Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat eastergebeuren?quote:
quote:
en dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef wel.o.k het volgende:
ik word dus ontvoerd las ik in het vorige topic
krijg ik koffie en op last van suikertaartje word ik ook weer vrij gelatenquote:
iemand die aankondigt dat hij de 15e is in dit topic. maar verkeerde woord voor vijftien gebruikt.quote:
Ohquote:Op woensdag 20 april 2011 16:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iemand die aankondigt dat hij de 15e is in dit topic. maar verkeerde woord voor vijftien gebruikt.
ik ben al thuisquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:31 schreef wel.o.k het volgende:
ik word dus ontvoerd las ik in het vorige topic
door mijn geliefdequote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wel, even kijken dan.
Ontvoer ik daarna wok voor een kop koffie (voor hem dan, ik neem wel thee).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
leuke pasfoto van jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Jij weet heul niet hoe ik eruit ziequote:
Fijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je kunt je 'score' linken naar je Twitter ofzo
Wattan?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
Ohmygawd. Ik heb nog nooit zo'n mooie sollicitatie geschreven. Maar het is dan ook zo'n onwijs toffe functie.
Gaan met die banaanquote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
Ohmygawd. Ik heb nog nooit zo'n mooie sollicitatie geschreven. Maar het is dan ook zo'n onwijs toffe functie.
Fijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sociale media bedrijfsprofielen bijhouden. Facebook/twitter en dergelijke.
pubersquote:
Ja, beetje zijn lul in een kraaiend nest vogeltjes douwenquote:
Enfequote:Op woensdag 20 april 2011 16:52 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Wat een weeeeeeeeeerrrrr![]()
![]()
En ga vanavond nog heerlijk uit eten ook in de stad
je moet wat he?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, beetje zijn lul in een kraaiend nest vogeltjes douwenMij nie gezien
FYPquote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef Ladylike het volgende:
Weer terug de zon in
* Ladylikedoet bikini uit en stapt de warmte weer in
oh das wel netjes van STquote:Op woensdag 20 april 2011 16:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
krijg ik koffie en op last van suikertaartje word ik ook weer vrij gelaten
Mja, maar dat is met sex ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het tof. En als ik er voor betaald krijg al helemaal.
Jij niet neequote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, maar dat is met sex ook.
Toch doe je dat niet
Lekkere vergelijking ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, maar dat is met sex ook.
Toch doe je dat niet
Je moet gewoon alles vergelijken met sex. Anders is het leven maar een droevig aftellen naar de dood. Of zo.quote:
Pgrquote:
Als de tandarts klaar is? Daar voel jij toch niks van? Of toch... stiekeme gigoloquote:Op woensdag 20 april 2011 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver nu is die dikke bek aan het weggaan qua verdoving maar nou blijkt pas hoeveel pijn het doet als die tandarts klaar is
Dus dingen vergelijken met sex maakt het beter? Ik heb wel gewoon sex.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet gewoon alles vergelijken met sex. Anders is het leven maar een droevig aftellen naar de dood. Of zo.
Oh en met bier, dat kan ook
scherp.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als de tandarts klaar is? Daar voel jij toch niks van?
Zekersquote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
scherp.
maar, pijn in je bek kan inderdaad echt een killer zijn
Had vandaag 2 tussenuren, het was vreselijkquote:
Gewoon vergelijken met sex komt alles goedquote:Op woensdag 20 april 2011 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver nu is die dikke bek aan het weggaan qua verdoving maar nou blijkt pas hoeveel pijn het doet als die tandarts klaar is
Ik moest vandaag een half uur in een stoptrein zitten.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Had vandaag 2 tussenuren, het was vreselijk
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sociale media bedrijfsprofielen bijhouden. Facebook/twitter en dergelijke.
Luxe heeft zo z'n prijskaartjequote:Op woensdag 20 april 2011 17:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik moest vandaag een half uur in een stoptrein zitten.![]()
Er is trouwens wel airco in de 1ste klasse
ik las natuurlijk weer iets andersquote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef Ladylike het volgende:
Weer terug de zon in
* Ladylikedoet bikini goed en stapt de warmte weer in
Die mondhygiëniste is wel behoorlijkquote:Op woensdag 20 april 2011 17:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gewoon vergelijken met sex komt alles goed
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus dingen vergelijken met sex maakt het beter? Ik heb wel gewoon sex.
Vies kind ben jequote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als de tandarts klaar is? Daar voel jij toch niks van? Of toch... stiekeme gigolo![]()
Gemeen, ik ben maar een arme scholier.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Luxe heeft zo z'n prijskaartje
Ik wel, gebruik het ook niet heel veel, omdat ik het voor persoonlijk gebruik nogal onbenullig vind. Lekker boeiend wat ik als avondeten eet, weetje. Maar voor bedrijven is het natuurlijk perfect.quote:
Hmm. Lemme think. Een trein met airco in de 1e klas EN NIET in de 2e klas. Hmm...quote:Op woensdag 20 april 2011 17:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik moest vandaag een half uur in een stoptrein zitten.![]()
Er is trouwens wel airco in de 1ste klasse
Eerste keer dat ik met de trein ging zat ik met het allergoedkoopste kaartje mét kinderkorting in de eerste klas, en niet eens gesnaptquote:Op woensdag 20 april 2011 17:12 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gemeen, ik ben maar een arme scholier.
Danke Schonquote:
Zelf gemaakt?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Danke Schon
Ben er dan ook zeer trots op
idd mijn neefje gebruikt het ook heel erg veel voor zijn werkquote:Op woensdag 20 april 2011 17:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, gebruik het ook niet heel veel, omdat ik het voor persoonlijk gebruik nogal onbenullig vind. Lekker boeiend wat ik als avondeten eet, weetje. Maar voor bedrijven is het natuurlijk perfect.
Hier in deventer zijn ze er anders erg goed in.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm. Lemme think. Een trein met airco in de 1e klas EN NIET in de 2e klas. Hmm...
Hmm.......
Nee, er komt niks![]()
Jaquote:
SPOILER: PAS OP! Bevat anticlimax!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
JaDacht ik alSPOILER: PAS OP! Bevat anticlimax!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Kan ook iets met PB te maken hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:17 schreef summer2bird het volgende:
En ik mij gister maar afvragen waarom de pc zo sloom liep, ja als je het in energiebesparen zet, loopt het niet zo snel nee
CS5 geeft bij mij nu trouwens telkens de melding invalid serialnumber.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan ook iets met PB te maken hebben
Nee, ik wil ijs, sneeuw en zeikende Nederlanders over wat voor kutweer het wel niet is.quote:
Speakin of which.. fok, of buiten, fok.. of.. buiten.. hmm...quote:
Pak de laptop, en setze dich in einer tuinstoel, just like mequote:Op woensdag 20 april 2011 17:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Speakin of which.. fok, of buiten, fok.. of.. buiten.. hmm...
bUITEN mAZZEL! :p (OEPS CAPS AAN)
Hier ookquote:Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
CS5 geeft bij mij nu trouwens telkens de melding invalid serialnumber.
Telkens maar andere uit proberen
Licentie kopenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dus bij de rest nu ook wel![]()
![]()
![]()
Godver...
Vind ik nou ook. En het is nog niet eens zomerquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik wil ijs, sneeuw en zeikende Nederlanders over wat voor kutweer het wel niet is.
XD Doeiquote:Op woensdag 20 april 2011 17:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Speakin of which.. fok, of buiten, fok.. of.. buiten.. hmm...
bUITEN mAZZEL! :p (OEPS CAPS AAN)
Wat nouquote:Op woensdag 20 april 2011 17:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vind ik nou ook. En het is nog niet eens zomer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
XD Doei
Ah.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat nou![]()
Het is rotweer!
Met dit weer wil ik zwemmen en dat kan niet, dus is het rotweer.
Oh, Deventer. Daar kom ik nooitquote:Op woensdag 20 april 2011 17:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hier in deventer zijn ze er anders erg goed in.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
Vanavond pasta maken. Lekkerlekkerlekker.
Ik schuif wel aanquote:Op woensdag 20 april 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
Niet?quote:
Lekkerquote:Op woensdag 20 april 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
Niet geheel! Ja uh gewoon niet dusquote:
Welk deel van je is dan een hotdog?quote:
Ze is gewoon hotquote:Op woensdag 20 april 2011 17:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Welk deel van je is dan een hotdog?
ik had een ergere opmerking kunnen makenquote:
Rly?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had een ergere opmerking kunnen maken
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeej ik heb een splinterGroene zeep here I come
quote:
welche methode?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
HuuuuuuuuIk kan de antwoorden van geschiedenis niet vinden op internet
'Geschiedenis Werkplaats'quote:
Ken ik nietquote:
Ik wil het niet kennenquote:
Fuuuuuuuquote:Op woensdag 20 april 2011 17:37 schreef RockNijntje het volgende:
HuuuuuuuuIk kan de antwoorden van geschiedenis niet vinden op internet
Dat is de vraag niet. Waar gaan de vragen over?quote:
Als ik het antwoord zie begrijp ik hetquote:Op woensdag 20 april 2011 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de vraag niet. Waar gaan de vragen over?
Dat is heel wat belangrijker dan dat je ergens kunt vinden dat vraag 27 antwoord c moet zijn.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]ik ga nog ff van de zon genieten
Geniet zequote:Op woensdag 20 april 2011 17:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]ik ga nog ff van de zon genieten
Werkt dat bij geschiedenis ook zo?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik het antwoord zie begrijp ik het
Heb je heel misschien de antwoorden van 3VWO?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:43 schreef summer2bird het volgende:
RN heeft dezelfde geschiedenismethode als ik.
Juist welquote:Op woensdag 20 april 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Werkt dat bij geschiedenis ook zo?Bij wiskunde kan ik begrijpen dat een uitkomst je kan helpen de berekening te begrijpen. Maar geschiedenis zijn puur feiten.
Nee, 4 HAVO.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je heel misschien de antwoorden van 3VWO?
[..]
Juist wel
waar woon je? dan kom ik hem ff opetenquote:
Nou nee hoorquote:
ik geloof dat ik er nog een van vorig jaar hebquote:
Geniet ervanquote:Op woensdag 20 april 2011 17:49 schreef Bos81 het volgende:
Zo pittig dagje gehad. Nu even in de zon genieten van een bèkske thee en beginnen in een nieuw boek .
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik geloof dat ik er nog een van vorig jaar heb
Dan klik je dalijk toch op stop volgen?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef Maraca het volgende:
Ik durf hier eigenlijk niet meer te posten met die nieuwe topicsreeks functie
...tsja.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef Maraca het volgende:
Ik durf hier eigenlijk niet meer te posten met die nieuwe topicsreeks functie
Dat kanquote:Op woensdag 20 april 2011 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan klik je dalijk toch op stop volgen?
quote:
Iedereen maakt wel eens een foutquote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee zeg eens. Ik kocht vroeger altijd een complete CD voor één goed nummer dus he.
Waarom heb ik een CD van Aerosmith?
Ik vind ze wel tof. En Steven Tyler is geniaal in de nieuwe Idols in Amerika.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee zeg eens. Ik kocht vroeger altijd een complete CD voor één goed nummer dus he.
Waarom heb ik een CD van Aerosmith?
Oh dat kan. Daar kijk ik niet naar hequote:Op woensdag 20 april 2011 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof. En Steven Tyler is geniaal in de nieuwe Idols in Amerika.
Dan maak je wat meer. Of ga je naar de snackbar. Opgelost!quote:
Maar ja, als je meer dan 10 minuten achter elkaar niet FOK!t ga je eraan, dat weet jequote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja, als je meer dan 10 minuten achter elkaar niet FOK!t ga je eraan, dat weet jeDan maar wat minder eten
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ja, als je meer dan 10 minuten achter elkaar niet FOK!t ga je eraan, dat weet jeDan maar wat minder eten
Dalijk maar weer even iemand sms'en en dan samen naar de frietkraamquote:Op woensdag 20 april 2011 18:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is niet slim![]()
Ik heb ook nog niet genoeg gehad daarom eet ik dus nog meer
Maar waarom nam je dan niet meer? Frietkraamquote:
Een date met PRG?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dalijk maar weer even iemand sms'en en dan samen naar de frietkraam![]()
![]()
pgrquote:Op woensdag 20 april 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dalijk maar weer even iemand sms'en en dan samen naar de frietkraam![]()
![]()
K.I.S.S.I.N.G.quote:
mooi zoquote:Op woensdag 20 april 2011 18:39 schreef Ladylike het volgende:
Mn zus is onderweg naar huis
Andere maatschappij deed blijkbaar toch niet moeilijk
en hoppa, vlucht naar huis en nu van schiphol naar hasselt aan het treinen..
Om half 8 in Hasselt oppikken, scheelt haar een uurtje (moet nog naar maastricht en dan nog de auto oppikken..)
Bonjour LadyLikequote:Op woensdag 20 april 2011 18:41 schreef Ladylike het volgende:
ola summer
* Ladylikeneemt nog een peuk voordat ze in de auto stapt
Ja, en ze was superblij dat ik haar kon oppikken.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ga lekker douchen en dan ben ik bowlen, Bis Later Lui![]()
![]()
Precies, er is genoeg eten, maar ze eet niet genoeg. En daarna naar de friettent. Dat riekt naar een date!quote:
Have funquote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
![]()
Zie die bowlingbal niet als een Kirby aan!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
![]()
En van vlinders in de buik ga je sowieso op rare momenten etenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, er is genoeg eten, maar ze eet niet genoeg. En daarna naar de friettent. Dat riekt naar een date!
Pubers, zo chaotisch voorspelbaarquote:Op woensdag 20 april 2011 18:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En van vlinders in de buik ga je sowieso op rare momenten etenjah, andere conclusie is niet mogelijk
* Ladylike heeft flashbacksquote:
Ja, maar jij bent dan ook vrouw! Die hebben nu eenmaal een kut!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* Ladylikeheeft flashbacks
ik was een kutpuber
Truequote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook vrouw! Die hebben nu eenmaal een kut!
Hoe oud was je?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef Ladylike het volgende:
Heb ook sorrie tegen mn pa gezegd toen de kleine van mij geboren was
27quote:
Wat fijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, en ze was superblij dat ik haar kon oppikken.
Maar zij steunt mij met veel dingen en nu kan ik eindelijk eens echt iets voor haar doen
(behalve de katten voeren)
ja man, als ze me gaat bedanken, kan ik eindelijk zeggen: daar heb je een kleine zus voorquote:
Wast lekker?quote:
Hoe oud was je toen je kind geboren werd?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
27
maar zei toen pas sorrie omdat ik nog steeds vond dat hij zich overal mee bemoeide
toen pas besefte ik dat dat bezorgdheid was
Doesj zequote:Op woensdag 20 april 2011 18:48 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga even douchen![]()
Mjöbble tsjibt mjöb.
en zo hoort het ookquote:Op woensdag 20 april 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je kind geboren werd?
Achja, ik weet vaak ook wel dat mijn ouders het goed bedoelen, maar soms heb je gewoon geen zin om daar in te geloven, of om er naar te luisteren. Alles lijkt soms zo onredelijk, zo werkt het puberbrein
Wapper met watte?quote:
goede avondquote:
Maar je zei "Toen zei ik pas sorry" , dat bracht me in de warquote:
nja je kunt op je 25ste ook zonder kinderen realiseren dat het bezorgdheid was... ik niet dusquote:Op woensdag 20 april 2011 18:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar je zei "Toen zei ik pas sorry" , dat bracht me in de war
Hihi fijn dat jullie zo'n goed band hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja man, als ze me gaat bedanken, kan ik eindelijk zeggen: daar heb je een kleine zus voor
Nouja, gelukkig besef je het nu, ook wat fijner voor je paquote:Op woensdag 20 april 2011 18:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja je kunt op je 25ste ook zonder kinderen realiseren dat het bezorgdheid was... ik niet dus
quote:
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hihi fijn dat jullie zo'n goed band hebben.
Nja nu vind ik dat het bezorgd zijn ook zn grenzen mag hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nouja, gelukkig besef je het nu, ook wat fijner voor je pa
matey einstein, you be walking the plank arrquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
matey einstein, you be walking the plank arr
Die zat toch vast in Barca ???quote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nja nu vind ik dat het bezorgd zijn ook zn grenzen mag hebben
Ik ga plassen en mn zus halen
shiver me timbersquote:
Soomaaliyeey toosooquote:
Voortaan maar eens leren hoe je "privacy" spelt?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:59 schreef Crazy-M het volgende:
Voortaan maar IPravacy schender ???? ipv Iphone ofzo ?
http://www.nu.nl/gadgets/(...)n-eigenaar-vast.html
ehm hoe jij het schrijftquote:Op woensdag 20 april 2011 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voortaan maar eens leren hoe je "privacy" spelt?
Mooi toch!? Is het ook eens te volgen!quote:
Net, afgelopen minuut, voor de slachtoffers in Alphen, Nederland 1, Stef Bos nu.quote:
een keertje rustig hequote:
Ah fuck, ik stond te zingen onder de douchequote:Op woensdag 20 april 2011 19:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Net, afgelopen minuut, voor de slachtoffers in Alphen, Nederland 1, Stef Bos nu.
2 minuten geleden?quote:Op woensdag 20 april 2011 19:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah fuck, ik stond te zingen onder de douche
Welk een snelheidquote:
een vrouw die snel douchedquote:
dit vraagt om ...quote:Op woensdag 20 april 2011 19:09 schreef Pheno het volgende:
Zo, rust. 7 pm's binnen, nog drie te gaan
Ik krijg nooit PM'squote:Op woensdag 20 april 2011 19:09 schreef Pheno het volgende:
Zo, rust. 7 pm's binnen, nog drie te gaan
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, er is genoeg eten, maar ze eet niet genoeg. En daarna naar de friettent. Dat riekt naar een date!
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En van vlinders in de buik ga je sowieso op rare momenten etenjah, andere conclusie is niet mogelijk
Hou eens op.quote:
Gister had je er nog een van mijquote:Op woensdag 20 april 2011 19:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik krijg nooit PM's
Behalve dan van Klinkerbotsing, of van Whisky, of van Marieke, of natuurlijk van Jan, en natuurlijk niet te vergeten van KG, en oja, ook nog van Sharr,.
Maar verder nooit
Dit zijn leesbevestigingen van een prijs. Ik ga dat met Kerst ook maar eens doen, dan krijg ik ook eens berichtjes!quote:Op woensdag 20 april 2011 19:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik krijg nooit PM's
Behalve dan van Klinkerbotsing, of van Whisky, of van Marieke, of natuurlijk van Jan, en natuurlijk niet te vergeten van KG, en oja, ook nog van Sharr,.
Maar verder nooit
Jaaaaquote:Op woensdag 20 april 2011 19:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Gister had je er nog een van mij
Ik noem met een vriendin en een vriend naar de frietkraam gaan niet echt ontkennenquote:
als je goed was voor het mileu was je nu ook niet onlinequote:Op woensdag 20 april 2011 19:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
is een vrouw die verslaaft is aan fok! en internet
En het is beter voor het milieu![]()
Jaja..................quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik noem met een vriendin en een vriend naar de frietkraam gaan niet echt ontkennen
heel romantisch frietje eten, net zoals in ....... hoe heet die tekenfilm ook alweer ...quote:
Ik moet toch wat.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je goed was voor het mileu was je nu ook niet online
Die ene met die dolmatiers met die sliert spagetti.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heel romantisch frietje eten, net zoals in ....... hoe heet die tekenfilm ook alweer ...
Heb je niks beters te doen? Dankquote:
Vertel.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Begravenisnummers horen die je uit je goede humeur halen
Lady en de vagebond.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die ene met die dolmatiers met die sliert spagetti.
daarom kijk ik er ook niet naarquote:Op woensdag 20 april 2011 19:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Begravenisnummers horen die je uit je goede humeur halen
quote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die ene met die dolmatiers met die sliert spagetti.
Nee, ik heb niks beters te doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je niks beters te doen? Dank
Dat je er mee op mag houdenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik heb niks beters te doen.
Waarvoor dank?
op Nederland 1 is nu de samenvatting van de herdenking van alphen.quote:
[..]quote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef Pheno het volgende:
[quote]Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom kijk ik er ook niet naar
[..]
[ afbeelding ]
Lady vagebond
Ik zat gewoon zo op school, oortje te delen met m'n vriendin, en ineens komt er een nummer voorbij wat werd gedraaid op de begrafenis van een vriend, normaal heb ik dat nooit, maar ik de rest van de schooldag wel wat stiller dan normaal, ik haat het!quote:
Tof, ik kijk nietquote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op Nederland 1 is nu de samenvatting van de herdenking van alphen.
Bakkes.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef PeZu het volgende:
heh wat doet pgr nijntje aanduwen enzulks?
Jaah, die!quote:
He gat, daar ga ik lekker niet naar kijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
op Nederland 1 is nu de samenvatting van de herdenking van alphen.
Niet dat nummer op TV, maar dat deed me er wel weer aan denkenquote:Op woensdag 20 april 2011 19:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
daarom kijk ik er ook niet naar
[..]
[ afbeelding ]
Lady vagebond
ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |