quote:Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef Stability het volgende:
[..]
die moet in de allesreiniger, nog liever door de wasstraat
Dit, is al meermalen bevestigd door het programma als antwoord op fokkers die er emails over gestuurt hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:03 schreef Thea-ter-Stuk het volgende:
Ik denk dat Sharon heus wel te horen krijgt wanneer ze een grens overgaat met de pup. Ze moet het nog leren. Die hond krijgt een heel mooi leven met mensen die om hem geven anders had hij maar in het asiel gezeten zonder opvoeding.
Ja nu maak je me nog aan het lachen ook. Ik een Joanna fan? Waar haal jij die wijsheid vandaan? Ze komt niet eens in mn top 4. Ik kan alleen ook objectief naar het programma kijken. Karim vindt het eng, maar het programma denkt wel dat ze em een plezier doen. Dat ze daarin weer falen is jammer. Nogmaals, ook dat bedrijfje van de moeder van Joanna gaat deze productie niet helpen.. ook niet met gratis botox hoor.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee niet Jo zelf, maar haar Mama heeft duidelijk een dikke vinger in de SST pap,Joanna zelf heeft dit meermalen toegegeven, je het kan het blijven ontkennen bij hoog en laag maar vroeg of laat gaat deze beerput nog open, en eerlijk gezegd verheug ik me op deze dag![]()
Karim MOET daten bedoel je, en hij wil niet eens. Lekker argument hoor.![]()
Ik zie heus wel dat anderen ook dingen krijgen maar lang niet zoveel privileges, en lack of sancties als Joanna.
Maar het blijft hilarisch om Joanna-fans anderen te beschuldigen van kijken met een roze bril, het valt me nog mee dat je de " je bent gewoon jaloers en anders kijk je toch gewoon niet meer" kaart trekt zoals de bakvis-brigade op de social media.![]()
Nu weer commentaar op stream graag, en als je nog meer wil huilen stuur je maar een DM![]()
Dat is in elke RLS zo, dat de een meer voor elkaar krijgt dan een anderquote:Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef Verity het volgende:
[..]
Het lijkt er inderdaad op dat Jo meer privileges krijgt, maar zolang het niet bewezen is dat haar moeder geld in SST stopt, laat ik het lekker gaan.
ze is gewoon contact gestoord ofzo...raar irritant mens is het maar..komt alleen los als het kinderachtig word.zoals dat achterlijke toneelstukje gisteravondquote:Op woensdag 20 april 2011 11:06 schreef TimeJumper het volgende:
MOet je eens op Laura letten, alssss ze al wat zegt, doet ze dit neemt meestal dan een slok en kijkt gelijk naar beneden.
Rare gespreksfiguur is dat zeg
Ze maakt ook altijd van die rare mondbewegingen, alsof dr wat onder dr kunstgebit zit ofzo. En weer had ze het over geld.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:06 schreef TimeJumper het volgende:
MOet je eens op Laura letten, alssss ze al wat zegt, doet ze dit neemt meestal dan een slok en kijkt gelijk naar beneden.
Dat is het ja, ik kon er de vinger niet op leggen, maar geen enkele sociale toevoeging vind ik een goede benaming.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:05 schreef TimeJumper het volgende:
Lijzige Laura is alweer moe van het ontbijt. Zoals elke morgen geeft zij geen enkele sociale toevoeging omdat ze nauwelijks wat zegt.
En als zze wat zegt doet ze dat meestal in het luchtledige want ze kijkt meestal nooit de persoon aan.
Straks moet ze weer effe liggen om bij te komen
Misschien moet je eens wat minder op Laura letten. Ze is een beetje te veel de focus van jou attentie. Laat het los kijk effe naar wat anders.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:06 schreef TimeJumper het volgende:
ze werkt voor gomquote:Op woensdag 20 april 2011 11:07 schreef MargrietV het volgende:
zuur verdiende geld, op mijn knieën verdiend, zegt Joanna. Was zij pijpenhoer?
En jij dan op haar postsquote:Op woensdag 20 april 2011 11:07 schreef marky het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat minder op Laura letten. Ze is een beetje te veel de focus van jou attentie. Laat het los kijk effe naar wat anders.
Fenneke, kom er maar in!quote:Op woensdag 20 april 2011 11:07 schreef Sonera het volgende:
Mooie actie van Geer boodschappen doorgeven via het boek! Daarom vind tie het denk niet zo erg nog niks gehoord te hebben hij zegt ze wat elke dag!
Flip is dr vriendje nietquote:Op woensdag 20 april 2011 11:08 schreef Urb het volgende:
Jo lult zich weer es klem over thuis en Flip.
Hummiequote:Op woensdag 20 april 2011 11:08 schreef Verity het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wie van net5 de casting heeft gedaan.
En dat voed dan kinderen opquote:Op woensdag 20 april 2011 11:07 schreef Stability het volgende:
[..]
ze is gewoon contact gestoord ofzo...raar irritant mens is het maar..komt alleen los als het kinderachtig word.zoals dat achterlijke toneelstukje gisteravond
Echt een heel vreemd wijf, en totaal onsympathiekquote:Op woensdag 20 april 2011 11:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze maakt ook altijd van die rare mondbewegingen, alsof dr wat onder dr kunstgebit zit ofzo. En weer had ze het over geld.
Op woensdag 20 april 2011 11:09 schreef TimeJumper het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |