mooi zoquote:Op woensdag 20 april 2011 18:39 schreef Ladylike het volgende:
Mn zus is onderweg naar huis
Andere maatschappij deed blijkbaar toch niet moeilijk
en hoppa, vlucht naar huis en nu van schiphol naar hasselt aan het treinen..
Om half 8 in Hasselt oppikken, scheelt haar een uurtje (moet nog naar maastricht en dan nog de auto oppikken..)
Bonjour LadyLikequote:Op woensdag 20 april 2011 18:41 schreef Ladylike het volgende:
ola summer
* Ladylikeneemt nog een peuk voordat ze in de auto stapt
Ja, en ze was superblij dat ik haar kon oppikken.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
Ik ga lekker douchen en dan ben ik bowlen, Bis Later Lui![]()
![]()
Precies, er is genoeg eten, maar ze eet niet genoeg. En daarna naar de friettent. Dat riekt naar een date!quote:
Have funquote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
![]()
Zie die bowlingbal niet als een Kirby aan!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef Trevland het volgende:
![]()
En van vlinders in de buik ga je sowieso op rare momenten etenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, er is genoeg eten, maar ze eet niet genoeg. En daarna naar de friettent. Dat riekt naar een date!
Pubers, zo chaotisch voorspelbaarquote:Op woensdag 20 april 2011 18:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En van vlinders in de buik ga je sowieso op rare momenten etenjah, andere conclusie is niet mogelijk
* Ladylike heeft flashbacksquote:
Ja, maar jij bent dan ook vrouw! Die hebben nu eenmaal een kut!quote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* Ladylikeheeft flashbacks
ik was een kutpuber
Truequote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook vrouw! Die hebben nu eenmaal een kut!
Hoe oud was je?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:45 schreef Ladylike het volgende:
Heb ook sorrie tegen mn pa gezegd toen de kleine van mij geboren was
27quote:
Wat fijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, en ze was superblij dat ik haar kon oppikken.
Maar zij steunt mij met veel dingen en nu kan ik eindelijk eens echt iets voor haar doen
(behalve de katten voeren)
ja man, als ze me gaat bedanken, kan ik eindelijk zeggen: daar heb je een kleine zus voorquote:
Wast lekker?quote:
Hoe oud was je toen je kind geboren werd?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
27
maar zei toen pas sorrie omdat ik nog steeds vond dat hij zich overal mee bemoeide
toen pas besefte ik dat dat bezorgdheid was
Doesj zequote:Op woensdag 20 april 2011 18:48 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga even douchen![]()
Mjöbble tsjibt mjöb.
en zo hoort het ookquote:Op woensdag 20 april 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hoe oud was je toen je kind geboren werd?
Achja, ik weet vaak ook wel dat mijn ouders het goed bedoelen, maar soms heb je gewoon geen zin om daar in te geloven, of om er naar te luisteren. Alles lijkt soms zo onredelijk, zo werkt het puberbrein
Wapper met watte?quote:
goede avondquote:
Maar je zei "Toen zei ik pas sorry" , dat bracht me in de warquote:
nja je kunt op je 25ste ook zonder kinderen realiseren dat het bezorgdheid was... ik niet dusquote:Op woensdag 20 april 2011 18:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maar je zei "Toen zei ik pas sorry" , dat bracht me in de war
Hihi fijn dat jullie zo'n goed band hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja man, als ze me gaat bedanken, kan ik eindelijk zeggen: daar heb je een kleine zus voor
Nouja, gelukkig besef je het nu, ook wat fijner voor je paquote:Op woensdag 20 april 2011 18:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja je kunt op je 25ste ook zonder kinderen realiseren dat het bezorgdheid was... ik niet dus
quote:
Jaquote:Op woensdag 20 april 2011 18:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hihi fijn dat jullie zo'n goed band hebben.
Nja nu vind ik dat het bezorgd zijn ook zn grenzen mag hebbenquote:Op woensdag 20 april 2011 18:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nouja, gelukkig besef je het nu, ook wat fijner voor je pa
matey einstein, you be walking the plank arrquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 18:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
matey einstein, you be walking the plank arr
Die zat toch vast in Barca ???quote:Op woensdag 20 april 2011 18:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nja nu vind ik dat het bezorgd zijn ook zn grenzen mag hebben
Ik ga plassen en mn zus halen
shiver me timbersquote:
Soomaaliyeey toosooquote:
Voortaan maar eens leren hoe je "privacy" spelt?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:59 schreef Crazy-M het volgende:
Voortaan maar IPravacy schender ???? ipv Iphone ofzo ?
http://www.nu.nl/gadgets/(...)n-eigenaar-vast.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |