Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Welk spel?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:55 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat was tweede keer story mode. De zakken hooi zeg. Ik wil niet weten hoe de lastigste moeilijkheidsgraad is
Ze zou sowieso een fok pauze houden deze week.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:54 schreef DaMart het volgende:
Maar wat is er allemaal bij LL aan de hand?
daar krijgen we vast een FP bericht overquote:Op woensdag 20 april 2011 13:54 schreef DaMart het volgende:
MK.quote:
Fok pauze is overratedquote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Ze zou sowieso een fok pauze houden deze week.
en MK staat voor???quote:
Met live-verslag?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef Barreltje het volgende:
[..]
daar krijgen we vast een FP bericht over
Mortal Kombat.quote:
Wat let je?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:58 schreef Koen66 het volgende:
nog steeds druk vandaag
Maar straks naar de Auto RAI
Was liever naar een lekker terras gegaan
Unix beheerquote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef wel.o.k het volgende:
unix beheer
dat zijn die mensen met teletekst schermen
Ik wil dat welquote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef wel.o.k het volgende:
unix beheer
dat zijn die mensen met teletekst schermen
ach, is wel leuk om iets met collega's te gaan doenquote:
quote:
Zie Twitterquote:Op woensdag 20 april 2011 13:54 schreef DaMart het volgende:
Only confirmed followers have access to @_lovelylady's Tweets and complete profile. You need to send a request before you can start following this account.quote:
quote:
Geruchten over een schietpartij met een vader en een kindquote:Op woensdag 20 april 2011 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan lees ik het later wel een keer
"New to Twitter? Join today!"quote:Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Only confirmed followers have access to @_lovelylady's Tweets and complete profile. You need to send a request before you can start following this account.
OMGquote:Op woensdag 20 april 2011 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geruchten over een schietpartij met een vader en een kind
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Only confirmed followers have access to @_lovelylady's Tweets and complete profile. You need to send a request before you can start following this account.
Ontvang ik zelfs als volgerquote:Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, datquote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Ontvang ik zelfs als volger
edit Twitter update:
Inval in woning gedaan, niets aangetroffen.. afzetlinten weggehaald, en politie is weg #wtf #bizar Daar hou je een naar gevoel aan over
Goed plan, ga ik ook maar weer doenquote:
Gooi het maar weer op ons bordquote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer... Belt iemand in het Engels; antwoordt ik in het Frans..![]()
Is jullie schuld
Bizar verhaal inderdaad...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Ontvang ik zelfs als volger
LL Twitter update:
Inval in woning gedaan, niets aangetroffen.. afzetlinten weggehaald, en politie is weg #wtf #bizar Daar hou je een naar gevoel aan over
Uiteraardquote:
quote:
quote:
Pehehe.. Dat er nog niemand fap lasquote:
Ach, Mädchen, wieso denn das?quote:
Sorry, not in the moodquote:Op woensdag 20 april 2011 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehe.. Dat er nog niemand fap las
Dat durfde ik niet te zeggen... en die gedachte was snel weg, jij toch meisje of nie?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehe.. Dat er nog niemand fap las
Nu moeten we zeker op jouw Twitter gaan kijken wat er aan de hand is.quote:
ik heb mijn vader niet vermoord.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik lolde..quote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu moeten we zeker op jouw Twitter gaan kijken wat er aan de hand is.
Hihi, aan de hand, fap, get it?
Woot wtf ben je ziek ofzo?quote:
Neh, het staat niet op twitter. Wel 'achter' hier op FOK!, trouwensquote:Op woensdag 20 april 2011 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu moeten we zeker op jouw Twitter gaan kijken wat er aan de hand is.
Hihi, aan de hand, fap, get it?
Gisteren speelt nog wat in mijn hoofd; maar alles gaat goed hoor. Mijn concentratie is vandaag alleen niet optimaalquote:
Pgrquote:Op woensdag 20 april 2011 14:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nijn![]()
Wat fijn![]()
Krijg je een cijfer?
care to explain??quote:Op woensdag 20 april 2011 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Neh, het staat niet op twitter. Wel 'achter' hier op FOK!, trouwens.
idd... zo word ik ook wel nieuwsgierig...quote:
Waarschijnlijk hebben we het cijfer al, maar we weten het nog nietquote:Op woensdag 20 april 2011 14:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat heb je al of moet je nog krijgen?
Dan moet je maar in de redactie zitten.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
idd... zo word ik ook wel nieuwsgierig...
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben we het cijfer al, maar we weten het nog niet
Geen idee wat er speelt, maar...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Neh, het staat niet op twitter. Wel 'achter' hier op FOK!, trouwens.
minipoes!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee wat er speelt, maar...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen idee wat er speelt, maar...
[ afbeelding ]
ja, das waar... maar vind het lastig als er wat gesuggereerd wordt, maar niet verder uitgesproken...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je maar in de redactie zitten.
Nah, hij zal het wel zeggen als ie wil, en anders niet.
Aaah verdovingenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, net terug van de tandarts. Verdoving is best fijn. Alleen jammer dat ik de rest van de dag met een dikke bek rondloop
quote:
quote:Rolling On The Floor Laughing My Ass Of While Peeing In My Pants
juist....quote:Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, net terug van de tandarts. Verdoving is best fijn. Alleen jammer dat ik de rest van de dag met een dikke bek rondloop
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:29 schreef Muck het volgende:
Post uit China:
[ afbeelding ]
En Canada:
[ afbeelding ]
Pakketpostquote:Op woensdag 20 april 2011 14:29 schreef Muck het volgende:
Post uit China:
[ afbeelding ]
En Canada:
[ afbeelding ]
De postbode had het maar druk bij jullie brievenbus!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:29 schreef Muck het volgende:
Post uit China:
[ afbeelding ]
En Canada:
[ afbeelding ]
Ik mag volgende week weerquote:Op woensdag 20 april 2011 14:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
juist....
ik mag zo naar de tandarts voor een mooie nieuwe vulling
Ik in mei weerquote:
Is een bevalling minder erg dan een tandartsbezoek?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik in mei weerMijn jaarlijkse controle is uitgedraaid op 2 gaatjes
![]()
Geef mij maar een bevalling ipv een tandartsbezoek
Halloquote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik in mei weerMijn jaarlijkse controle is uitgedraaid op 2 gaatjes
![]()
Geef mij maar een bevalling ipv een tandartsbezoek
Ik heb een hemelse schrik van een tandarts en aan een bevalling hou je tenminste nog iets leuks overquote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is een bevalling minder erg dan een tandartsbezoek?
Halloquote:
Postcrssingquote:Op woensdag 20 april 2011 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
Postcrossing? Of heb je gewoon allemaal vrienden die in het buitenland wonen
Nou, ik denk dat ik toch liever naar de tandarts ga...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb een hemelse schrik van een tandarts en aan een bevalling hou je tenminste nog iets leuks over![]()
Plus dat je daar ook een verdoving kunt voor vragen
Hopelijk vinden ze die man snel. Ik kan me voorstellen dat je nu ook niet echt fijn thuis zitquote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
Nothing to see here, move along
uhuh
http://www.webregio.nl/we(...)ke-man-met-mes-.aspx
Ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik toch liever naar de tandarts ga...
Weasleysquote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
Ik zou nu echt niet aan kinderen moeten denken
Die zijn tofquote:
Dat heb ik ook hoor met andere kinderenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Die zijn tof
Maar vooral als ze weer naar huisgaan
LLquote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
Nothing to see here, move along
uhuh
http://www.webregio.nl/we(...)ke-man-met-mes-.aspx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
niemand???quote:Op woensdag 20 april 2011 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
Niemand werkt hier bij UPC toevallig?![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niemand???
Ok.... ik heb wat meegemaakt
Ik ging net UPC bellenEcht een megaleuk gesprek. Met een jongeman met accent. (beetje boers geloof ik) Hij zat gewoon te flirten met me
Hij klonk echt wel leukOp een gegeven moment ging het gewoon niet meer over mijn produkten, maar over het weer en films kijken
watquote:
Naar schipholquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
Wat gaan jullie doen met koninginnedag?
Naar de bios en citymoves queensdayquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
Muziek maken en over de markt struinenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
Werken. Betaalt 200% danquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
Uitslapen, boodschappen en huishouden. Het is dan immers zaterdag.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
BBQ-en en zuipen!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat![]()
Ik heb nog nooit zo leuk gesprek gehad met UPC![]()
Hij was gewoon ook helemaal de weg kwijt op een gegeven moment... ivm het afsluiten van het telefoongesprek
Nee, je zou inderdaad maar eens iets anders doen op zaterdagquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitslapen, boodschappen en huishouden. Het is dan immers zaterdag.
Mijn Konijnginnen UI installerenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
Dat heb ik de afgelopen 2 weken al gedaanquote:Op woensdag 20 april 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, je zou inderdaad maar eens iets anders doen op zaterdag![]()
Oh noes! Veranderingquote:Op woensdag 20 april 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, je zou inderdaad maar eens iets anders doen op zaterdag![]()
Moet je daar vrijgezel voor zijn dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is best leuk hoor.... als ik vrijgezel was geweest had ik een date geregeld voor mezelf
Wat is dat, het valkenberg?quote:
braderies ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
Ik maakte een grapje lieverdquote:Op woensdag 20 april 2011 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen 2 weken al gedaan.
En verder gewoon geen plannen die dag.
Nee, park in de stad.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat, het valkenberg?Is dat dat bos bij jullie?
ja want ik ga niet vreemd....quote:Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je daar vrijgezel voor zijn dan?
ik dacht dat hij valkenburg bedoeldequote:Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat, het valkenberg?Is dat dat bos bij jullie?
Ohee, moet ik nog rijden?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje lieverdEn kom je ons uitzwaaien?
![]()
Dacht ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht dat hij valkenburg bedoelde
Nee, aangezien wok hier logeert brengt hij ons weg met Peter zijn auto, al weet Peter dat nog nietquote:
Dat dusquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitslapen, boodschappen en huishouden. Het is dan immers zaterdag.
Nice, is daar wat te doen?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja want ik ga niet vreemd....
Ik flirt wel als een gekVandaar dat het gesprek zo leuk was
vaak valt het tegenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben altijd nieuwsgierig naar iemand als ik zo leuk gesprek met iemand heb
gister ook met een vrouwke van KPN.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben altijd nieuwsgierig naar iemand als ik zo leuk gesprek met iemand heb
Oooh, is die er dan ook alquote:Op woensdag 20 april 2011 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, aangezien wok hier logeert brengt hij ons weg met Peter zijn auto, al weet Peter dat nog niet![]()
Tenzij je graag wilt natuurlijk
Dat klinkt echt heel viesquote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
en nu: NAAR HUIS![]()
kijken of mn pompmeisje weer achter de pomp staat![]()
Zeker sinds pezu het hier een keer over muilen met zijn pompmokkel hadquote:
Uhh ja, wat Muck zegt dusquote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
Ja, waarschijnlijk vanaf midden volgende weekquote:Op woensdag 20 april 2011 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, is die er dan ook al![]()
Ik vind alles goed hoor
Noemen ze meisjes van plezier tegenwoordig zo?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
Nog 11 dagenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:02 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari wou dat het al mei was.
nee dit was niet zomaar een leuk gesprekquote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gister ook met een vrouwke van KPN.
zoek er verder niks achter zijn gewoon klantvriendelijk en blij dat ze een keer wat afleiding hebben
ja meestal welquote:
Dan moet je je eerst voorstellen!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja want ik ga niet vreemd....
Misschien wel, even kijken danquote:Op woensdag 20 april 2011 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje lieverdEn kom je ons uitzwaaien?
![]()
Okidoki!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk vanaf midden volgende weekEven kijken hoe het allemaal loopt
Want wie niet waagt, die blijft maagdquote:Op woensdag 20 april 2011 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dit was niet zomaar een leuk gesprek
Zeker niet als je over films en het weer begint, en hoe lang je nog moet werken enzo
[..]
ja meestal wel![]()
Maar toch had ik een poging geweegd als ik vrijgezel was geweest
Dat is mijn tekstquote:
Als je hem maar wel weer laat gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 15:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wel, even kijken dan.
Ontvoer ik daarna wok voor een kop koffie (voor hem dan, ik neem wel thee).
Vanavond koffie of druk?quote:
Whihi muilenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker sinds pezu het hier een keer over muilen met zijn pompmokkel had...
Kan hij zijn geliefde wel loslatenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je hem maar wel weer laat gaan
daaromquote:Op woensdag 20 april 2011 15:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Want wie niet waagt, die blijft maagd....
[..]
Dat is mijn tekst!
Geniaalquote:
Ik heb jou toch ook weer laten gaan gisteren!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je hem maar wel weer laat gaan
Ja, zie bovenquote:
quote:
Kaboutaahquote:
Ja, dan is het goedquote:Op woensdag 20 april 2011 15:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb jou toch ook weer laten gaan gisteren!.
[..]
Ja, zie boven.
Nee hoor, die tekst gebruik ik ook al jarenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Want wie niet waagt, die blijft maagd....
[..]
Dat is mijn tekst!
Misleidende TT is het toch ookquote:
Ligt er aan wanneerquote:
Ja, er komen allemaal pubertjes op de Kabouter SC af.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Misleidende TT is het toch ook
Kabouter SCquote:Op woensdag 20 april 2011 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, er komen allemaal pubertjes op de Kabouter SC af.
Ja, deze dus he!quote:
Ben je dan al vrij?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ligt er aan wanneerWe gaan naar Karin en Willem, zwemmen en bbq-en
![]()
Ja, heb vrij gevraagdquote:
klinkt echt van even wat positieve publiciteit nodig hier 500 euro nog best goedkoop voor publiciteitquote:Op woensdag 20 april 2011 15:10 schreef pgrferrari het volgende:
NS adopteert ooievaar Fikkie
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Nou, dan 's ochtends?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, heb vrij gevraagd![]()
Ik ging er ook vanuit dat we wel vrij zouden zijn, maar dat was niet het geval
![]()
Dus vrij gevraagd en gekregen
Hoezo is datquote:Op woensdag 20 april 2011 15:18 schreef charmed_angel het volgende:
Over 1 uur en een kwartier wordt mijn turkse pizza bezorgd
We moeten vroeg eten, want we gaan om 5 uur al richting een ander kantoor om daar over te werken
Anti depressant middel : ->>> http://nyan.cat/quote:Op woensdag 20 april 2011 15:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik wil naar huis![]()
Val bijna in slaap
Crap dat wordt weer filerijden vrijdag als we naar de kust gaanquote:Op woensdag 20 april 2011 15:21 schreef pgrferrari het volgende:
Meteorologen voorspellen zomerse Pasen
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-zomerse-pasen.html
Dat is zondequote:Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Crap dat wordt weer filerijden vrijdag als we naar de kust gaan
Die heb ik in mijn Foboquote:Op woensdag 20 april 2011 15:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Anti depressant middel : ->>> http://nyan.cat/
Pak een monster dan is dat slaap probleem overquote:Op woensdag 20 april 2011 15:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Ik wil naar huis![]()
Val bijna in slaap
Ik doe geen monstersquote:Op woensdag 20 april 2011 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Pak een monster dan is dat slaap probleem over
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:26 schreef Trevland het volgende:
Ik moet weer aan het werk, Bis Later Lui
![]()
verkeerd forum TFMquote:
ONZ-IND is een paar deuren verderquote:
Geen last vanquote:Op woensdag 20 april 2011 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Crap dat wordt weer filerijden vrijdag als we naar de kust gaan
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
Nyan nyan nyan nyannynyny nyan nyan nyan
quote:
Bij nader inzien... sorryquote:
nyan?quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Anti depressant middel : ->>> http://nyan.cat/
Ah, zo...quote:
Hier nietquote:Op woensdag 20 april 2011 15:35 schreef pgrferrari het volgende:
De week is in ieder geval weer door midden gezaagd
Hier heeft een week 7 dagenquote:
Iets met lichtgeraakte types...quote:
Was meer bedoeld als flauwquote:Op woensdag 20 april 2011 15:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets met lichtgeraakte types...
Dat is mijn grapjes-PIquote:
Nuttige tijdsbestedingquote:
Wat goedquote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef littledrummergirl het volgende:
net een baad aangeboden gekregen op mijn stageplaatskan ondertussen kiezen waar ik wil werken na mn opleiding
Zo, die durven!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:21 schreef pgrferrari het volgende:
Meteorologen voorspellen zomerse Pasen
http://www.nu.nl/binnenla(...)n-zomerse-pasen.html
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari trekt aan de wangen van kleindrummermeisje
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn collega: Hoe moet ik iemand onthoofden
Ik: met een bijl
Mijn collega: Nee in het systeem, de contactpersoon hoofd maken ipv het kind
heej Jurist. Neem jij vrijdag aub je hersens even mee. Heb een zaak voor jequote:
Je bent 5 minuten te vroegquote:
5 te vroegquote:
Kip a Zout toch?quote:
met veel radioactiviteitquote:
Zo smaakt het welquote:
Mijn moeder verslaat die van jou sowieso met A-techniekquote:
Ik: 'Zet een computer die iets aan het installeren is NIET uit'quote:Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn moeder verslaat die van jou sowieso met A-techniek
Mijn moeder heeft gisteren een centrifuge opgeblazenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik: 'Zet een computer die iets aan het installeren is NIET uit'
Zij: 'Oh'
Ik: 'Je weet niet wat ik bedoel hè?'
Zij: 'Nee'
Ik: 'Dat je de computer niet zomaar uit mag zetten als ik ergens mee bezig ben'
Zij: 'Oh'
OMG![]()
![]()
Zachter blazen!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft gisteren een centrifuge opgeblazen
Waar is je easter UIquote:Op woensdag 20 april 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Hé, Nyan Cat heeft ineens easter-dingen
Oopsquote:
Dan heb je slechte kip op, yakitoriquote:
zal ik eens mijn eerste UI instellen?quote:
naja, kippensoep eet ik sowieso niet, maar tja, zelfgemaakt is het altijd lekkerderquote:
dat is geen kippensoepquote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
naja, kippensoep eet ik sowieso niet, maar tja, zelfgemaakt is het altijd lekkerder
Doe eensquote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zal ik eens mijn eerste UI instellen?
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Doe eensMisschien herken ik 'm
Jup, heb er zelfs nog twee varianten opquote:
Met sinterklaas en zwarte piet?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, heb er zelfs nog twee varianten op
jup, en dezequote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Met sinterklaas en zwarte piet?
Geen idee, vroeg in het UI verneuk service topique om een nieuwe UIquote:
Oh, nooit gevraagd daar, alleen bewerkt voor anderenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geen idee, vroeg in het UI verneuk service topique om een nieuwe UI
ik kan geen GIF's bewerken, geen idee hoe ik dat moet doenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, nooit gevraagd daar, alleen bewerkt voor anderen
Ik gebruik Jasc Animation Shop 3 om alles in elkaar te zettenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kan geen GIF's bewerken, geen idee hoe ik dat moet doen
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:08 schreef RockNijntje het volgende:
Hé, Nyan Cat heeft ineens easter-dingen
http://nyan.cat/ Gewoon daarquote:
Hier ging ie uit 3500 omdat ene computerheldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |