Zou kunnen, maar dan nog verwacht je dat de percentages af een toe een paar % schommelen. Nu blijft het al sinds kort nadat t erop staat statisch op 35/65 staan.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
misschien hebben ze het veranderd en gaat het nu op IP zodat het niet meer te manipuleren is
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:35 schreef Roguee het volgende:
[..]
Never mind, moest even updaten!
SST_Joanna SST Joanna
Vanavond krijgt Joanna een brief van haar Ex-vriend, spannend. #sstnl
14 minutes ago
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Flip komt eindelijk uit de kast (labyrint)
Ik ben voorquote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Misschien begint die wel een duo-act met Servio
IK zou zeggen, kijk naar je user-name. Een groot toneelstuk en alle aandacht, zelfs minder goede word wel positief geknipt en geplakt.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ik snap de toegevoegde waarde van die brief helemaal niet. Wie zit er nu op een Joan te wachten die aan het nepjanken slaat?
Als je na twee weken je grote liefde waar je zielsveel van houdt al kan vervangen door ene Flip dan klopt er iets niet.
Snap t ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ik snap de toegevoegde waarde van die brief helemaal niet. Wie zit er nu op een Joan te wachten die aan het nepjanken slaat?
Als je na twee weken je grote liefde waar je zielsveel van houdt al kan vervangen door ene Flip dan klopt er iets niet.
Das waar ook, hij heeft daaraan mee gedaan he.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura heeft het over daten in het donker. Ze moest het eens weten dat "haar" Alex daar ook aan mee heeft gedaan.
Ja echt he! Misschien keert het zich wel tegen haar.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:37 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wel intressant om te zien dat veel mensen op twitter er ook steeds sceptischer tegenover staan, dit verhaal krijgt echt nog wel een staartje.
.........en afgewezen is door iedereen, ....en daardoor maar wegging uit het programmaquote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura heeft het over daten in het donker. Ze moest het eens weten dat "haar" Alex daar ook aan mee heeft gedaan.
Wie hoort er dan nog bij Gerard en Karim? Heb niet het idee dat Sharon nog veel met hun doetquote:Op woensdag 20 april 2011 11:39 schreef Urb het volgende:
[..]
IK zou zeggen, kijk naar je user-name. Een groot toneelstuk en alle aandacht, zelfs minder goede word wel positief geknipt en geplakt.![]()
Gerard denkt dat als Laura eruitgaat dat het dan een soort "3 tegen 3" word, hij doorziet het weer goed.
Whahaha die denkt dat de kijkers haar erin houden doordat ze de indruk wil wekken dat er misschien iets te gebeuren staat tussen hunquote:Op woensdag 20 april 2011 11:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Laura zit weer bij Karim te slijmen. Wat een doorzichtig iemand is het ook.
Maar goed dat we de afloop nog kunnen zien, als Betty Bitch morgen weg is.
Ze proberen de kijkers nog te boeien met dat soort nieuws...quote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Snap t ook nietWe hebben t nu wel gehad met met dat Dennis verhaal. kan me niet voorstellen dat het nog iemand boeit.
(mooie niuewe UI)
Ze hebben wel alle 3 op elkaar gestemd gister!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Wie hoort er dan nog bij Gerard en Karim? Heb niet het idee dat Sharon nog veel met hun doet
Beetje in de telegraaf trant van 'we moeten toch wat'.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:41 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze proberen de kijkers nog te boeien met dat soort nieuws...
Dan heeft Spermavio wel heeeeeeele zware concurrentie, want ik vond Flip er toch een stuk beter uit zien als travestiet.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Misschien begint die wel een duo-act met Servio
Ah oke, dat heb ik gemistquote:Op woensdag 20 april 2011 11:41 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ze hebben wel alle 3 op elkaar gestemd gister!
Hebben wij ook weer wat om over te pratenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef Roguee het volgende:
[..]
Beetje in de telegraaf trant van 'we moeten toch wat'.
Wowww!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heeft Spermavio wel heeeeeeele zware concurrentie, want ik vond Flip er toch een stuk beter uit zien als travestiet.
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 20 april 2011 11:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Whahaha die denkt dat de kijkers haar erin houden doordat ze de indruk wil wekken dat er misschien iets te gebeuren staat tussen hun
In your dreams Lijzige Laura
Oh ja echt, geweldigggggg zelfs in het donker word hij afgewezen totaal op zij ngebrek aan persoonlijkheidquote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef Stability het volgende:
[..]
.........en afgewezen is door iedereen, ....en daardoor maar wegging uit het programma![]()
Rustig maar SCHATJE, kriebel kriebel.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
lol![]()
Laura heeft echt totaal geen tekst, helemaal niks te melden, kan alleen maar met anderen praten en dan nog zegt ze alleen dingen als; komt goed schatje, absoluut, ik sweer ut , schatje, lieverd, yukkkk
Zooooooo hetis gewoon scary hoe hij eruit ziet als een echt "wijf"quote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heeft Spermavio wel heeeeeeele zware concurrentie, want ik vond Flip er toch een stuk beter uit zien als travestiet.
[ afbeelding ]
hahahahaquote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh ja echt, geweldigggggg zelfs in het donker word hij afgewezen totaal op zij ngebrek aan persoonlijkheid
Ik denk dat hij het leuker gaat vinden dan dat hij nu denkt/voeltquote:Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef Roguee het volgende:
Ooooh en Karim die vind het toch spannend vanavond de dates! Hij zit helemaal te speculeren hoe het zal gaan.
oh, jah, kriebel kriebelquote:Op woensdag 20 april 2011 11:43 schreef Roguee het volgende:
[..]
Rustig maar SCHATJE, kriebel kriebel.
Hij mag zijn voeten wel eens wassenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef Roguee het volgende:
Ooooh en Karim die vind het toch spannend vanavond de dates! Hij zit helemaal te speculeren hoe het zal gaan.
Ja denk ik ook, het is gewoon nu nog spannend omdat hij niet zo goed weet wat hij moet verwachten.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:44 schreef Verity het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het leuker gaat vinden dan dat hij nu denkt/voelt
Weet hij dat zijn zussen de meiden hebben uitgekozen?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:45 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja denk ik ook, het is gewoon nu nog spannend omdat hij niet zo goed weet wat hij moet verwachten.
Zoals gerard zegt: laat het gewoon over je heen komen en ga lol maken.
Ik hoop er nogsteeds stiekem op.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:40 schreef Roguee het volgende:
[..]
Ja echt he! Misschien keert het zich wel tegen haar.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef MargrietV het volgende:
Segootje heeft het weer heerlijk naar zijn zin.
Jep!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:46 schreef Verity het volgende:
[..]
Weet hij dat zijn zussen de meiden hebben uitgekozen?
maar ik begrijp sowieso blind daten niet...ik wil toch op zn minst eerst een foto te zien krijgen, of een webcam ...ik ga echt niet zomaar op date...straks is het zo'n griezel dat je rennen moet voor je levenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:46 schreef Roguee het volgende:
Flip geeft een goeie 'hoe kom ik onder een date uit' tip, zeker ervaring
Hij heeft toch foto's gezien?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef Stability het volgende:
[..]
maar ik begrijp sowieso blind daten niet...ik wil toch op zn minst eerst een foto te zien krijgen, of een webcam ...ik ga echt niet zomaar op date...straks is het zo'n griezel dat je rennen moet voor je leven
Ja en voor dat soort gevallen moet je dus de tip van Flipje in werking stellenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef Stability het volgende:
[..]
maar ik begrijp sowieso blind daten niet...ik wil toch op zn minst eerst een foto te zien krijgen, of een webcam ...ik ga echt niet zomaar op date...straks is het zo'n griezel dat je rennen moet voor je leven
ja karim wel, maar ik bedoel in het algemeenquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja viel mij ook op.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:46 schreef Roguee het volgende:
Flip geeft een goeie 'hoe kom ik onder een date uit' tip, zeker ervaring
Ja hij had immers een aparte gsm voor bakvisjes, dus die zal heel wat ervaring hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja viel mij ook op.
Gerard gelijk heel alert, ennnnn heb jij daar ervaring mee![]()
Nou volgens mij heeft Flipje er zeker ervaring mee
Even een leuke greep, voor de meelezers:quote:Op woensdag 20 april 2011 11:49 schreef Urb het volgende:
Joanna aan kop bij de "buzz" op de SST site, grappig genoeg word er op het moment vooral negatief over haar gepraat, op twitter tenminste.![]()
![]()
Die is gepost door LS in dit topic: UI's voor de grabbelquote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef MaryChey het volgende:
[..]
die zou ik wel graag willen als avatar....
kan iemand die voor mij maken????
puleeeeeeeeeez?!
Even een oude koe uit de cos vissen....Laura drinkt geen champagne, en dat weet de stem ook.quote:Op woensdag 20 april 2011 10:43 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Hoe kortzichtig ben je? LAURA is ook genomineerd dus die champagne is ook voor haar bedoelt. LAURA gaat naar huis dus wat heeft die champagne met Joanna te maken? Die anderen drinken OOK champagne, dus wat heeft die champagne met Joanna te maken? Elke week wordt er iets anders gedaan, dat is maar net hoeveel er verder die week te doen is. Ieder ander die genomineerd was zou gisteren CHAMPAGNE (Stel je toch voor!!) hebben gekregen. Echt veel te veel Amerikaanse conspiracy jankerds hier..
Die kijken dit programma toch niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:54 schreef Roguee het volgende:
Wat wel zo is natuurlijk....Philip heeft heel bakvis Nederland achter zich staan, dus die zullen wel op Jo stemmen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:47 schreef Stability het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:48 schreef MaryChey het volgende:
[..]
die zou ik wel graag willen als avatar....
kan iemand die voor mij maken????
puleeeeeeeeeez?!
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Show me who your friends are, and i'll show you who you are...
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:04 schreef Urb het volgende:
De bewoners over Bartje Boon " Geen idee hoe hij eruit ziet, iets met krullen.. "
Spijker op z'n kop.
![]()
![]()
En over de volgende nominaties, hoe ze taktisch kunnen gaan stemmen om de mosquitos uit elkaar te halen.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:04 schreef Urb het volgende:
Mo, Laura & Flip over Bartje Boon " Geen idee hoe hij eruit ziet, iets met krullen.. "
Spijker op z'n kop.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:03 schreef Pippien het volgende:
Waarom heeft Mo het altijd over zichzelf?! Ze heeft het nu alweer over de nominatie van volgende week, terwijl Laura naast haar zit..
En ze denken dat Gerard Joling daarheen komt, whoehahah..
lol, nice onequote:Op woensdag 20 april 2011 12:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ie meteen dit shirt voor Lau meenemen?
Nee, Mo laat een echo maken, je hoort de hartslag van de babyquote:Op woensdag 20 april 2011 12:07 schreef Urb het volgende:
Horen we nu een hartslag bij Karim en Gerard?
Van Karim dan denk?
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ie meteen dit shirt voor Lau meenemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:08 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee, Mo laat een echo maken, je hoort de hartslag van de baby
Drama = meer beeld-materiaal voor de Jo-Show en (nog) minder voor Laura dus is het zowieso waard.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:07 schreef rc_1990 het volgende:
Krijgt Jo nou echt die brief vanavond?Snap echt niet waarom ze dat nou nog doen. Geloof ook niet dat ze daar echt stemmen mee gaat winnen en volgens mij gaat t alleen maar voor een hoop drama zorgen o misschien wel de laatste dagen van Jo in het huis
Jo wordt er echt met alle geweld in gehouden hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 12:07 schreef rc_1990 het volgende:
Krijgt Jo nou echt die brief vanavond?Snap echt niet waarom ze dat nou nog doen. Geloof ook niet dat ze daar echt stemmen mee gaat winnen en volgens mij gaat t alleen maar voor een hoop drama zorgen o misschien wel de laatste dagen van Jo in het huis
jammerquote:Op woensdag 20 april 2011 12:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jo wordt er echt met alle geweld in gehouden hoor
Als ze de volgende keer weer genomineerd staat, komt Dennis voor een gesprek, wedden.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
De regie weet ook wel dat er met Lau niks te beleven valt.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou dan zijn er een hoop sl danquote:Op woensdag 20 april 2011 12:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als ze de volgende keer weer genomineerd staat, komt Dennis voor een gesprek, wedden.
Ja maar gaan mensen nou echt meer op haar stemmen door een brief van haar ex? Dat geloof ik echt niet hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
eerst jo dan laura.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Van mij nogen ze beide gaan....
Die laatste zin...quote:Misvatting
20 april om 11.33
Tijd voor beschuit met muisjes?
Tijdens een ontbijt zegt Monique dat er aan haar gevraagd werd of ze een test wilde doen. De rest van de bewoners koppelen dit expres aan iets heel anders. Ah, ben je zwanger, vraagt Joanna direct. Doe even normaal, klinkt het uit Moniques mond. Er wordt direct een babyshower gepland en Philip begint fanatiek een pak met muisjes heen en weer te schudden. Waar een onschuldige opmerking allemaal niet voor kan zorgen.
Ja ik zie dingen misschien we lte para, maar mochten ze het idee gaan krijgen dat Lau meer stemmen krijgt gooien ze misschien die brief er alsnog in om zieltjes te winnen voor Jo.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:10 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar gaan mensen nou echt meer op haar stemmen door een brief van haar ex? Dat geloof ik echt niet hoor.
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ik zie dingen misschien we lte para, maar mochten ze het idee gaan krijgen dat Lau meer stemmen krijgt gooien ze misschien die brief er alsnog in om zieltjes te winnen voor Jo.
Ik heb al gezegd als Jo naar huis gaat vreet ik me beeldscherm op.....
Ja ik denk ook wel dat Jo mag blijven hoor en dat vind ik ook prima. Maar ik denk dat Jo echt wel meer fans heeft dan Laura hoor en denk dat dat gedoe met die brief helemaal niet nodig is alleen maar lullig voor Flip en dat gaat echt geen stemmen opleveren. Maarja alles voor de kijkcijfers ook met die zogenaamde zwangerschap van moquote:Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ik zie dingen misschien we lte para, maar mochten ze het idee gaan krijgen dat Lau meer stemmen krijgt gooien ze misschien die brief er alsnog in om zieltjes te winnen voor Jo.
juistquote:Op woensdag 20 april 2011 12:13 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja ik denk ook wel dat Jo mag blijven hoor en dat vind ik ook prima. Maar ik denk dat Jo echt wel meer fans heeft dan Laura hoor en denk dat dat gedoe met die brief helemaal niet nodig is alleen maar lullig voor Flip en dat gaat echt geen stemmen opleveren. Maarja alles voor de kijkcijfers ook met die zogenaamde zwangerschap van mo
nog driequote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef Blackprinces het volgende:
Geer vraagt of flip nog andere plannen heeft voor vandaag.......flip zegt misschien potje dammen..en hij hoopt dat de huisbaas nog met iets leuks komt.
Die gasten vervelen zich echt de klere daar he?
zwaar verteerbaar en denk dat je dan naar ziekenhuis moet en dan oh moet er niet aan denken! Neem liever een plak ontbijtkoek.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En dan Bianca erinquote:Op woensdag 20 april 2011 12:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Van mij nogen ze beide gaan....
Misschien kunnen ze met zijn allen zwangerschapsgym gaan doen. gezellig meepuffen met Moquote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef Blackprinces het volgende:
Geer vraagt of flip nog andere plannen heeft voor vandaag.......flip zegt misschien potje dammen..en hij hoopt dat de huisbaas nog met iets leuks komt.
Die gasten vervelen zich echt de klere daar he?
Daarbij komt....geen geld voor een nieuwe beeldscherm.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:15 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zwaar verteerbaar en denk dat je dan naar ziekenhuis moet en dan oh moet er niet aan denken! Neem liever een plak ontbijtkoek.
Zure bommen erin voor Mo, past goed bij haar gedragquote:Op woensdag 20 april 2011 12:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze met zijn allen zwangerschapsgym gaan doen. gezellig meepuffen met Mo
Helemaal niet te para. De relatie is al weken uit, Jo staat genomineerd en het wordt bekend gemaakt.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Het is hem echt door zijn strot gedouwd. jammer dat hij niet weigert.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Arme Karim, die man gaat helemaal ongemakkelijk zijn met dat date gedoe
Zie je? Mijn beeldscherm is veilig let maar opquote:Op woensdag 20 april 2011 12:17 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Helemaal niet te para. De relatie is al weken uit, Jo staat genomineerd en het wordt bekend gemaakt.
De brief is al weken binnen, Jo staat genomineerd en ze gaat hem krijgen...
Dus dat...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:16 schreef MargrietV het volgende:
Ze kunnen wel zeiken over Segootjes gejank, maar Mo en Jo hebben meer gejankt.
Ja misschien dat ze ervan overtuigd zijn dat mensen dit willen zien??quote:Op woensdag 20 april 2011 12:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het is hem echt door zijn strot gedouwd. jammer dat hij niet weigert.
Zei Bartje zelf niet een paar weken terug: Het is geen datingshow.
Nou dan lees ik liever een drie stuivers roman!!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:19 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja misschien dat ze ervan overtuigd zijn dat mensen dit willen zien??
Romances, verliefdheid, dat soort shit bende?
Nou echt he, en anders kijk ik wel grey's anatomy.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou dan lees ik liever een drie stuivers roman!!
Ik zit ook niet te wachten op dat date gedoe, kan alleen maar een genante vertoning worden. Hopelijk maakt karim er nog iets lolligs van.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou dan lees ik liever een drie stuivers roman!!
dit is ook 1e klas pulpquote:Op woensdag 20 april 2011 12:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou echt he, en anders kijk ik wel grey's anatomy.
Bij een rls denk ik toch aan hele andere dingen dan dit kleuter/puber gedoe
is goed zo wil ik hem ookquote:Op woensdag 20 april 2011 12:21 schreef MargrietV het volgende:
[..]
neem er ook een voor mij mee, zwart zonder suiker.
die is gewoon benauwd dat alex haar komt lastigvallen als ze thuis is...kan ze weeeeer niet slapenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En toch kijken we nog
Laura zit volgens mij zwaar in gedachten....
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
[..]
die is gewoon benauwd dat alex haar komt lastigvallen als ze thuis is...kan ze weeeeer niet slapen
Ja want hij ging haar dan alle hoeken laten zien he??quote:Op woensdag 20 april 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
[..]
die is gewoon benauwd dat alex haar komt lastigvallen als ze thuis is...kan ze weeeeer niet slapen
Ze wilt graag in America gaan wonen ^^quote:Op woensdag 20 april 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
waarom praat sharon toch altijd irritant amerikaans??
Ze is een wannabe Yankeequote:Op woensdag 20 april 2011 12:23 schreef Stability het volgende:
waarom praat sharon toch altijd irritant amerikaans??
je moet er toch niet aan denken he? brrrrrrrrr ik zie hem al staan in zn leren stringetje en zn zweepquote:Op woensdag 20 april 2011 12:24 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja want hij ging haar dan alle hoeken laten zien he??
(sex dus voor gedacht wordt dat ie haar het licht uit de ogen ramt..)
tja die dacht ik win die ton wel, met niksen en heb al 51% gehaald en als ik dat morgen niet haal ben ik de Sjaak, wat zal mijn baas wel niet zeggen. Die Oudjes in het bejaardenhuis hebben ook maar klein zakcentje, die kunnen ook niet blijven bellen.....quote:Op woensdag 20 april 2011 12:22 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En toch kijken we nog
Laura zit volgens mij zwaar in gedachten....
En ze gele badjasquote:Op woensdag 20 april 2011 12:25 schreef Stability het volgende:
[..]
je moet er toch niet aan denken he? brrrrrrrrr ik zie hem al staan in zn leren stringetje en zn zweep
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:25 schreef R0T29 het volgende:
Ik denk dat Laura het helemaal niet erg vindt als ze eruit ligt
dat moet ze dan maar gauw gaan doenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:24 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze wilt graag in America gaan wonen ^^
oh ja, gaat ie eerst strippen...gele badjas uit....en dan komt die leren string...quote:
Maar eerst zijn neuk bermuda uit doen dan....quote:Op woensdag 20 april 2011 12:27 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja, gaat ie eerst strippen...gele badjas uit....en dan komt die leren string...
Of dat blauwe zwembroekje van hem he.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:27 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ja, gaat ie eerst strippen...gele badjas uit....en dan komt die leren string...
wat betekend dat?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Of dat blauwe zwembroekje van hem he.![]()
![]()
Bp: GMTA.![]()
mij krijg je alleen nog verbaasd als je zegt dat ze langer dan 10 minuten staatquote:Op woensdag 20 april 2011 12:28 schreef Flow3r het volgende:
Laura is erbij gaan liggen, valt niemand op
Ze ligt wel goed in de groep.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:28 schreef Flow3r het volgende:
Laura is erbij gaan liggen, valt niemand op
nee dat gaat laura doen he..beetje kriebelen enzoquote:
Maar niet afmaken, dat geeft zo'n rommel.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:29 schreef Stability het volgende:
[..]
nee dat gaat laura doen he..beetje kriebelen enzo
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Maar niet afmaken, dat geeft zo'n rommel.
gewoon aan ze badjas afvegen danquote:Op woensdag 20 april 2011 12:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Maar niet afmaken, dat geeft zo'n rommel.
Je bedoelt een Maikie doenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
gewoon aan ze badjas afvegen dan
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:31 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Je bedoelt een Maikie doen
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:33 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja, wat moeder-kind tijd is belangrijk in deze fase
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:33 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ja, wat moeder-kind tijd is belangrijk in deze fase
Klok-klepel denk ik, de enige manier dat er schadelijke hoeveelheden bacterieen in het water kunnen komen is wanneer de leidingen te lang niet zijn gebruikt, misschien dat ze dat bedoeld? lol, vers voer met bestrijdingsmiddelen e.d.? Maar goed, als zij eenmaal iets in haar hoofd heeft....quote:Op woensdag 20 april 2011 12:30 schreef Urb het volgende:
Joanna denkt dat spa blauw beter is dan Nederlands drinkerwater met bacterieen.![]()
![]()
En ze eet nooit vriezer-voer, alleen vers.![]()
denk het wel...het kost natuurlijk moeite om die riempies los te maken hequote:Op woensdag 20 april 2011 12:34 schreef Flow3r het volgende:
zou ze met kerkschoenen en al onder de dekens liggen
Weet je hoe vermoeiend het is om je schoenen...afiijn lamaa....quote:Op woensdag 20 april 2011 12:34 schreef Flow3r het volgende:
zou ze met kerkschoenen en al onder de dekens liggen
dusssssssquote:Op woensdag 20 april 2011 12:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Weet je hoe vermoeiend het is om je schoenen...afiijn lamaa....
Je weet wat ik wil zeggen
Walgelijk hè.. ik was er na een paar weken al helemaal zat vanquote:Op woensdag 20 april 2011 12:28 schreef Blackprinces het volgende:
Kolere, zullen we turfen hoe vaak sharon amerika zegt??
Tsja..quote:Op woensdag 20 april 2011 12:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klok-klepel denk ik, de enige manier dat er schadelijke hoeveelheden bacterieen in het water kunnen komen is wanneer de leidingen te lang niet zijn gebruikt, misschien dat ze dat bedoeld? lol, vers voer met bestrijdingsmiddelen e.d.? Maar goed, als zij eenmaal iets in haar hoofd heeft....
hahah stabbie en princess in hogere sferenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Telepatisch kan niet anders...:P
Die pup is een uitkomst. Eindelijk een echte vent in huis!!!!quote:
fakking 200.000 miljoen %quote:Op woensdag 20 april 2011 12:36 schreef Stability het volgende:
[..]
hahah stabbie en princess in hogere sferen
Net zo spiritueel als Djoon.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:36 schreef Stability het volgende:
[..]
hahah stabbie en princess in hogere sferen
ok..dan stralen we die panlat donderdag ff naar huis ok? doe je best , doe ik het ookquote:
Ja hoor. hij mag in bed en op de bank.. Als ze daar de opvoeding van een hond verneuken gaan ze er ook voor de volle 100% voor!quote:
nee, wij doen het 20000 fakking procent beterquote:Op woensdag 20 april 2011 12:37 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Net zo spiritueel als Djoon.
Ik hoop dattie ook miljonair is.quote:pentoday #sstnl voor iedereen die joanna afkraakt elke afkraak tweet 1 stem voor mij voor joanna 4 minutes ago via web
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:39 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ze verwacht dat de hond het verschil weet tussen overdag en s nachts op het bed slapen
zweer je t op ju moedurquote:Op woensdag 20 april 2011 12:38 schreef Stability het volgende:
[..]
nee, wij doen het 20000 fakking procent beter
Jammer dat die verknipte zieke vruchten dat hondje nu ook verzieken!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die pup is een uitkomst. Eindelijk een echte vent in huis!!!!
Oh volgens mij was het geheim van Mo toch niet dat ze hoogdbegaafd is dat is de hondquote:Op woensdag 20 april 2011 12:39 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ze verwacht dat de hond het verschil weet tussen overdag en s nachts op het bed slapen
Lol, ach ja, hoe dan ook, niemand krijgt haar iets uit haar hoofd.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja..![]()
Iemand zei het van de week ook leuk, ze heeft de kok zien roeren maar weet niet waar de mixer ligt.. ofzo.![]()
nee, mijn lieve moedertje blijft erbuiten hequote:
Ik kan me er bij haar iets bij voorstellen. Ze is 20 en heeft een hoge pet op van de USA.quote:
Eens.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jammer dat die verknipte zieke vruchten dat hondje nu ook verzieken!
ze heeft idd nogal uh... eigenzinnige theorienquote:Op woensdag 20 april 2011 12:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ach ja, hoe dan ook, niemand krijgt haar iets uit haar hoofd.
Brief Dennis gok ik zomaar...quote:Op woensdag 20 april 2011 12:43 schreef bixs het volgende:
wat komt er op de info balk op ziggo en upc te staan vandaag om ons te laaten kijken naar nep5 om 19.30?
Mo heeft al weeën? Kijk snel naar de geboorte om 19:30quote:Op woensdag 20 april 2011 12:43 schreef bixs het volgende:
wat komt er op de info balk op ziggo en upc te staan vandaag om ons te laaten kijken naar nep5 om 19.30?
dat stability een aanloop neemt, en laura naar huis kickt met een super lowkick om haar orenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:43 schreef bixs het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mo heeft al weeën? Kijk snel naar de geboorte om 19:30
Kan je beter donderdag doen, een flinke lowkick door de exit deurquote:Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Stability het volgende:
[..]
dat stability een aanloop neemt, en laura naar huis kickt met een super lowkick om haar oren
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Mo heeft al weeën? Kijk snel naar de geboorte om 19:30
Zwangerschapsgym: puffen met Moquote:Op woensdag 20 april 2011 12:43 schreef bixs het volgende:
dan moet ik weer naar portugal.....quote:Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Kan je beter donderdag doen, een flinke lowkick door de exit deur
Maar jij bent een volwassen vent en zij is een meisje van 20.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik kan me er bij haar iets bij voorstellen. Ze is 20 en heeft een hoge pet op van de USA.
Ik heb 7 jaar in Spanje gewoond (1993-2000) en ik voel me nog steeds verbonden met Spanje. (ok, ik heb er ook een zoontje)
Maar mij zal je er niet continu over horen...Ja maar in Spanje....
van mij mag ze een bed meenemenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:44 schreef Stability het volgende:
[..]
dat stability een aanloop neemt, en laura naar huis kickt met een super lowkick om haar oren
Om haar eruit te trappen heb jij dat er toch wel voor over?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
[..]
dan moet ik weer naar portugal.....
Wie is de echte vader, Maik of Pim? Stem nu op onze site, degene met de meeste stemmen mag het huis in om aanstaande mama Monique te ondersteunen.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:43 schreef bixs het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Wie is de echte vader, Maik of Pim? Stem nu op onze site, degene met de meeste stemmen mag het huis in om aanstaande mama Monique te ondersteunen.
Nederlandse drinkwater is vaak schoner dan bronwater. Het nederlandsche drinkwater is het beste drinkwater ter wereldquote:Op woensdag 20 april 2011 12:30 schreef Urb het volgende:
Joanna denkt dat spa blauw beter is dan Nederlands drinkerwater met bacterieen.![]()
![]()
En ze eet nooit vriezer-voer, alleen vers.![]()
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:46 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
laura liggend in de exit gang, zie het al voor me
De hele wereld is gek, behalve zij!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:41 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ze heeft idd nogal uh... eigenzinnige theorien
[..]
Wie is de echte vader, Maik of Pim? Stem nu op onze site, degene met de meeste stemmen mag het huis in om aanstaande mama Monique te ondersteunen.![]()
[..]
Wie is de echte vader, Maik of Pim? Stem nu op onze site, degene met de meeste stemmen mag het huis in om aanstaande mama Monique te ondersteunen.![]()
[..]
en mn eigen vakantie dan? die moet ook betaald worden he.....ok allemaal ff lappen dan ga ik erheenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:46 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Om haar eruit te trappen heb jij dat er toch wel voor over?
Klopt, misschien heeft zij aandelen in SPA.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:46 schreef marky het volgende:
[..]
Nederlandse drinkwater is vaak schoner dan bronwater. Het nederlandsche drinkwater is het beste drinkwater ter wereld
Nah ik heb ook weinig respons erop gehad dat ik bijdrage wou hebben voor parkeergeld op schiphol om Jo op te wachten met rotte eieren....quote:Op woensdag 20 april 2011 12:47 schreef Stability het volgende:
[..]
en mn eigen vakantie dan? die moet ook betaald worden he.....ok allemaal ff lappen dan ga ik erheen
Renate: Luira,... sorry ik bedoel Laura, waarom denk je dat je door de kijkers naar huis bent gestuurd?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:46 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
laura liggend in de exit gang, zie het al voor me
Daarom schreef ik ook:quote:Op woensdag 20 april 2011 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jij bent een volwassen vent en zij is een meisje van 20.
Shit net een cap gemist van Laura onder de dekens. Kop eraf shoppen en op een paal zetten van de "kop van jut"quote:Ik kan me er bij haar iets bij voorstellen. Ze is 20 en heeft een hoge pet op van de USA.
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:48 schreef Verity het volgende:
[..]
Renate: Luira,... sorry ik bedoel Laura, waarom denk je dat je door de kijkers naar huis bent gestuurd?
dan houdt het op he..ik geef geen cent uit aan die tarut, kom haar vast wel een keer tegen in hilversum....dan krijgt ze de volle waarheid om haar oren hahaquote:Op woensdag 20 april 2011 12:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nah ik heb ook weinig respons erop gehad dat ik bijdrage wou hebben voor parkeergeld op schiphol om Jo op te wachten met rotte eieren....
Maar ik werk met liefde voor je over om je wat te sturen hoor...
Wil die lowkick wel eens zien
wel in stilte hop ikquote:Op woensdag 20 april 2011 12:48 schreef Flow3r het volgende:
Laura ligt stiekem te vingeren kriebelen
![]()
![]()
Om haar flaporenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:49 schreef Stability het volgende:
[..]
dan houdt het op he..ik geef geen cent uit aan die tarut, kom haar vast wel een keer tegen in hilversum....dan krijgt ze de volle waarheid om haar oren haha
dat ziet er toch niet uit? zo in dat nest? lui wijf dat ze isquote:Op woensdag 20 april 2011 12:49 schreef K_L het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dan wordt ze daar niet blij vanquote:Op woensdag 20 april 2011 12:48 schreef Flow3r het volgende:
Laura ligt stiekem te vingeren kriebelen
Ik denk dat ze een nieuwe familie zoekt omdat ze haar eigen niet meer onder ogen durft te komen na de koele berichten van PaMo in de uitzending toen.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:48 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo, wil zo graag de familie van medebewoners ontmoeten. Willen die families dat wel
een zooitje rapalje is het....quote:Op woensdag 20 april 2011 12:49 schreef K_L het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat plaatje van Laura ga ik gebruiken voor de kop van Jut, bedankt, hahahahaquote:Op woensdag 20 april 2011 12:49 schreef K_L het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat plaatje van Laura ga ik gebruiken voor de kop van Jut, bedankt, hahahaha
Gaaf gedaanquote:Op woensdag 20 april 2011 12:51 schreef MaryChey het volgende:
Ik ga nog ff de zon in .....
latersssss![]()
[ afbeelding ]
Ik ook niet, ze hebben best veel ruimte daar...gaan ze in een hokje liggen met ze allenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Stability het volgende:
waarom liggen ze allemaal in dat slaaphok????? ik begrijp er nix van !
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat plaatje van Laura ga ik gebruiken voor de kop van Jut, bedankt, hahahaha
cuba !!!!!! i love itquote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Flow3r het volgende:
die onderlip van Laura is ook vele maten te groot, doet me denken aan die vieze ouwe mannetjes in Cuba die aan die dikke sigaren lurken
staat in het script voor vandaagquote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Stability het volgende:
Jah dat snap ik ook nietquote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Stability het volgende:
Lekker dicht bij elkaar, fijn verbroederenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Stability het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Flow3r het volgende:
die onderlip van Laura is ook vele maten te groot, doet me denken aan die vieze ouwe mannetjes in Cuba die aan die dikke sigaren lurken
Die krakende Ikea-bedjes daarentegen zijn niet echt goeie reclame.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Verity het volgende:
Beter bed heeft ook weer een nieuwe aanwinst voor de reclames.
en ze roepen allemaal dat het er zo meurt...nou ik snap het welquote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef Stability het volgende:
die bedden worden al bijna niet verschoond daar...en dan liggen ze er nog met kleren/schoenen in 24 uur per dag , en die hond er ook nog eens bij...
Vergeet die smerige voeten nietquote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef Stability het volgende:
die bedden worden al bijna niet verschoond daar...en dan liggen ze er nog met kleren/schoenen in 24 uur per dag , en die hond er ook nog eens bij...
nie gek he?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en ze roepen allemaal dat het er zo meurt...nou ik snap het wel
Nog altijd beter dan die mislukte opgespoten lippen van Joanna though. Dan liever puur natuur.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Flow3r het volgende:
en denken dat ze wereldberoemd in Nederland zijn! Nou ik hoef geen meetings of concerten met deze figuren.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef K_L het volgende:
[..]
Het vakantiegevoel zit er niet meer in bij hun, tis nu alleen nog maar wachten op de finale
Niet dat ik weet iig.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik word bijna nieuwsgierig naar die moeder van Mo. Als je zo'n man en zo'n kind hebt... wat voor persoon is zij dan?
Is ze al eens in de uitzending te zien geweest?
zei mo niets eens iets over dat haar moeder niet in de uitzending wou? en toen vroeg iemand waarom. Mo zei: je hebt toch die foto gezien van mijn familie? nou, dan weet je waarom ze niet op tv wil..quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik wordt bijna nieuwsgierig naar die moeder van Mo. Als je zo'n man en zo'n kind hebt... wat voor persoon is zij dan?
Is ze al eens in de uitzending te zien geweest?
oh wat vaag....quote:Op woensdag 20 april 2011 12:57 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zei mo niets eens iets over dat haar moeder niet in de uitzending wou? en toen vroeg iemand waarom. Mo zei: je hebt toch die foto gezien van mijn familie? nou, dan weet je waarom ze niet op tv wil..
Ik snapte daar al geen zak van
beter voor hun , dat ik dat ook niet wil inddquote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en denken dat ze wereldberoemd in Nederland zijn! Nou ik hoef geen meetings of concerten met deze figuren.
Dat heb ik niet gezien, maar wel ergens hier gelezen. Vandaar dat ik ook nieuwsgierig ben.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:57 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zei mo niets eens iets over dat haar moeder niet in de uitzending wou? en toen vroeg iemand waarom. Mo zei: je hebt toch die foto gezien van mijn familie? nou, dan weet je waarom ze niet op tv wil..
Ik snapte daar al geen zak van
Waar die brief is weet ik niet maar Jo heeft hem nog niet ontvangenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:59 schreef rita1959 het volgende:
goede middag allemaal. Is de brief voor Jo al binnen?
tja Flip wilde niet batsen op tv, terwijl zij overloopt van ik ik ik ik willlllllllllllllllllllllllllquote:Op woensdag 20 april 2011 12:59 schreef Blackprinces het volgende:
Ligt het nou aan mij of is jo nou echt zwaar geirriteerd?
Ik heb t idee alsof ze ieder moment in woede uit kan barsten.
Emotie zie je amper op die plastic kop, maar voor mijn idee is ze geirriteerd.
mag niet van haar mammaquote:Op woensdag 20 april 2011 13:01 schreef MargrietV het volgende:
[..]
tja Flip wilde niet batsen op tv, terwijl zij overloopt van ik ik ik ik willlllllllllllllllllllllllll
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:01 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Lekker!!! Je zorgt goed voor mij!
Nee het is spontaan over, knap he !quote:Op woensdag 20 april 2011 13:01 schreef Dakotamu het volgende:
heeft jo trouwens nog ge(nep)slaapwandeld sinds haar geheim eruit is?
volgens mij niet, en ik dacht vanmorgen hetzelfde dat het allemaal nep geweest isquote:Op woensdag 20 april 2011 13:01 schreef Dakotamu het volgende:
heeft jo trouwens nog ge(nep)slaapwandeld sinds haar geheim eruit is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |