Halloquote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik in mei weerMijn jaarlijkse controle is uitgedraaid op 2 gaatjes
![]()
Geef mij maar een bevalling ipv een tandartsbezoek
Ik heb een hemelse schrik van een tandarts en aan een bevalling hou je tenminste nog iets leuks overquote:Op woensdag 20 april 2011 14:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is een bevalling minder erg dan een tandartsbezoek?
Halloquote:
Postcrssingquote:Op woensdag 20 april 2011 14:33 schreef PriemGirl het volgende:
Postcrossing? Of heb je gewoon allemaal vrienden die in het buitenland wonen
Nou, ik denk dat ik toch liever naar de tandarts ga...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb een hemelse schrik van een tandarts en aan een bevalling hou je tenminste nog iets leuks over![]()
Plus dat je daar ook een verdoving kunt voor vragen
Hopelijk vinden ze die man snel. Ik kan me voorstellen dat je nu ook niet echt fijn thuis zitquote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
Nothing to see here, move along
uhuh
http://www.webregio.nl/we(...)ke-man-met-mes-.aspx
Ik ookquote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik toch liever naar de tandarts ga...
Weasleysquote:Op woensdag 20 april 2011 14:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ook
Ik zou nu echt niet aan kinderen moeten denken
Die zijn tofquote:
Dat heb ik ook hoor met andere kinderenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:45 schreef Muck het volgende:
[..]
Die zijn tof
Maar vooral als ze weer naar huisgaan
LLquote:Op woensdag 20 april 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
Nothing to see here, move along
uhuh
http://www.webregio.nl/we(...)ke-man-met-mes-.aspx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
niemand???quote:Op woensdag 20 april 2011 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
Niemand werkt hier bij UPC toevallig?![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niemand???
Ok.... ik heb wat meegemaakt
Ik ging net UPC bellenEcht een megaleuk gesprek. Met een jongeman met accent. (beetje boers geloof ik) Hij zat gewoon te flirten met me
Hij klonk echt wel leukOp een gegeven moment ging het gewoon niet meer over mijn produkten, maar over het weer en films kijken
watquote:
Naar schipholquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
Wat gaan jullie doen met koninginnedag?
Naar de bios en citymoves queensdayquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
Muziek maken en over de markt struinenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
Werken. Betaalt 200% danquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
Uitslapen, boodschappen en huishouden. Het is dan immers zaterdag.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
BBQ-en en zuipen!quote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat![]()
Ik heb nog nooit zo leuk gesprek gehad met UPC![]()
Hij was gewoon ook helemaal de weg kwijt op een gegeven moment... ivm het afsluiten van het telefoongesprek
Nee, je zou inderdaad maar eens iets anders doen op zaterdagquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uitslapen, boodschappen en huishouden. Het is dan immers zaterdag.
Mijn Konijnginnen UI installerenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:51 schreef pgrferrari het volgende:
Dat heb ik de afgelopen 2 weken al gedaanquote:Op woensdag 20 april 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, je zou inderdaad maar eens iets anders doen op zaterdag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |