[..]
Held, dikke benen zeker?
En toch nog een snelheid van 30 in het uur halen?
Gemiddeld hé? En onderweg door nie-mand ingehaald worden.quote:Op zondag 24 april 2011 23:11 schreef DakDuuf het volgende:
Held, dikke benen zeker?
En toch nog een snelheid van 30 in het uur halen?
En dat alles terwijl ik een cursus doedelzakspelen voor gevorderden aan het volgen was.quote:Op maandag 25 april 2011 07:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Gemiddeld hé? En onderweg door nie-mand ingehaald worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |