je moet wat he?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, beetje zijn lul in een kraaiend nest vogeltjes douwenMij nie gezien
FYPquote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef Ladylike het volgende:
Weer terug de zon in
* Ladylikedoet bikini uit en stapt de warmte weer in
oh das wel netjes van STquote:Op woensdag 20 april 2011 16:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
krijg ik koffie en op last van suikertaartje word ik ook weer vrij gelaten
Mja, maar dat is met sex ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het tof. En als ik er voor betaald krijg al helemaal.
Jij niet neequote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, maar dat is met sex ook.
Toch doe je dat niet
Lekkere vergelijking ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, maar dat is met sex ook.
Toch doe je dat niet
Je moet gewoon alles vergelijken met sex. Anders is het leven maar een droevig aftellen naar de dood. Of zo.quote:
Pgrquote:
Als de tandarts klaar is? Daar voel jij toch niks van? Of toch... stiekeme gigoloquote:Op woensdag 20 april 2011 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Godver nu is die dikke bek aan het weggaan qua verdoving maar nou blijkt pas hoeveel pijn het doet als die tandarts klaar is
Dus dingen vergelijken met sex maakt het beter? Ik heb wel gewoon sex.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet gewoon alles vergelijken met sex. Anders is het leven maar een droevig aftellen naar de dood. Of zo.
Oh en met bier, dat kan ook
scherp.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als de tandarts klaar is? Daar voel jij toch niks van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |