braderies ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
Wat gaan jullie doen met koninginnedag?
Ik maakte een grapje lieverdquote:Op woensdag 20 april 2011 14:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik de afgelopen 2 weken al gedaan.
En verder gewoon geen plannen die dag.
Nee, park in de stad.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat, het valkenberg?Is dat dat bos bij jullie?
ja want ik ga niet vreemd....quote:Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je daar vrijgezel voor zijn dan?
ik dacht dat hij valkenburg bedoeldequote:Op woensdag 20 april 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is dat, het valkenberg?Is dat dat bos bij jullie?
Ohee, moet ik nog rijden?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje lieverdEn kom je ons uitzwaaien?
![]()
Dacht ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht dat hij valkenburg bedoelde
Nee, aangezien wok hier logeert brengt hij ons weg met Peter zijn auto, al weet Peter dat nog nietquote:
Dat dusquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitslapen, boodschappen en huishouden. Het is dan immers zaterdag.
Nice, is daar wat te doen?quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja want ik ga niet vreemd....
Ik flirt wel als een gekVandaar dat het gesprek zo leuk was
vaak valt het tegenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben altijd nieuwsgierig naar iemand als ik zo leuk gesprek met iemand heb
gister ook met een vrouwke van KPN.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben altijd nieuwsgierig naar iemand als ik zo leuk gesprek met iemand heb
Oooh, is die er dan ook alquote:Op woensdag 20 april 2011 14:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, aangezien wok hier logeert brengt hij ons weg met Peter zijn auto, al weet Peter dat nog niet![]()
Tenzij je graag wilt natuurlijk
Dat klinkt echt heel viesquote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
en nu: NAAR HUIS![]()
kijken of mn pompmeisje weer achter de pomp staat![]()
Zeker sinds pezu het hier een keer over muilen met zijn pompmokkel hadquote:
Uhh ja, wat Muck zegt dusquote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
Ja, waarschijnlijk vanaf midden volgende weekquote:Op woensdag 20 april 2011 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, is die er dan ook al![]()
Ik vind alles goed hoor
Noemen ze meisjes van plezier tegenwoordig zo?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:59 schreef Crazy-M het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |