Geruchten over een schietpartij met een vader en een kindquote:Op woensdag 20 april 2011 14:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan lees ik het later wel een keer
"New to Twitter? Join today!"quote:Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Only confirmed followers have access to @_lovelylady's Tweets and complete profile. You need to send a request before you can start following this account.
OMGquote:Op woensdag 20 april 2011 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geruchten over een schietpartij met een vader en een kind
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Only confirmed followers have access to @_lovelylady's Tweets and complete profile. You need to send a request before you can start following this account.
Ontvang ik zelfs als volgerquote:Op woensdag 20 april 2011 14:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 april 2011 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geruchten over een schietpartij met een vader en een kind
Ja, datquote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Ontvang ik zelfs als volger
edit Twitter update:
Inval in woning gedaan, niets aangetroffen.. afzetlinten weggehaald, en politie is weg #wtf #bizar Daar hou je een naar gevoel aan over
Goed plan, ga ik ook maar weer doenquote:
Gooi het maar weer op ons bordquote:Op woensdag 20 april 2011 14:08 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer... Belt iemand in het Engels; antwoordt ik in het Frans..![]()
Is jullie schuld
Bizar verhaal inderdaad...quote:Op woensdag 20 april 2011 14:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Ontvang ik zelfs als volger
LL Twitter update:
Inval in woning gedaan, niets aangetroffen.. afzetlinten weggehaald, en politie is weg #wtf #bizar Daar hou je een naar gevoel aan over
Uiteraardquote:
quote:
quote:
Pehehe.. Dat er nog niemand fap lasquote:
Ach, Mädchen, wieso denn das?quote:
Sorry, not in the moodquote:Op woensdag 20 april 2011 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehe.. Dat er nog niemand fap las
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |