Danke Schonquote:
Zelf gemaakt?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Danke Schon
Ben er dan ook zeer trots op
idd mijn neefje gebruikt het ook heel erg veel voor zijn werkquote:Op woensdag 20 april 2011 17:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel, gebruik het ook niet heel veel, omdat ik het voor persoonlijk gebruik nogal onbenullig vind. Lekker boeiend wat ik als avondeten eet, weetje. Maar voor bedrijven is het natuurlijk perfect.
Hier in deventer zijn ze er anders erg goed in.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm. Lemme think. Een trein met airco in de 1e klas EN NIET in de 2e klas. Hmm...
Hmm.......
Nee, er komt niks![]()
Jaquote:
SPOILER: PAS OP! Bevat anticlimax!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
JaDacht ik alSPOILER: PAS OP! Bevat anticlimax!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Kan ook iets met PB te maken hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:17 schreef summer2bird het volgende:
En ik mij gister maar afvragen waarom de pc zo sloom liep, ja als je het in energiebesparen zet, loopt het niet zo snel nee
CS5 geeft bij mij nu trouwens telkens de melding invalid serialnumber.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan ook iets met PB te maken hebben
Nee, ik wil ijs, sneeuw en zeikende Nederlanders over wat voor kutweer het wel niet is.quote:
Speakin of which.. fok, of buiten, fok.. of.. buiten.. hmm...quote:
Pak de laptop, en setze dich in einer tuinstoel, just like mequote:Op woensdag 20 april 2011 17:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Speakin of which.. fok, of buiten, fok.. of.. buiten.. hmm...
bUITEN mAZZEL! :p (OEPS CAPS AAN)
Hier ookquote:Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
CS5 geeft bij mij nu trouwens telkens de melding invalid serialnumber.
Telkens maar andere uit proberen
Licentie kopenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dus bij de rest nu ook wel![]()
![]()
![]()
Godver...
Vind ik nou ook. En het is nog niet eens zomerquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 17:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik wil ijs, sneeuw en zeikende Nederlanders over wat voor kutweer het wel niet is.
XD Doeiquote:Op woensdag 20 april 2011 17:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Speakin of which.. fok, of buiten, fok.. of.. buiten.. hmm...
bUITEN mAZZEL! :p (OEPS CAPS AAN)
Wat nouquote:Op woensdag 20 april 2011 17:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vind ik nou ook. En het is nog niet eens zomer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
XD Doei
Ah.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wat nou![]()
Het is rotweer!
Met dit weer wil ik zwemmen en dat kan niet, dus is het rotweer.
Oh, Deventer. Daar kom ik nooitquote:Op woensdag 20 april 2011 17:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hier in deventer zijn ze er anders erg goed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |